Oh, is dát de tijdelijke overmacht?quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de bezorger vertraagd is en de zee in rijdt of zo.
ja maquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
In ieder geval je vis opeten voor je eiwitten.
Wat pakjes betreft zijn we gewoon net kleine kinderen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zwarte suede met een hak en een nieuwe impregneerspuitbus
Paar nare ervaringen met ze gehad, maar de laatste tijd doen ze het best aardig *afklopt*quote:
Echt welquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat pakjes betreft zijn we gewoon net kleine kinderen.
Goezzoquote:
Hier op mijn werk moeten ze een trap van bijna 30 treden op en daar hebben ze nooit zin in, uit nijd laten ze dan altijd de voordeur openstaan als ze weggaanquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Paar nare ervaringen met ze gehad, maar de laatste tijd doen ze het best aardig *afklopt*
Briefje in de bus, bezorgen bij leuke buren, eigen bezorging plannen etc.
Maar ik blijf het spannend vinden met hen.
Eikelsquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier op mijn werk moeten ze een trap van bijna 30 treden op en daar hebben ze nooit zin in, uit nijd laten ze dan altijd de voordeur openstaan als ze weggaan
Awwyiss, pakjestracker.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ze zouden een HF (of is het MS) systeem moeten hebben. Daar kun je de route van je voerdoos tot op de minuut volgen.
bij vriesweer trap watergeven nadat ze binnen zijnquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier op mijn werk moeten ze een trap van bijna 30 treden op en daar hebben ze nooit zin in, uit nijd laten ze dan altijd de voordeur openstaan als ze weggaan
Zegt hij met de twee kapotte enkelsquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:17 schreef crv het volgende:
[..]
bij vriesweer trap watergeven nadat ze binnen zijn
Hij heeft zijn ski schoenen al aan....quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zegt hij met de twee kapotte enkels
quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:17 schreef crv het volgende:
[..]
bij vriesweer trap watergeven nadat ze binnen zijn
quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Meteen weer een nut voor de sleehak?
ik zag laatst timberlands met sleehak. ik weet niet zo goed wie heeft bedacht dat dat een goed idee was..quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Meteen weer een nut voor de sleehak?
Dat zal jullie leren.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1 is net provisorisch gerepareerdquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zegt hij met de twee kapotte enkels
heb mijn andere loopschoen voor links nu ook dus mag morgen naar huisquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij heeft zijn ski schoenen al aan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |