das wel een heule grote doosquote:
ik ook soms.quote:
Of jouw voetenquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook soms.
soms ook 45.
schoenen zijn raar
Uhu, voelt zo debiel aan als wat vond ik toen ik mijn linkerbeen niet mocht belasten. Maar hey it's somethingquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:18 schreef crv het volgende:
Mijlpaal![]()
Getrapstrompelt met stokken
Is rcht moeilijk als je 1 poot niet mag gebruiken
Joos, lang niet gezienquote:
Meestal 44 hier, maar heel soms scheelt het een maat up of down.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook soms.
soms ook 45.
schoenen zijn raar
Lijkt me inderdaad zo lastig met stokken op de trap, beetje eng ook, ik denk dat ik zou kruipenquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:18 schreef crv het volgende:
Mijlpaal![]()
Getrapstrompelt met stokken
Is rcht moeilijk als je 1 poot niet mag gebruiken
mijn hele lichaam eigenlijk wel hoorquote:
Soms zit de ene schoen ook lekkerder dan de andere.quote:
Dan moet je naar R&P gaan.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joos, lang niet gezien![]()
Ik was vergeten de boterletter er boven op te zetten ja
ik mag nu rechts niet belasten maar links is ook instabielquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu, voelt zo debiel aan als wat vond ik toen ik mijn linkerbeen niet mocht belasten. Maar hey it's something![]()
Val niet.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:21 schreef crv het volgende:
[..]
ik mag nu rechts niet belasten maar links is ook instabiel
Heb nu een klompschoen voor links dat loopt ook weer anders en dan dus balanceren op je stokken op de trap
qftquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou ook wel een biertje lusten
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn hele lichaam eigenlijk wel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |