SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC goes camping meet in 2018SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karaoke-en-dans-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits mega kart-zuig meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
00:00:00quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Bedenk eens een boeiend onderwerp
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Gelukkig heb ik muziek , zonder muziek zou ik gek worden
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, muziekquote:Op vrijdag 1 september 2017 00:01 schreef puzziepie het volgende:
Gelukkig heb ik muziek , zonder muziek zou ik gek worden![]()
Nu ook, lekker op bed, muziekje erbij![]()
![]()
Ik zit ook muziek te luisteren , en ben half aan het mee dansenquote:Op vrijdag 1 september 2017 00:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, muziek![]()
Nu ook, lekker op bed, muziekje erbij![]()
Dan wel niet op bed maar heerlijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kijk. Zeshoekige vakjes voor aan de muur. Tijdje geleden alweer maar ik ben ze toch maar gaan verven.
🐙![]()
Niets mis met beetje dansen, maakt het nog leukerquote:Op vrijdag 1 september 2017 00:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit ook muziek te luisteren , en ben half aan het mee dansen![]()
Dan wel niet op bed maar heerlijk![]()
![]()
Ik dit:quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
Oh. Muziek. Kan ook. Ik luister dit:
Na een minuut of twee begint er beetje ritme in te komen.![]()
Ja datquote:Op vrijdag 1 september 2017 00:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Niets mis met beetje dansen, maakt het nog leuker
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik kan ook niet goed stilzitten als ik muziek aan het luisteren ben. Vooral muziek wat ik als plezierig ervaarquote:![]()
![]()
Genietenquote:Op vrijdag 1 september 2017 00:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan ook niet goed stilzitten als ik muziek aan het luisteren ben. Vooral muziek wat ik als plezierig ervaar
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Awesome!quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
Kijk. Zeshoekige vakjes voor aan de muur. Tijdje geleden alweer maar ik ben ze toch maar gaan verven.
[ afbeelding ]The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Deprimerend Zwab.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
Oh. Muziek. Kan ook. Ik luister dit:The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Ik kom je topic redden.quote:The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Naja bij nader inzien heb je em al een beetje boel gekilled door de verschrikkelijke TT.quote:The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Niet doen, anders kom ik je knuffelen.quote:The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
ja het roept het wel op hequote:Op vrijdag 1 september 2017 00:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Naja bij nader inzien heb je em al een beetje boel gekilled door de verschrikkelijke TT.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hey Redquote:How you doin
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Hardware eh...quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:24 schreef bondage het volgende:
[..]
PixelHeb je mijn nieuwe hardware al gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Met mij gaat het... Mwehquote:
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hardware eh...
[ afbeelding ]die smileySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hardware eh...
[ afbeelding ]Ja, hardwareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, hardware
DELL hardware nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
begin maar niet met tellenquote:Op vrijdag 1 september 2017 00:27 schreef isax het volgende:
ik vraag me af hoeveel uur koen uiteindelijk zal spenderen mette posten op fok in zijn leven.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, hardware
Is dat een serverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
CRV wint de oude gapende mannen race al. Nek aan nek race wel tho.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:27 schreef isax het volgende:
ik vraag me af hoeveel uur koen uiteindelijk zal spenderen mette posten op fok in zijn leven.
Je moeder is een stationaire stofzuiger.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee een stationaire stofzuiger.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Oh shit.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je moeder is een stationaire stofzuiger.🐙![]()
Bazinga.quote:The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Long story, geloof me je wilt het niet horen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is best wel.... mweh
Hoezo dat dan?The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Twee serversquote:![]()
En ja, net een stofzuiger. Overigens ook letterlijk gezien de vele fans die erin zitten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je moeder is een stationaire stofzuiger.![]()
![]()
Nice!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Lange verhalen betekenen meestal niet veel goedsquote:Op vrijdag 1 september 2017 00:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Long story, geloof me je wilt het niet horen.![]()
Een virtuele knuffel dan maar![]()
![]()
Thanks.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Lange verhalen betekenen meestal niet veel goeds![]()
Een virtuele knuffel dan maarThe Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nice!Ga ik inzetten voor Mycroft en stats. Gaat de performance zeker ten goede komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je wel eens een server in het echt gezien?![]()
Ja, een hele hele boel. Ik heb er zelfs eentje in huis gehad.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ga ik inzetten voor Mycroft en stats. Gaat de performance zeker ten goede komen![]()
Heb je wel eens een server in het echt gezien?The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Zo'n bakbeest als ik hier nu heb staan? Loodzwaar die krengenquote:Op vrijdag 1 september 2017 00:39 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja, een hele hele boel. Ik heb er zelfs eentje in huis gehad.![]()
![]()
ja en samen maken hun wel 80% van dequote:Op vrijdag 1 september 2017 00:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
CRV wint de oude gapende mannen race al. Nek aan nek race wel tho.posters.
![]()
Die van mij was niet zo mooi en ff wat lomper.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo'n bakbeest als ik hier nu heb staan? Loodzwaar die krengenThe Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Ja, en jij doet de overige 20% nu, STAHP naowquote:Op vrijdag 1 september 2017 00:43 schreef isax het volgende:
[..]
ja en samen maken hun wel 80% van deposters.
!
Een mainframe?quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die van mij was niet zo mooi en ff wat lomper.
Zo ziet het er van binnen uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat laatst een filmpje te kijken. Een 18 jarige knul had een oude z890 IBM mainframe van meer dan 600 kilo in de kelder van z'n ouders getakeld.quote:
🐙![]()
![]()
Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 31-08-2017
nr / aantal posts / gebruiker
01 210 Molo
02 107 -Miauw-
03 101 Voxs
04 092 UitStraling
05 078 chufi
06 069 Arch-Indar
07 066 Mo_Muffin
08 052 Koen66
09 047 puzziepie
10 038 bondage
11 037 IJsdraakje
11 037 marcb1974
13 034 Techno
14 029 DeZwabber
15 024 Cat-astrophe
16 019 gianni61
17 013 Joosie200
18 012 Muck
19 009 DerRabbit
20 008 haags_kwartiertje
20 008 ieniminimuis
22 007 DjRex89
22 007 Lot88
22 007 isax
25 006 goldfinger1963
25 006 crv
27 005 Karzai
28 004 Fogel
29 002 pixelbitty
30 001 SpecialK
30 001 sturmpie
30 001 cablegunmaster
klik hier voor meer statsHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Mogge
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bnt cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+![]()
ahh dit ziet er weer vertrouwd uitquote:Op vrijdag 1 september 2017 02:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 31-08-2017
nr / aantal posts / gebruiker
01 210 Molo
02 107 -Miauw-
03 101 Voxs
04 092 UitStraling
05 078 chufi
06 069 Arch-Indar
07 066 Mo_Muffin
08 052 Koen66
09 047 puzziepie
10 038 bondage
11 037 IJsdraakje
11 037 marcb1974
13 034 Techno
14 029 DeZwabber
15 024 Cat-astrophe
16 019 gianni61
17 013 Joosie200
18 012 Muck
19 009 DerRabbit
20 008 haags_kwartiertje
20 008 ieniminimuis
22 007 DjRex89
22 007 Lot88
22 007 isax
25 006 goldfinger1963
25 006 crv
27 005 Karzai
28 004 Fogel
29 002 pixelbitty
30 001 SpecialK
30 001 sturmpie
30 001 cablegunmaster
klik hier voor meer stats
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hakaquote:
Al aan het aftellen naar het weekend?
Goedemorgen! Gelukkig bijna weekend, zooooo geen zinOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 07:50 schreef Molo het volgende:
Goedemorgen! Gelukkig bijna weekend, zooooo geen zin
Dit iddDus lekker aftellen! Nog 7 uurtjes
wie zijn al die mensenquote:Op vrijdag 1 september 2017 07:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahh dit ziet er weer vertrouwd uit
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Borreltijd!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Lekker even alles los laten!quote:
Succes!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Drankjes met een rietje party time! Je hebt nog een poosje last van me, ben om 12.30 uur aan de beurt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ik ga niet klikken! Van oorwurmen kan je af komen door kauwgom te kauwen.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik heb geen kauwgom bijquote:Op vrijdag 1 september 2017 09:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken! Van oorwurmen kan je af komen door kauwgom te kauwen.![]()
![]()
En schoenveter dan.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Goed idee, ik ga ook nog een bakkie zetten.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goedemorgen, aanrijdinkie gehad maar weer naar huis gegaan voor de zekerheid, voortaan maar een andere route nemen die afrit zonder stoplichten is mij te gevaarlijk![]()
cappuccinoquote:Op vrijdag 1 september 2017 10:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga ook nog een bakkie zetten.Zonder wrijving geen glans![]()
Wat een rust hier!
Ik heb zin in andijviestamppot met gehaktballen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
even een paint van de situatie, busje stopt ik denk die heeft me gezien en rij door maar hij hij keek de andere kant op en trok op ik rijd tegen het busje aan.
Als je van de andere kant komt is het nog gevaarlijker dan ontnemen de vrachtwagens het zicht![]()
![]()
ik heb biologische kippenpoten afgeprijsd dus ik moet ze vandaag opetenquote:Op vrijdag 1 september 2017 11:37 schreef Molo het volgende:
Wat een rust hier!
Ik heb zin in andijviestamppot met gehaktballen![]()
Gelukkig goed afgelopen, brrr.quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:38 schreef Karzai het volgende:
even een paint van de situatie, busje stopt ik denk die heeft me gezien en rij door maar hij hij keek de andere kant op en trok op ik rijd tegen het busje aan.
Als je van de andere kant komt is het nog gevaarlijker dan ontnemen de vrachtwagens het zicht
[ afbeelding ]Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wat een schrik, brr. Sterkte met je hand ook!quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:38 schreef Karzai het volgende:
Als je van de andere kant komt is het nog gevaarlijker dan ontnemen de vrachtwagens het zicht
[ afbeelding ]...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
gaat wel goed met de hand valt mee hij word niet dik, je strekt toch je arm uit om de val te brekenquote:Op vrijdag 1 september 2017 11:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat een schrik, brr. Sterkte met je hand ook!![]()
Ja..gelukkig niet erger met die hand!quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
gaat wel goed met de hand valt mee hij word niet dik, je strekt toch je arm uit om de val te breken...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Middag.quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja..gelukkig niet erger met die hand!![]()
![]()
Mazzel gehad, voortaan goed opletten, er kan een hoop mis gaan in het verkeer."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
meestal kijk ik wel naar de bestuurder offie me ziet maar deze overgang neem ik niet meer levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 1 september 2017 12:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Middag.![]()
![]()
Mazzel gehad, voortaan goed opletten, er kan een hoop mis gaan in het verkeer.![]()
En dan denk je dat ie je zag maar was ie in gedachten en keek in het niets, het blijft oppassen in het verkeer.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
meestal kijk ik wel naar de bestuurder offie me ziet maar deze overgang neem ik niet meer levensgevaarlijk
Heb daar vroeger bij mijn kinderen ook echt op gedramd, neem geen 'onnodige' risico's."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
hij keek of er auto's aankwamen en niet naar het fietspad er stond ook nog een verkeersregelaar maar die let ook alleen maar op de autowegquote:Op vrijdag 1 september 2017 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan denk je dat ie je zag maar was ie in gedachten en keek in het niets, het blijft oppassen in het verkeer.
Heb daar vroeger bij mijn kinderen ook echt op gedramd, neem geen 'onnodige' risico's.![]()
Het regent, het regent,
en ik was zeikend nat
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness![]()
Hier vliegen zelfs de vogeltjes in minibikiniquote:Op vrijdag 1 september 2017 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
Het regent, het regent,
en ik was zeikend nat![]()
![]()
Ik was van plan vanmiddag naar het bos te gaan, even buienradar checken maar.
edit: het blijft droog
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dus jij gelooft buienradar?quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:43 schreef Voxs het volgende:
Ik was van plan vanmiddag naar het bos te gaan, even buienradar checken maar.
edit: het blijft droog
Hier heb ik vandaag nog geen regen gezien.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ik zit nu 2 km verder als waar ik net zeiknat geregend ben, en half uur geleden. De regen komt hier nu pas aan
Met een vleugje optimismequote:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
En een plu bij je voor noodgevallen?quote:stupidity has become as common as common sense was before
Nee, ik ben niet van suiker.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En een plu bij je voor noodgevallen?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Geen cola, geen energiedrank en zelfs geen limonade meer.
Kinderen op basisschool Don Sarto in Tilburg mogen vanaf dit schooljaar alleen nog maar water drinken op school.
Tot woede van veel ouders.Het kind lust geen water...quote:,,Mijn zoon komt huilend thuis: ik lust geen water'', zegt vader Kevin Rovers.
,,Dat hoeft hij van mij ook helemaal niet.
Water is voor honden.''![]()
![]()
Maar goed, deze school gaat hier wel heel erg ver in de betutteling, m.i. ook wel een stapje te ver."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Moet jij eens opletten hoe snel water in water oplostquote:
En dat mag dus niet meer op die betreffende school.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:07 schreef Karzai het volgende:
als je cola wil drinken moet je het zelf meenemen"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
ook geen taartje meer bij een verjaardagquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat mag dus niet meer op die betreffende school.![]()
![]()
En geen kaarsjes bij kerst....quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook geen taartje meer bij een verjaardagBis vincit qui se vincit!![]()
Gewoon kinderen verbieden is al dat gejank ook over
Controleren ze ook of je braaf je stukje fruit dagelijks opeet?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:13 schreef Karzai het volgende:
bij ons op het werk kan je een gratis stukkie fruit halen bij de kantine![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Controleren ze ook of je braaf je stukje fruit dagelijks opeet?
nee dat niet ze willen dat je eerst een frikandel koopt voor 1,50quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Controleren ze ook of je braaf je stukje fruit dagelijks opeet?![]()
Ze kunnen beter controleren of Karzai wel op zijn post aanwezig is en niet spijbelend in de bios zit."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Sterk zijn en stoer en blakend van gezondheid naar het fruit lopenquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat niet ze willen dat je eerst een frikandel koopt voor 1,50![]()
![]()
ik neem 's ochtends eerst een macchiato als ik binnenkom uit het bonenapparaat en dan neem ik een stukje fruit mee als dat er al isquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sterk zijn en stoer en blakend van gezondheid naar het fruit lopen![]()
Vreemde discussie hier, of een hongerige geit geen gat in de markt is voor vrouwen die het vervelend vinden om hun schaamstreek netjes bij te houden![]()
![]()
Wat een kut werk is dat.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:30 schreef UitStraling het volgende:
Vreemde discussie hier, of een hongerige geit geen gat in de markt is voor vrouwen die het vervelend vinden om hun schaamstreek netjes bij te houdenThe Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Ik voorzie over een paar jaar dat kinderen enkelt nog wortel en bleekselderij met hummus mogen uitdelen met trakteren op school.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Maar....ik lust geen hummus, mag ik dan wat water?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:35 schreef pixelbitty het volgende:
Ik voorzie over een paar jaar dat kinderen enkelt nog wortel en bleekselderij met hummus mogen uitdelen met trakteren op school."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Chocolade sigaren.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:46 schreef Karzai het volgende:
chocolade sigaretten uitdelen dan worden ze helemaal gek
quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar....ik lust geen hummus, mag ik dan wat water?!
Whiskyproeverijtje trakterenquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:46 schreef Karzai het volgende:
chocolade sigaretten uitdelen dan worden ze helemaal gek![]()
Jammer dat die er niet meer zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:46 schreef Karzai het volgende:
chocolade sigaretten uitdelen dan worden ze helemaal gekThe Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Bij ons mocht je vroeger op de middelbare school niet blowen, nou, en ik kan je verzekeren dat iedereen zich daar aan hield.![]()
![]()
er werd op mijn middelbare school ook flink geblowdquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bij ons mocht je vroeger op de middelbare school niet blowen, nou, en ik kan je verzekeren dat iedereen zich daar aan hield.![]()
![]()
![]()
Glenlivet founders reserve.quote:The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Straks word er limo gedealt op schoolpleinen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat was voor de meesten de plek waar ze er voor het eerst mee in aanraking kwamen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
er werd op mijn middelbare school ook flink geblowd"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
je moet toch wat met die tussenuren die werden vaak in de coffeeshop doorgebrachtquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was voor de meesten de plek waar ze er voor het eerst mee in aanraking kwamen.![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat mag dus niet meer op die betreffende school.Dat hun benen maar lekker afvallen door de diabetes. Verdomme wat een domme kutopmerking.quote:ouders boos: 'Water is voor honden'🐙![]()
Y so dark.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Dat hun benen maar lekker afvallen door de diabetes. Verdomme wat een domme kutopmerking.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Thuis![]()
Voerrrr
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Hoera!quote:The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Jaaaaquote:Op vrijdag 1 september 2017 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt het onderzoek overleefd![]()
Je zou het niet verwachten he![]()
Over twee jaar mag ik weer.
Zit je nog moeilijk of valt het mee?quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Over twee jaar mag ik weer.Bis vincit qui se vincit!![]()
Ennuh, hoe ging ie?quote:
Geen details....maar viel het mee?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
je hebt de uitslag al?quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Over twee jaar mag ik weer.![]()
Gratis af te halen, lichte gebruikssporen: 1 onderrug. Zo goed als niet nieuw, geeft extra gevoelseffecten bij gebruik.stupidity has become as common as common sense was before
Ik pleit voor deze in de OPquote:
Al heb ik nog geen weekend
Wat stom dat ik mijn spiegelbeeld mooier vind dan hoe ik werkelijk ben....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Huh, hoe weet je dat dan?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:15 schreef Voxs het volgende:
Wat stom dat ik mijn spiegelbeeld mooier vind dan hoe ik werkelijk ben.![]()
![]()
Uit mijn lichaam treden uiteraard.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ben je meer gewend, geldt voor de meeste mensenquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:15 schreef Voxs het volgende:
Wat stom dat ik mijn spiegelbeeld mooier vind dan hoe ik werkelijk ben.
Ik klop ineens nietquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben je meer gewend, geldt voor de meeste mensen
quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Uit mijn lichaam treden uiteraard.Oooooh ik dacht iets van semi naakt boven een spiegel hurken met een vrouwenstetson op en een glaasje wit in de handenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dus eigenlijk ben je flipped hoe je werkelijk bent?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben je meer gewend, geldt voor de meeste mensen
*zoekt naar iq koekjes![]()
Oh dat doe ik ook regelmatigquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh ik dacht iets van semi naakt boven een spiegel hurken met een vrouwenstetson op en een glaasje wit in de handen
Hangt af van hoe je camera je vastlegt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je flipped hoe je werkelijk bent?
*zoekt naar iq koekjes...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Hoe weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hangt af van hoe je camera je vastlegt.
Voel me even heel erg dom![]()
![]()
Stukje tekst mee fotograferen..ik ook want begin te twijfelen..even testen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zeker?
Voel me even heel erg dom...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Eeeeuhm ja of met een stift een gezichtje op een wang tekenenquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Stukje tekst mee fotograferen..ik ook want begin te twijfelen..even testen.![]()
![]()
Correctquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je flipped hoe je werkelijk bent?
*zoekt naar iq koekjes
En leren wat links en rechts isquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeuhm ja of met een stift een gezichtje op een wang tekenen
oh dat sloeg nergens op, gaar....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
zwo drei vierquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent links, kan niet andersOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat staat er dan weer los van toch?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je altijd mooier dan dat je zelf denkt?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Rechtshandig en links denkendquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent links, kan niet anders.
Ik vind het een bijzonder fenomeen. Dove-ideo zegt 'ja, je bent mooier dan wat je denkt'quote:
Maar dat gaat om denken, niet om zien....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Symetrie is toch belangrijk voor klassieke schoonheid? Volgens mij schelen zelfs mijn oren evenveel als van een labrador en een gnoe![]()
![]()
Ik moet het vooral van mijn humor hebben geloof ikquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:01 schreef UitStraling het volgende:
Symetrie is toch belangrijk voor klassieke schoonheid? Volgens mij schelen zelfs mijn oren evenveel als van een labrador en een gnoe
Ik moet gewoon enorm geluk hebben vrees ik.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moet het vooral van mijn humor hebben geloof ik🐙![]()
Humor en zelfspot zijn wel heeeel erg sexy, naast ballontieten, zaadvragende ogen en een kont geschapen om scampi's op te garen zonder vuurtje danquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moet het vooral van mijn humor hebben geloof ik![]()
Hm zelfbeeld totaal verwoest hier.
edita; om die flipped foto's dan.
tevens: de gaapsmiley is stom....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Lul van 450 cm wil ook helpenquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet gewoon enorm geluk hebben vrees ik.
Ballontieten knijpen/voelen toch helemaal niet lekker?quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Humor en zelfspot zijn wel heeeel erg sexy, naast ballontieten, zaadvragende ogen en een kont geschapen om scampi's op te garen zonder vuurtje danOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Voor zat vrouwen welquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een lul zijn, helpt dat ook?
Denk dat als het om een ONS ofzo gaat me dat ook niet zou boeien, maar anders, nehhhh.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Klopt ook wel ja, wel eens een dinnetje gehad met neppers, was als geilen op de schouders van mijn moeder.....en die deed vroeger aan wedstrijdzwemmenquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ballontieten knijpen/voelen toch helemaal niet lekker?![]()
Ja is doorgaans toch ook niet echt mooiquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt ook wel ja, wel eens een dinnetje gehad met neppers, was als geilen op de schouders van mijn moeder.....en die deed vroeger aan wedstrijdzwemmen
Mrs Chokesondik
Weer 'n procentje in mijn liefde voor Molo erbijquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Voor zat vrouwen wel
Denk dat als het om een ONS ofzo gaat me dat ook niet zou boeien, maar anders, nehhhh.![]()
oh het is een kwestie van wennen.
btw; had zelfportret die ik vond lijken en anderen niet/minder, dus was even onderzoek aan het doen, vandaar dit gemier
ONS lijkt me dan weer geen reet (hihaho) aan eigenlijkquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weer 'n procentje in mijn liefde voor Molo erbijOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Yes, vaak naar kijken dus.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:21 schreef Voxs het volgende:
btw; had zelfportret die ik vond lijken en anderen niet/minder, dus was even onderzoek aan het doen, vandaar dit gemier
Net als vaak naar je eigen stem luisterenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik heb vroeger ook heel erg aan mezelf moeten wennen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:21 schreef Voxs het volgende:
Mijn vader vond dat ik een accent hebquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes, vaak naar kijken dus.
Net als vaak naar je eigen stem luisteren![]()
Mijn oo's en aa's lijden onder wonen in het oosten
Ik ben nog steeds niet gewend aan mijzelfquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook heel erg aan mezelf moeten wennen.
Een dag erbij aanplakkenquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ONS lijkt me dan weer geen reet (hihaho) aan eigenlijk
Ochja seks met een vreemde is als de plee van Amsterdam CS onderschijten, als je echt nodig moet is het best een opluchting maar een echt hele mooie ervaring....tjaquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ONS lijkt me dan weer geen reet (hihaho) aan eigenlijk![]()
Hele dag een vies pleegevoelquote:
Met kotsen want xx erbij.....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ochja seks met een vreemde is als de plee van Amsterdam CS onderschijten, als je echt nodig moet is het best een opluchting maar een echt hele mooie ervaring....tja
Na twee weken die kerel nog ruiken als je moet plassenquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hele dag een vies pleegevoel
Met kotsen want xx erbij..![]()
Teveel rans nuquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na twee weken die kerel nog ruiken als je moet plassen
Tegenwoordig is toch alles 'nootachtig'.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Weet je waar ik wel blij mee ben? Totaal random hoor, maar: Er was een tijdje geleden in kookprogramma's de trend om alles te overgieten met een 'foam' van huppeldepup.
Gelukkig is dat niet meer zo
Illustratie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Vergeef me deze verbale uitglijder, normaal ben ik een kloeke beschaafde ridder met mijn woordenquote:![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:39 schreef Voxs het volgende:
Weet je waar ik wel blij mee ben? Totaal random hoor, maar: Er was een tijdje geleden in kookprogramma's de trend om alles te overgieten met een 'foam' van huppeldepup.
Illustratie:Dacht ik dus exact ook aan!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat die stomme kuttrend over is ja
Ha!quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Dacht ik dus exact ook aan!!!
Blij dat die stomme kuttrend over is jaTe viezig toch!
Illustratie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk verzonnen door dit mens, bij haar is ook echt alles nootachtig, ik kijk best graag een kookprogramma, maar dit mens trek ik echt niet.
Geen idee wie dit is. Ik vermoed dat het verzonnen is door drie sterrenkok ergens.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk verzonnen door dit mens, bij haar is ook echt alles nootachtig, ik kijk best graag een kookprogramma, maar dit mens trek ik echt niet.
Nootachtig, ik houd er wel van....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Tegenwoordig is de trend toch "hoog op smaak"?
Alles net iets te zout, of te zuur, of te rauw of overgoten met 25 maal getrokken speenvarken-bouillon![]()
Zelfde omstandigheden creren. Wiet en chocolademelkquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:48 schreef isax het volgende:
gister zat ik zo lekker maar kan nu niet meer die positie vinden
struggles
Is er al zicht op nieuwe woning/einde campeerleef?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Oh dat smrige wijf!!!! Die mag direct afgefakkeld worden bij de volgende brand in de Botlek!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, op naar huis, tijd voor weekendOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
neequote:Op vrijdag 1 september 2017 17:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zelfde omstandigheden creren. Wiet en chocolademelk
Is er al zicht op nieuwe woning/einde campeerleef?
banken zijn voortaan achterlijk streng.
hopelijk nog een maandje tot dat rond is.![]()
Oh wat vervelend. Ook die onzekerheid. Ik hoop met je mee.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:54 schreef isax het volgende:
[..]
nee
banken zijn voortaan achterlijk streng.
hopelijk nog een maandje tot dat rond is....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Goedemiddag![]()
Na voerrrr bleek slaap de behoefte te zijn. Goede drugs geven ze.Zo bruut zijn ze nietquote:Op vrijdag 1 september 2017 15:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zit je nog moeilijk of valt het mee?![]()
@Mo: viel mee, roesje maakt er een fast forward van. Maar bloedprikken blijft toch minder vervelendDaarna uurtje pitten in het ziekenhuis en vervolgens smaakten twee boterhammen nog nooit zo heerlijk
![]()
@Karzai: voorlopige uitslag. Zoals verwacht geen heel gekke dingen, over anderhalve week definitieve uitslag. Voor het ene iets gekke ding over twee jaar weer en dan hopelijk om de vijf jaar.
Nu nog meer voer zoeken
Nog even tussendoor:
Gegrilde coquilles met wat peper en zout en boter. Hmmmmmmmmmmmmmmmm
Ik app je wel als je echt wilquote:
Kan je wel al vertellen dat ik niks van het filmpje heb gezien![]()
Eerste onderzoek waarbij het kon en ik laat me stoned spuiten.
Eens!quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:57 schreef Molo het volgende:
Nog even tussendoor:
Gegrilde coquilles met wat peper en zout en boter. Hmmmmmmmmmmmmmmmm...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:57 schreef Molo het volgende:
Nog even tussendoor:
Gegrilde coquilles met wat peper en zout en boter. Hmmmmmmmmmmmmmmmm
Goed te horen! Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Goedemiddag![]()
Na voerrrr bleek slaap de behoefte te zijn. Goede drugs geven ze.
[..]
Zo bruut zijn ze niet![]()
@Mo: viel mee, roesje maakt er een fast forward van. Maar bloedprikken blijft toch minder vervelendDaarna uurtje pitten in het ziekenhuis en vervolgens smaakten twee boterhammen nog nooit zo heerlijk
![]()
@Karzai: voorlopige uitslag. Zoals verwacht geen heel gekke dingen, over anderhalve week definitieve uitslag. Voor het ene iets gekke ding over twee jaar weer en dan hopelijk om de vijf jaar.
Nu nog meer voer zoeken...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
komt vast goed.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh wat vervelend. Ook die onzekerheid. Ik hoop met je mee.![]()
Dat zijn jouw woorden, ik druk me meestal iets netter uit.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat smrige wijf!!!! Die mag direct afgefakkeld worden bij de volgende brand in de Botlek!!!!
Zo, op naar huis, tijd voor weekend
Ja, dat wakker worden, na ruim een uur, ik moest iemand bij me hebben die me thuis bracht want ik was een beetje dizzy.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Goedemiddag![]()
Na voerrrr bleek slaap de behoefte te zijn. Goede drugs geven ze.
[..]
Zo bruut zijn ze niet![]()
![]()
Nu nog meer voer zoeken
Illustratie:Foams eten nog wel lekker weg, maar ik HAAT veegjes saus of puree. Het wordt meteen koud n het is zo weinig dat je er niks van proeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is die trend ook wel voorbij.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Het kan best smaken, maar het ziet eruit alsof de kok over het gerecht heeft gespuugd.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Foams eten nog wel lekker weg, maar ik HAAT veegjes saus of puree. Het wordt meteen koud n het is zo weinig dat je er niks van proeft.
Gelukkig is die trend ook wel voorbij.
Veegjes saushmm je hebt gelijk.
Ik had een coole verpleegkundige die het ok vond dat ik in mijn eentje naar huis wandelde (10 minuten in oma tempo) als ik me goed voelde. Dus ouders op stand by en die gebeld toen ik thuis was.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat wakker worden, na ruim een uur, ik moest iemand bij me hebben die me thuis bracht want ik was een beetje dizzy.
Fietsen was geen goed plan geweest maar met twee boterhammen in mijn mik voelde ik me op de terugweg eigenlijk fitter dan op de heenweg.
Eindelijk snap ik wat er met ONS bedoeld wordtquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Voor zat vrouwen wel
Denk dat als het om een ONS ofzo gaat me dat ook niet zou boeien, maar anders, nehhhh.![]()
![]()
![]()
Nu pas
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat eten we vanavond?stupidity has become as common as common sense was before
Je bent wakker.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eindelijk snap ik wat er met ONS bedoeld wordt![]()
![]()
![]()
Nu pas
Restje Braziliaanse visstoof met koriander (haaaai Moloquote:)
Dat was ik alquote:Kwartjes vallen bij altijd wat later
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je bedoelt dat Molo een haai is en die in je visstoof zit zodat je haar nu gaat eten?quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Restje Braziliaanse visstoof met koriander (haaaai Molo)
Beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was ik alKwartjes vallen bij altijd wat later
Sssshquote:Op vrijdag 1 september 2017 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Molo een haai is en die in je visstoof zit zodat je haar nu gaat eten?![]()
Vis op zich is wel een goed idee.quote:stupidity has become as common as common sense was before
Vis is altijd een goed ideequote:Op vrijdag 1 september 2017 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vis op zich is wel een goed idee.![]()
Wat ga jij eten?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Denk vis ook wel nu.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vis is altijd een goed idee![]()
Wat ga jij eten?
Of lasagna, al wil ik die eigenlijk zelf maken. Alleen zo lang staan zit er even niet in.stupidity has become as common as common sense was before
Natuurlijkquote:
Door je rug?quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk vis ook wel nu.
Of lasagna, al wil ik die eigenlijk zelf maken. Alleen zo lang staan zit er even niet in.
Yepquote:stupidity has become as common as common sense was before
Jezus bestaat niet hequote:
Want ik heb geen kinderen
Bijna!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Slow-motion in:stupidity has become as common as common sense was before
10stupidity has become as common as common sense was before
Sushi? Grieks? MacD?quote:stupidity has become as common as common sense was before
Ik had een soort van opbakmaaltijd... Vol koriander die niet op de ingredintenlijst stond
Dus toen maar bapao's gegeten
En nu ben ik zieligOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Acherrum!quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:07 schreef Molo het volgende:
Ik had een soort van opbakmaaltijd... Vol koriander die niet op de ingredintenlijst stond
En nu ben ik zielig
Ik had ook koriander
Ik heb wijn nodig na mijn koffie....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Korianderquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:07 schreef Molo het volgende:
En nu ben ik zielig
Koriandersoep niets voor jou?
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Forum Opties Forumhop: Hop naar: