Chocolade sigaren.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:46 schreef Karzai het volgende:
chocolade sigaretten uitdelen dan worden ze helemaal gek
quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar....ik lust geen hummus, mag ik dan wat water?
Whiskyproeverijtje trakterenquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:46 schreef Karzai het volgende:
Jammer dat die er niet meer zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:46 schreef Karzai het volgende:
er werd op mijn middelbare school ook flink geblowdquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bij ons mocht je vroeger op de middelbare school niet blowen, nou, en ik kan je verzekeren dat iedereen zich daar aan hield.![]()
![]()
Glenlivet founders reserve.quote:
Straks word er limo gedealt op schoolpleinen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bij ons mocht je vroeger op de middelbare school niet blowen, nou, en ik kan je verzekeren dat iedereen zich daar aan hield.![]()
![]()
Dat was voor de meesten de plek waar ze er voor het eerst mee in aanraking kwamen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
er werd op mijn middelbare school ook flink geblowd
je moet toch wat met die tussenuren die werden vaak in de coffeeshop doorgebrachtquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was voor de meesten de plek waar ze er voor het eerst mee in aanraking kwamen.
quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat mag dus niet meer op die betreffende school.
Dat hun benen maar lekker afvallen door de diabetes. Verdomme wat een domme kutopmerking.quote:ouders boos: 'Water is voor honden'
Y so dark.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Dat hun benen maar lekker afvallen door de diabetes. Verdomme wat een domme kutopmerking.
Hoera!quote:
Jaaaaquote:Op vrijdag 1 september 2017 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt het onderzoek overleefd
Zit je nog moeilijk of valt het mee?quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Je zou het niet verwachten he![]()
Over twee jaar mag ik weer.
Ennuh, hoe ging ie?quote:
je hebt de uitslag al?quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Je zou het niet verwachten he![]()
Over twee jaar mag ik weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |