Gelukkig goed afgelopen, brrr.quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:38 schreef Karzai het volgende:
even een paint van de situatie, busje stopt ik denk die heeft me gezien en rij door maar hij hij keek de andere kant op en trok op ik rijd tegen het busje aan.
Als je van de andere kant komt is het nog gevaarlijker dan ontnemen de vrachtwagens het zicht
[ afbeelding ]
Wat een schrik, brr. Sterkte met je hand ook!quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:38 schreef Karzai het volgende:
even een paint van de situatie, busje stopt ik denk die heeft me gezien en rij door maar hij hij keek de andere kant op en trok op ik rijd tegen het busje aan.
Als je van de andere kant komt is het nog gevaarlijker dan ontnemen de vrachtwagens het zicht
[ afbeelding ]
gaat wel goed met de hand valt mee hij word niet dik, je strekt toch je arm uit om de val te brekenquote:Op vrijdag 1 september 2017 11:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat een schrik, brr. Sterkte met je hand ook!
Ja..gelukkig niet erger met die hand!quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
gaat wel goed met de hand valt mee hij word niet dik, je strekt toch je arm uit om de val te breken
Middag.quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja..gelukkig niet erger met die hand!
meestal kijk ik wel naar de bestuurder offie me ziet maar deze overgang neem ik niet meer levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 1 september 2017 12:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Middag.![]()
![]()
Mazzel gehad, voortaan goed opletten, er kan een hoop mis gaan in het verkeer.
En dan denk je dat ie je zag maar was ie in gedachten en keek in het niets, het blijft oppassen in het verkeer.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
meestal kijk ik wel naar de bestuurder offie me ziet maar deze overgang neem ik niet meer levensgevaarlijk
hij keek of er auto's aankwamen en niet naar het fietspad er stond ook nog een verkeersregelaar maar die let ook alleen maar op de autowegquote:Op vrijdag 1 september 2017 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan denk je dat ie je zag maar was ie in gedachten en keek in het niets, het blijft oppassen in het verkeer.
Heb daar vroeger bij mijn kinderen ook echt op gedramd, neem geen 'onnodige' risico's.
Hier vliegen zelfs de vogeltjes in minibikiniquote:Op vrijdag 1 september 2017 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
Het regent, het regent,
en ik was zeikend nat
Dus jij gelooft buienradar?quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:43 schreef Voxs het volgende:
Ik was van plan vanmiddag naar het bos te gaan, even buienradar checken maar.
edit: het blijft droog
Met een vleugje optimismequote:
En een plu bij je voor noodgevallen?quote:
Nee, ik ben niet van suiker.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En een plu bij je voor noodgevallen?
quote:Geen cola, geen energiedrank en zelfs geen limonade meer.
Kinderen op basisschool Don Sarto in Tilburg mogen vanaf dit schooljaar alleen nog maar water drinken op school.
Tot woede van veel ouders.
Het kind lust geen water...quote:,,Mijn zoon komt huilend thuis: ik lust geen water'', zegt vader Kevin Rovers.
,,Dat hoeft hij van mij ook helemaal niet.
Water is voor honden.''
Moet jij eens opletten hoe snel water in water oplostquote:
En dat mag dus niet meer op die betreffende school.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:07 schreef Karzai het volgende:
als je cola wil drinken moet je het zelf meenemen
ook geen taartje meer bij een verjaardagquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat mag dus niet meer op die betreffende school.
En geen kaarsjes bij kerst....quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook geen taartje meer bij een verjaardag
Controleren ze ook of je braaf je stukje fruit dagelijks opeet?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:13 schreef Karzai het volgende:
bij ons op het werk kan je een gratis stukkie fruit halen bij de kantine
quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Controleren ze ook of je braaf je stukje fruit dagelijks opeet?
nee dat niet ze willen dat je eerst een frikandel koopt voor 1,50quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Controleren ze ook of je braaf je stukje fruit dagelijks opeet?
Sterk zijn en stoer en blakend van gezondheid naar het fruit lopenquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat niet ze willen dat je eerst een frikandel koopt voor 1,50
ik neem 's ochtends eerst een macchiato als ik binnenkom uit het bonenapparaat en dan neem ik een stukje fruit mee als dat er al isquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sterk zijn en stoer en blakend van gezondheid naar het fruit lopen
Wat een kut werk is dat.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:30 schreef UitStraling het volgende:
Vreemde discussie hier, of een hongerige geit geen gat in de markt is voor vrouwen die het vervelend vinden om hun schaamstreek netjes bij te houden
Maar....ik lust geen hummus, mag ik dan wat water?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:35 schreef pixelbitty het volgende:
Ik voorzie over een paar jaar dat kinderen enkelt nog wortel en bleekselderij met hummus mogen uitdelen met trakteren op school.
Chocolade sigaren.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:46 schreef Karzai het volgende:
chocolade sigaretten uitdelen dan worden ze helemaal gek
quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar....ik lust geen hummus, mag ik dan wat water?
Whiskyproeverijtje trakterenquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:46 schreef Karzai het volgende:
Jammer dat die er niet meer zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:46 schreef Karzai het volgende:
er werd op mijn middelbare school ook flink geblowdquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bij ons mocht je vroeger op de middelbare school niet blowen, nou, en ik kan je verzekeren dat iedereen zich daar aan hield.![]()
![]()
Glenlivet founders reserve.quote:
Straks word er limo gedealt op schoolpleinen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bij ons mocht je vroeger op de middelbare school niet blowen, nou, en ik kan je verzekeren dat iedereen zich daar aan hield.![]()
![]()
Dat was voor de meesten de plek waar ze er voor het eerst mee in aanraking kwamen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
er werd op mijn middelbare school ook flink geblowd
je moet toch wat met die tussenuren die werden vaak in de coffeeshop doorgebrachtquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was voor de meesten de plek waar ze er voor het eerst mee in aanraking kwamen.
quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat mag dus niet meer op die betreffende school.
Dat hun benen maar lekker afvallen door de diabetes. Verdomme wat een domme kutopmerking.quote:ouders boos: 'Water is voor honden'
Y so dark.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Dat hun benen maar lekker afvallen door de diabetes. Verdomme wat een domme kutopmerking.
Hoera!quote:
Jaaaaquote:Op vrijdag 1 september 2017 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt het onderzoek overleefd
Zit je nog moeilijk of valt het mee?quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Je zou het niet verwachten he![]()
Over twee jaar mag ik weer.
Ennuh, hoe ging ie?quote:
je hebt de uitslag al?quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Je zou het niet verwachten he![]()
Over twee jaar mag ik weer.
Ik pleit voor deze in de OPquote:
Huh, hoe weet je dat dan?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:15 schreef Voxs het volgende:
Wat stom dat ik mijn spiegelbeeld mooier vind dan hoe ik werkelijk ben.
Uit mijn lichaam treden uiteraard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Ben je meer gewend, geldt voor de meeste mensenquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:15 schreef Voxs het volgende:
Wat stom dat ik mijn spiegelbeeld mooier vind dan hoe ik werkelijk ben.
Ik klop ineens nietquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben je meer gewend, geldt voor de meeste mensen
quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Uit mijn lichaam treden uiteraard.Oooooh ik dacht iets van semi naakt boven een spiegel hurken met een vrouwenstetson op en een glaasje wit in de handenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus eigenlijk ben je flipped hoe je werkelijk bent?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben je meer gewend, geldt voor de meeste mensen
Oh dat doe ik ook regelmatigquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh ik dacht iets van semi naakt boven een spiegel hurken met een vrouwenstetson op en een glaasje wit in de handen
Hangt af van hoe je camera je vastlegt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je flipped hoe je werkelijk bent?
*zoekt naar iq koekjes
Hoe weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hangt af van hoe je camera je vastlegt.
Stukje tekst mee fotograferen..ik ook want begin te twijfelen..even testen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zeker?
Voel me even heel erg dom
Eeeeuhm ja of met een stift een gezichtje op een wang tekenenquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Stukje tekst mee fotograferen..ik ook want begin te twijfelen..even testen.
Correctquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je flipped hoe je werkelijk bent?
*zoekt naar iq koekjes
En leren wat links en rechts isquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeuhm ja of met een stift een gezichtje op een wang tekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |