quote:Geen cola, geen energiedrank en zelfs geen limonade meer.
Kinderen op basisschool Don Sarto in Tilburg mogen vanaf dit schooljaar alleen nog maar water drinken op school.
Tot woede van veel ouders.
Het kind lust geen water...quote:,,Mijn zoon komt huilend thuis: ik lust geen water'', zegt vader Kevin Rovers.
,,Dat hoeft hij van mij ook helemaal niet.
Water is voor honden.''
Moet jij eens opletten hoe snel water in water oplostquote:
En dat mag dus niet meer op die betreffende school.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:07 schreef Karzai het volgende:
als je cola wil drinken moet je het zelf meenemen
ook geen taartje meer bij een verjaardagquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat mag dus niet meer op die betreffende school.
En geen kaarsjes bij kerst....quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook geen taartje meer bij een verjaardag
Controleren ze ook of je braaf je stukje fruit dagelijks opeet?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:13 schreef Karzai het volgende:
bij ons op het werk kan je een gratis stukkie fruit halen bij de kantine
quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Controleren ze ook of je braaf je stukje fruit dagelijks opeet?
nee dat niet ze willen dat je eerst een frikandel koopt voor 1,50quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Controleren ze ook of je braaf je stukje fruit dagelijks opeet?
Sterk zijn en stoer en blakend van gezondheid naar het fruit lopenquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat niet ze willen dat je eerst een frikandel koopt voor 1,50
ik neem 's ochtends eerst een macchiato als ik binnenkom uit het bonenapparaat en dan neem ik een stukje fruit mee als dat er al isquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sterk zijn en stoer en blakend van gezondheid naar het fruit lopen
Wat een kut werk is dat.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:30 schreef UitStraling het volgende:
Vreemde discussie hier, of een hongerige geit geen gat in de markt is voor vrouwen die het vervelend vinden om hun schaamstreek netjes bij te houden
Maar....ik lust geen hummus, mag ik dan wat water?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:35 schreef pixelbitty het volgende:
Ik voorzie over een paar jaar dat kinderen enkelt nog wortel en bleekselderij met hummus mogen uitdelen met trakteren op school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |