Gelukkig goed afgelopen, brrr.quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:38 schreef Karzai het volgende:
even een paint van de situatie, busje stopt ik denk die heeft me gezien en rij door maar hij hij keek de andere kant op en trok op ik rijd tegen het busje aan.
Als je van de andere kant komt is het nog gevaarlijker dan ontnemen de vrachtwagens het zicht
[ afbeelding ]
Wat een schrik, brr. Sterkte met je hand ook!quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:38 schreef Karzai het volgende:
even een paint van de situatie, busje stopt ik denk die heeft me gezien en rij door maar hij hij keek de andere kant op en trok op ik rijd tegen het busje aan.
Als je van de andere kant komt is het nog gevaarlijker dan ontnemen de vrachtwagens het zicht
[ afbeelding ]
gaat wel goed met de hand valt mee hij word niet dik, je strekt toch je arm uit om de val te brekenquote:Op vrijdag 1 september 2017 11:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat een schrik, brr. Sterkte met je hand ook!
Ja..gelukkig niet erger met die hand!quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
gaat wel goed met de hand valt mee hij word niet dik, je strekt toch je arm uit om de val te breken
Middag.quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja..gelukkig niet erger met die hand!
meestal kijk ik wel naar de bestuurder offie me ziet maar deze overgang neem ik niet meer levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 1 september 2017 12:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Middag.![]()
![]()
Mazzel gehad, voortaan goed opletten, er kan een hoop mis gaan in het verkeer.
En dan denk je dat ie je zag maar was ie in gedachten en keek in het niets, het blijft oppassen in het verkeer.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
meestal kijk ik wel naar de bestuurder offie me ziet maar deze overgang neem ik niet meer levensgevaarlijk
hij keek of er auto's aankwamen en niet naar het fietspad er stond ook nog een verkeersregelaar maar die let ook alleen maar op de autowegquote:Op vrijdag 1 september 2017 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan denk je dat ie je zag maar was ie in gedachten en keek in het niets, het blijft oppassen in het verkeer.
Heb daar vroeger bij mijn kinderen ook echt op gedramd, neem geen 'onnodige' risico's.
Hier vliegen zelfs de vogeltjes in minibikiniquote:Op vrijdag 1 september 2017 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
Het regent, het regent,
en ik was zeikend nat
Dus jij gelooft buienradar?quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:43 schreef Voxs het volgende:
Ik was van plan vanmiddag naar het bos te gaan, even buienradar checken maar.
edit: het blijft droog
Met een vleugje optimismequote:
En een plu bij je voor noodgevallen?quote:
Nee, ik ben niet van suiker.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En een plu bij je voor noodgevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |