Ik pleit voor deze in de OPquote:
Huh, hoe weet je dat dan?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:15 schreef Voxs het volgende:
Wat stom dat ik mijn spiegelbeeld mooier vind dan hoe ik werkelijk ben.
Uit mijn lichaam treden uiteraard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Ben je meer gewend, geldt voor de meeste mensenquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:15 schreef Voxs het volgende:
Wat stom dat ik mijn spiegelbeeld mooier vind dan hoe ik werkelijk ben.
Ik klop ineens nietquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben je meer gewend, geldt voor de meeste mensen
quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Uit mijn lichaam treden uiteraard.Oooooh ik dacht iets van semi naakt boven een spiegel hurken met een vrouwenstetson op en een glaasje wit in de handenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus eigenlijk ben je flipped hoe je werkelijk bent?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben je meer gewend, geldt voor de meeste mensen
Oh dat doe ik ook regelmatigquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh ik dacht iets van semi naakt boven een spiegel hurken met een vrouwenstetson op en een glaasje wit in de handen
Hangt af van hoe je camera je vastlegt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je flipped hoe je werkelijk bent?
*zoekt naar iq koekjes
Hoe weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hangt af van hoe je camera je vastlegt.
Stukje tekst mee fotograferen..ik ook want begin te twijfelen..even testen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zeker?
Voel me even heel erg dom
Eeeeuhm ja of met een stift een gezichtje op een wang tekenenquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Stukje tekst mee fotograferen..ik ook want begin te twijfelen..even testen.
Correctquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je flipped hoe je werkelijk bent?
*zoekt naar iq koekjes
En leren wat links en rechts isquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeuhm ja of met een stift een gezichtje op een wang tekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |