zwo drei vierquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent links, kan niet anders
Dat staat er dan weer los van toch?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je altijd mooier dan dat je zelf denkt?
Rechtshandig en links denkendquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent links, kan niet anders
Ik vind het een bijzonder fenomeen. Dove-ideo zegt 'ja, je bent mooier dan wat je denkt'quote:
Ik moet het vooral van mijn humor hebben geloof ikquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:01 schreef UitStraling het volgende:
Symetrie is toch belangrijk voor klassieke schoonheid? Volgens mij schelen zelfs mijn oren evenveel als van een labrador en een gnoe
Ik moet gewoon enorm geluk hebben vrees ik.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moet het vooral van mijn humor hebben geloof ik
Humor en zelfspot zijn wel heeeel erg sexy, naast ballontieten, zaadvragende ogen en een kont geschapen om scampi's op te garen zonder vuurtje danquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moet het vooral van mijn humor hebben geloof ik
Lul van 450 cm wil ook helpenquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet gewoon enorm geluk hebben vrees ik.
Ballontieten knijpen/voelen toch helemaal niet lekker?quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Humor en zelfspot zijn wel heeeel erg sexy, naast ballontieten, zaadvragende ogen en een kont geschapen om scampi's op te garen zonder vuurtje dan
Voor zat vrouwen welquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een lul zijn, helpt dat ook?
Klopt ook wel ja, wel eens een dinnetje gehad met neppers, was als geilen op de schouders van mijn moeder.....en die deed vroeger aan wedstrijdzwemmenquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ballontieten knijpen/voelen toch helemaal niet lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |