zwo drei vierquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent links, kan niet anders
Dat staat er dan weer los van toch?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je altijd mooier dan dat je zelf denkt?
Rechtshandig en links denkendquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent links, kan niet anders
Ik vind het een bijzonder fenomeen. Dove-ideo zegt 'ja, je bent mooier dan wat je denkt'quote:
Ik moet het vooral van mijn humor hebben geloof ikquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:01 schreef UitStraling het volgende:
Symetrie is toch belangrijk voor klassieke schoonheid? Volgens mij schelen zelfs mijn oren evenveel als van een labrador en een gnoe
Ik moet gewoon enorm geluk hebben vrees ik.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moet het vooral van mijn humor hebben geloof ik
Humor en zelfspot zijn wel heeeel erg sexy, naast ballontieten, zaadvragende ogen en een kont geschapen om scampi's op te garen zonder vuurtje danquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moet het vooral van mijn humor hebben geloof ik
Lul van 450 cm wil ook helpenquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet gewoon enorm geluk hebben vrees ik.
Ballontieten knijpen/voelen toch helemaal niet lekker?quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Humor en zelfspot zijn wel heeeel erg sexy, naast ballontieten, zaadvragende ogen en een kont geschapen om scampi's op te garen zonder vuurtje dan
Voor zat vrouwen welquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een lul zijn, helpt dat ook?
Klopt ook wel ja, wel eens een dinnetje gehad met neppers, was als geilen op de schouders van mijn moeder.....en die deed vroeger aan wedstrijdzwemmenquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ballontieten knijpen/voelen toch helemaal niet lekker?
Ja is doorgaans toch ook niet echt mooiquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt ook wel ja, wel eens een dinnetje gehad met neppers, was als geilen op de schouders van mijn moeder.....en die deed vroeger aan wedstrijdzwemmen
Weer 'n procentje in mijn liefde voor Molo erbijquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Voor zat vrouwen wel
Denk dat als het om een ONS ofzo gaat me dat ook niet zou boeien, maar anders, nehhhh.
ONS lijkt me dan weer geen reet (hihaho) aan eigenlijkquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weer 'n procentje in mijn liefde voor Molo erbij
Yes, vaak naar kijken dus.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:21 schreef Voxs het volgende:
oh het is een kwestie van wennen.
btw; had zelfportret die ik vond lijken en anderen niet/minder, dus was even onderzoek aan het doen, vandaar dit gemier
Ik heb vroeger ook heel erg aan mezelf moeten wennen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:21 schreef Voxs het volgende:
oh het is een kwestie van wennen.
btw; had zelfportret die ik vond lijken en anderen niet/minder, dus was even onderzoek aan het doen, vandaar dit gemier
Mijn vader vond dat ik een accent hebquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes, vaak naar kijken dus.
Net als vaak naar je eigen stem luisteren
Ik ben nog steeds niet gewend aan mijzelfquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook heel erg aan mezelf moeten wennen.
Een dag erbij aanplakkenquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ONS lijkt me dan weer geen reet (hihaho) aan eigenlijk
Ochja seks met een vreemde is als de plee van Amsterdam CS onderschijten, als je echt nodig moet is het best een opluchting maar een echt hele mooie ervaring....tjaquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ONS lijkt me dan weer geen reet (hihaho) aan eigenlijk
Hele dag een vies pleegevoelquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ochja seks met een vreemde is als de plee van Amsterdam CS onderschijten, als je echt nodig moet is het best een opluchting maar een echt hele mooie ervaring....tja
Na twee weken die kerel nog ruiken als je moet plassenquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hele dag een vies pleegevoel
Met kotsen want xx erbij..
Teveel rans nuquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na twee weken die kerel nog ruiken als je moet plassen
Tegenwoordig is toch alles 'nootachtig'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Vergeef me deze verbale uitglijder, normaal ben ik een kloeke beschaafde ridder met mijn woordenquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:39 schreef Voxs het volgende:
Weet je waar ik wel blij mee ben? Totaal random hoor, maar: Er was een tijdje geleden in kookprogramma's de trend om alles te overgieten met een 'foam' van huppeldepup.
Gelukkig is dat niet meer zo
Illustratie:Dacht ik dus exact ook aan!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat die stomme kuttrend over is ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ha!quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Dacht ik dus exact ook aan!!!
Blij dat die stomme kuttrend over is ja
Weet je waar ik wel blij mee ben? Totaal random hoor, maar: Er was een tijdje geleden in kookprogramma's de trend om alles te overgieten met een 'foam' van huppeldepup.
Illustratie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk verzonnen door dit mens, bij haar is ook echt alles nootachtig, ik kijk best graag een kookprogramma, maar dit mens trek ik echt niet.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Geen idee wie dit is. Ik vermoed dat het verzonnen is door drie sterrenkok ergens.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk verzonnen door dit mens, bij haar is ook echt alles nootachtig, ik kijk best graag een kookprogramma, maar dit mens trek ik echt niet.
Zelfde omstandigheden creëren. Wiet en chocolademelkquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:48 schreef isax het volgende:
gister zat ik zo lekker maar kan nu niet meer die positie vinden
struggles
Oh dat smérige wijf!!!! Die mag direct afgefakkeld worden bij de volgende brand in de Botlek!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 1 september 2017 17:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zelfde omstandigheden creëren. Wiet en chocolademelk
Is er al zicht op nieuwe woning/einde campeerleef?
Oh wat vervelend. Ook die onzekerheid. Ik hoop met je mee.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:54 schreef isax het volgende:
[..]
nee
banken zijn voortaan achterlijk streng.
hopelijk nog een maandje tot dat rond is.
Zo bruut zijn ze nietquote:Op vrijdag 1 september 2017 15:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zit je nog moeilijk of valt het mee?
Ik app je wel als je echt wilquote:
Eens!quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:57 schreef Molo het volgende:
Nog even tussendoor:
Gegrilde coquilles met wat peper en zout en boter. Hmmmmmmmmmmmmmmmm
quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:57 schreef Molo het volgende:
Nog even tussendoor:
Gegrilde coquilles met wat peper en zout en boter. Hmmmmmmmmmmmmmmmm
Goed te horen! Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Goedemiddag![]()
Na voerrrr bleek slaap de behoefte te zijn. Goede drugs geven ze.
[..]
Zo bruut zijn ze niet![]()
@Mo: viel mee, roesje maakt er een fast forward van. Maar bloedprikken blijft toch minder vervelendDaarna uurtje pitten in het ziekenhuis en vervolgens smaakten twee boterhammen nog nooit zo heerlijk
![]()
@Karzai: voorlopige uitslag. Zoals verwacht geen heel gekke dingen, over anderhalve week definitieve uitslag. Voor het ene iets gekke ding over twee jaar weer en dan hopelijk om de vijf jaar.
Nu nog meer voer zoeken
komt vast goed.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh wat vervelend. Ook die onzekerheid. Ik hoop met je mee.
Dat zijn jouw woorden, ik druk me meestal iets netter uit.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat smérige wijf!!!! Die mag direct afgefakkeld worden bij de volgende brand in de Botlek!!!!
Zo, op naar huis, tijd voor weekend
Ja, dat wakker worden, na ruim een uur, ik moest iemand bij me hebben die me thuis bracht want ik was een beetje dizzy.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Goedemiddag![]()
Na voerrrr bleek slaap de behoefte te zijn. Goede drugs geven ze.
[..]
Zo bruut zijn ze niet![]()
@Mo: viel mee, roesje maakt er een fast forward van. Maar bloedprikken blijft toch minder vervelendDaarna uurtje pitten in het ziekenhuis en vervolgens smaakten twee boterhammen nog nooit zo heerlijk
![]()
@Karzai: voorlopige uitslag. Zoals verwacht geen heel gekke dingen, over anderhalve week definitieve uitslag. Voor het ene iets gekke ding over twee jaar weer en dan hopelijk om de vijf jaar.
Nu nog meer voer zoeken
Illustratie:Foams eten nog wel lekker weg, maar ik HAAT veegjes saus of puree. Het wordt meteen koud én het is zo weinig dat je er niks van proeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is die trend ook wel voorbij.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Het kan best smaken, maar het ziet eruit alsof de kok over het gerecht heeft gespuugd.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Foams eten nog wel lekker weg, maar ik HAAT veegjes saus of puree. Het wordt meteen koud én het is zo weinig dat je er niks van proeft.
Gelukkig is die trend ook wel voorbij.
Ik had een coole verpleegkundige die het oké vond dat ik in mijn eentje naar huis wandelde (10 minuten in oma tempo) als ik me goed voelde. Dus ouders op stand by en die gebeld toen ik thuis was.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat wakker worden, na ruim een uur, ik moest iemand bij me hebben die me thuis bracht want ik was een beetje dizzy.
Eindelijk snap ik wat er met ONS bedoeld wordtquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Voor zat vrouwen wel
Denk dat als het om een ONS ofzo gaat me dat ook niet zou boeien, maar anders, nehhhh.
Je bent wakker.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eindelijk snap ik wat er met ONS bedoeld wordt![]()
![]()
![]()
Nu pas
Restje Braziliaanse visstoof met koriander (haaaai Moloquote:
Dat was ik alquote:
Je bedoelt dat Molo een haai is en die in je visstoof zit zodat je haar nu gaat eten?quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Restje Braziliaanse visstoof met koriander (haaaai Molo)
Beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was ik alKwartjes vallen bij altijd wat later
Sssshquote:Op vrijdag 1 september 2017 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Molo een haai is en die in je visstoof zit zodat je haar nu gaat eten?
Vis op zich is wel een goed idee.quote:
Vis is altijd een goed ideequote:Op vrijdag 1 september 2017 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vis op zich is wel een goed idee.
Denk vis ook wel nu.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vis is altijd een goed idee![]()
Wat ga jij eten?
Natuurlijkquote:
Door je rug?quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk vis ook wel nu.
Of lasagna, al wil ik die eigenlijk zelf maken. Alleen zo lang staan zit er even niet in.
Yepquote:
Jezus bestaat niet hequote:
Sushi? Grieks? MacD?quote:
Acherrum!quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:07 schreef Molo het volgende:
Ik had een soort van opbakmaaltijd... Vol koriander die niet op de ingrediëntenlijst stond
Dus toen maar bapao's gegeten
En nu ben ik zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |