Ja is doorgaans toch ook niet echt mooiquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt ook wel ja, wel eens een dinnetje gehad met neppers, was als geilen op de schouders van mijn moeder.....en die deed vroeger aan wedstrijdzwemmen
Weer 'n procentje in mijn liefde voor Molo erbijquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Voor zat vrouwen wel
Denk dat als het om een ONS ofzo gaat me dat ook niet zou boeien, maar anders, nehhhh.
ONS lijkt me dan weer geen reet (hihaho) aan eigenlijkquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weer 'n procentje in mijn liefde voor Molo erbij
Yes, vaak naar kijken dus.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:21 schreef Voxs het volgende:
oh het is een kwestie van wennen.
btw; had zelfportret die ik vond lijken en anderen niet/minder, dus was even onderzoek aan het doen, vandaar dit gemier
Ik heb vroeger ook heel erg aan mezelf moeten wennen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:21 schreef Voxs het volgende:
oh het is een kwestie van wennen.
btw; had zelfportret die ik vond lijken en anderen niet/minder, dus was even onderzoek aan het doen, vandaar dit gemier
Mijn vader vond dat ik een accent hebquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes, vaak naar kijken dus.
Net als vaak naar je eigen stem luisteren
Ik ben nog steeds niet gewend aan mijzelfquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook heel erg aan mezelf moeten wennen.
Een dag erbij aanplakkenquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ONS lijkt me dan weer geen reet (hihaho) aan eigenlijk
Ochja seks met een vreemde is als de plee van Amsterdam CS onderschijten, als je echt nodig moet is het best een opluchting maar een echt hele mooie ervaring....tjaquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ONS lijkt me dan weer geen reet (hihaho) aan eigenlijk
Hele dag een vies pleegevoelquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ochja seks met een vreemde is als de plee van Amsterdam CS onderschijten, als je echt nodig moet is het best een opluchting maar een echt hele mooie ervaring....tja
Na twee weken die kerel nog ruiken als je moet plassenquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hele dag een vies pleegevoel
Met kotsen want xx erbij..
Teveel rans nuquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na twee weken die kerel nog ruiken als je moet plassen
Tegenwoordig is toch alles 'nootachtig'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Vergeef me deze verbale uitglijder, normaal ben ik een kloeke beschaafde ridder met mijn woordenquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:39 schreef Voxs het volgende:
Weet je waar ik wel blij mee ben? Totaal random hoor, maar: Er was een tijdje geleden in kookprogramma's de trend om alles te overgieten met een 'foam' van huppeldepup.
Gelukkig is dat niet meer zo
Illustratie:Dacht ik dus exact ook aan!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat die stomme kuttrend over is ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ha!quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Dacht ik dus exact ook aan!!!
Blij dat die stomme kuttrend over is ja
quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:39 schreef Voxs het volgende:
Weet je waar ik wel blij mee ben? Totaal random hoor, maar: Er was een tijdje geleden in kookprogramma's de trend om alles te overgieten met een 'foam' van huppeldepup.
Gelukkig is dat niet meer zo
Illustratie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk verzonnen door dit mens, bij haar is ook echt alles nootachtig, ik kijk best graag een kookprogramma, maar dit mens trek ik echt niet.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Geen idee wie dit is. Ik vermoed dat het verzonnen is door drie sterrenkok ergens.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk verzonnen door dit mens, bij haar is ook echt alles nootachtig, ik kijk best graag een kookprogramma, maar dit mens trek ik echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |