Zelfde omstandigheden creëren. Wiet en chocolademelkquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:48 schreef isax het volgende:
gister zat ik zo lekker maar kan nu niet meer die positie vinden
struggles
Oh dat smérige wijf!!!! Die mag direct afgefakkeld worden bij de volgende brand in de Botlek!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk verzonnen door dit mens, bij haar is ook echt alles nootachtig, ik kijk best graag een kookprogramma, maar dit mens trek ik echt niet.
neequote:Op vrijdag 1 september 2017 17:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zelfde omstandigheden creëren. Wiet en chocolademelk
Is er al zicht op nieuwe woning/einde campeerleef?
Oh wat vervelend. Ook die onzekerheid. Ik hoop met je mee.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:54 schreef isax het volgende:
[..]
nee
banken zijn voortaan achterlijk streng.
hopelijk nog een maandje tot dat rond is.
Zo bruut zijn ze nietquote:Op vrijdag 1 september 2017 15:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zit je nog moeilijk of valt het mee?
Ik app je wel als je echt wilquote:
Eens!quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:57 schreef Molo het volgende:
Nog even tussendoor:
Gegrilde coquilles met wat peper en zout en boter. Hmmmmmmmmmmmmmmmm
quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:57 schreef Molo het volgende:
Nog even tussendoor:
Gegrilde coquilles met wat peper en zout en boter. Hmmmmmmmmmmmmmmmm
Goed te horen! Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Goedemiddag![]()
Na voerrrr bleek slaap de behoefte te zijn. Goede drugs geven ze.
[..]
Zo bruut zijn ze niet![]()
@Mo: viel mee, roesje maakt er een fast forward van. Maar bloedprikken blijft toch minder vervelendDaarna uurtje pitten in het ziekenhuis en vervolgens smaakten twee boterhammen nog nooit zo heerlijk
![]()
@Karzai: voorlopige uitslag. Zoals verwacht geen heel gekke dingen, over anderhalve week definitieve uitslag. Voor het ene iets gekke ding over twee jaar weer en dan hopelijk om de vijf jaar.
Nu nog meer voer zoeken
komt vast goed.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh wat vervelend. Ook die onzekerheid. Ik hoop met je mee.
Dat zijn jouw woorden, ik druk me meestal iets netter uit.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat smérige wijf!!!! Die mag direct afgefakkeld worden bij de volgende brand in de Botlek!!!!
Zo, op naar huis, tijd voor weekend
Ja, dat wakker worden, na ruim een uur, ik moest iemand bij me hebben die me thuis bracht want ik was een beetje dizzy.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Goedemiddag![]()
Na voerrrr bleek slaap de behoefte te zijn. Goede drugs geven ze.
[..]
Zo bruut zijn ze niet![]()
@Mo: viel mee, roesje maakt er een fast forward van. Maar bloedprikken blijft toch minder vervelendDaarna uurtje pitten in het ziekenhuis en vervolgens smaakten twee boterhammen nog nooit zo heerlijk
![]()
@Karzai: voorlopige uitslag. Zoals verwacht geen heel gekke dingen, over anderhalve week definitieve uitslag. Voor het ene iets gekke ding over twee jaar weer en dan hopelijk om de vijf jaar.
Nu nog meer voer zoeken
quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:39 schreef Voxs het volgende:
Weet je waar ik wel blij mee ben? Totaal random hoor, maar: Er was een tijdje geleden in kookprogramma's de trend om alles te overgieten met een 'foam' van huppeldepup.
Gelukkig is dat niet meer zo
Illustratie:Foams eten nog wel lekker weg, maar ik HAAT veegjes saus of puree. Het wordt meteen koud én het is zo weinig dat je er niks van proeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is die trend ook wel voorbij.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Het kan best smaken, maar het ziet eruit alsof de kok over het gerecht heeft gespuugd.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Foams eten nog wel lekker weg, maar ik HAAT veegjes saus of puree. Het wordt meteen koud én het is zo weinig dat je er niks van proeft.
Gelukkig is die trend ook wel voorbij.
Ik had een coole verpleegkundige die het oké vond dat ik in mijn eentje naar huis wandelde (10 minuten in oma tempo) als ik me goed voelde. Dus ouders op stand by en die gebeld toen ik thuis was.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat wakker worden, na ruim een uur, ik moest iemand bij me hebben die me thuis bracht want ik was een beetje dizzy.
Eindelijk snap ik wat er met ONS bedoeld wordtquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Voor zat vrouwen wel
Denk dat als het om een ONS ofzo gaat me dat ook niet zou boeien, maar anders, nehhhh.
Je bent wakker.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eindelijk snap ik wat er met ONS bedoeld wordt![]()
![]()
![]()
Nu pas
Restje Braziliaanse visstoof met koriander (haaaai Moloquote:
Dat was ik alquote:
Je bedoelt dat Molo een haai is en die in je visstoof zit zodat je haar nu gaat eten?quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Restje Braziliaanse visstoof met koriander (haaaai Molo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |