SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC goes camping meet in 2018SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karaoke-en-dans-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits mega kart-zuig meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
00:00:00quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Bedenk eens een boeiend onderwerp
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Gelukkig heb ik muziek , zonder muziek zou ik gek worden
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, muziekquote:Op vrijdag 1 september 2017 00:01 schreef puzziepie het volgende:
Gelukkig heb ik muziek , zonder muziek zou ik gek worden![]()
Nu ook, lekker op bed, muziekje erbij![]()
![]()
Ik zit ook muziek te luisteren , en ben half aan het mee dansenquote:Op vrijdag 1 september 2017 00:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, muziek![]()
Nu ook, lekker op bed, muziekje erbij![]()
Dan wel niet op bed maar heerlijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kijk. Zeshoekige vakjes voor aan de muur. Tijdje geleden alweer maar ik ben ze toch maar gaan verven.
🐙![]()
Niets mis met beetje dansen, maakt het nog leukerquote:Op vrijdag 1 september 2017 00:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit ook muziek te luisteren , en ben half aan het mee dansen![]()
Dan wel niet op bed maar heerlijk![]()
![]()
Ik dit:quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
Oh. Muziek. Kan ook. Ik luister dit:
Na een minuut of twee begint er beetje ritme in te komen.![]()
Ja datquote:Op vrijdag 1 september 2017 00:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Niets mis met beetje dansen, maakt het nog leuker
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik kan ook niet goed stilzitten als ik muziek aan het luisteren ben. Vooral muziek wat ik als plezierig ervaarquote:![]()
![]()
Genietenquote:Op vrijdag 1 september 2017 00:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan ook niet goed stilzitten als ik muziek aan het luisteren ben. Vooral muziek wat ik als plezierig ervaar
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Awesome!quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
Kijk. Zeshoekige vakjes voor aan de muur. Tijdje geleden alweer maar ik ben ze toch maar gaan verven.
[ afbeelding ]The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Deprimerend Zwab.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
Oh. Muziek. Kan ook. Ik luister dit:The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Ik kom je topic redden.quote:The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Naja bij nader inzien heb je em al een beetje boel gekilled door de verschrikkelijke TT.quote:The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Niet doen, anders kom ik je knuffelen.quote:The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
ja het roept het wel op hequote:Op vrijdag 1 september 2017 00:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Naja bij nader inzien heb je em al een beetje boel gekilled door de verschrikkelijke TT.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hey Redquote:How you doin
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Hardware eh...quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:24 schreef bondage het volgende:
[..]
PixelHeb je mijn nieuwe hardware al gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Met mij gaat het... Mwehquote:
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hardware eh...
[ afbeelding ]die smileySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hardware eh...
[ afbeelding ]Ja, hardwareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, hardware
DELL hardware nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
begin maar niet met tellenquote:Op vrijdag 1 september 2017 00:27 schreef isax het volgende:
ik vraag me af hoeveel uur koen uiteindelijk zal spenderen mette posten op fok in zijn leven.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, hardware
Is dat een serverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
CRV wint de oude gapende mannen race al. Nek aan nek race wel tho.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:27 schreef isax het volgende:
ik vraag me af hoeveel uur koen uiteindelijk zal spenderen mette posten op fok in zijn leven.
Je moeder is een stationaire stofzuiger.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee een stationaire stofzuiger.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Oh shit.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je moeder is een stationaire stofzuiger.🐙![]()
Bazinga.quote:The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Long story, geloof me je wilt het niet horen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is best wel.... mweh
Hoezo dat dan?The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Twee serversquote:![]()
En ja, net een stofzuiger. Overigens ook letterlijk gezien de vele fans die erin zitten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je moeder is een stationaire stofzuiger.![]()
![]()
Nice!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Lange verhalen betekenen meestal niet veel goedsquote:Op vrijdag 1 september 2017 00:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Long story, geloof me je wilt het niet horen.![]()
Een virtuele knuffel dan maar![]()
![]()
Thanks.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Lange verhalen betekenen meestal niet veel goeds![]()
Een virtuele knuffel dan maarThe Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nice!Ga ik inzetten voor Mycroft en stats. Gaat de performance zeker ten goede komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je wel eens een server in het echt gezien?![]()
Ja, een hele hele boel. Ik heb er zelfs eentje in huis gehad.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ga ik inzetten voor Mycroft en stats. Gaat de performance zeker ten goede komen![]()
Heb je wel eens een server in het echt gezien?The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Zo'n bakbeest als ik hier nu heb staan? Loodzwaar die krengenquote:Op vrijdag 1 september 2017 00:39 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja, een hele hele boel. Ik heb er zelfs eentje in huis gehad.![]()
![]()
ja en samen maken hun wel 80% van dequote:Op vrijdag 1 september 2017 00:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
CRV wint de oude gapende mannen race al. Nek aan nek race wel tho.posters.
![]()
Die van mij was niet zo mooi en ff wat lomper.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo'n bakbeest als ik hier nu heb staan? Loodzwaar die krengenThe Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Ja, en jij doet de overige 20% nu, STAHP naowquote:Op vrijdag 1 september 2017 00:43 schreef isax het volgende:
[..]
ja en samen maken hun wel 80% van deposters.
!
Een mainframe?quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die van mij was niet zo mooi en ff wat lomper.
Zo ziet het er van binnen uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat laatst een filmpje te kijken. Een 18 jarige knul had een oude z890 IBM mainframe van meer dan 600 kilo in de kelder van z'n ouders getakeld.quote:
🐙![]()
![]()
Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 31-08-2017
nr / aantal posts / gebruiker
01 210 Molo
02 107 -Miauw-
03 101 Voxs
04 092 UitStraling
05 078 chufi
06 069 Arch-Indar
07 066 Mo_Muffin
08 052 Koen66
09 047 puzziepie
10 038 bondage
11 037 IJsdraakje
11 037 marcb1974
13 034 Techno
14 029 DeZwabber
15 024 Cat-astrophe
16 019 gianni61
17 013 Joosie200
18 012 Muck
19 009 DerRabbit
20 008 haags_kwartiertje
20 008 ieniminimuis
22 007 DjRex89
22 007 Lot88
22 007 isax
25 006 goldfinger1963
25 006 crv
27 005 Karzai
28 004 Fogel
29 002 pixelbitty
30 001 SpecialK
30 001 sturmpie
30 001 cablegunmaster
klik hier voor meer statsHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Mogge
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+![]()
ahh dit ziet er weer vertrouwd uitquote:Op vrijdag 1 september 2017 02:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 31-08-2017
nr / aantal posts / gebruiker
01 210 Molo
02 107 -Miauw-
03 101 Voxs
04 092 UitStraling
05 078 chufi
06 069 Arch-Indar
07 066 Mo_Muffin
08 052 Koen66
09 047 puzziepie
10 038 bondage
11 037 IJsdraakje
11 037 marcb1974
13 034 Techno
14 029 DeZwabber
15 024 Cat-astrophe
16 019 gianni61
17 013 Joosie200
18 012 Muck
19 009 DerRabbit
20 008 haags_kwartiertje
20 008 ieniminimuis
22 007 DjRex89
22 007 Lot88
22 007 isax
25 006 goldfinger1963
25 006 crv
27 005 Karzai
28 004 Fogel
29 002 pixelbitty
30 001 SpecialK
30 001 sturmpie
30 001 cablegunmaster
klik hier voor meer stats
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hakaquote:
Al aan het aftellen naar het weekend?
Goedemorgen! Gelukkig bijna weekend, zooooo geen zinOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 07:50 schreef Molo het volgende:
Goedemorgen! Gelukkig bijna weekend, zooooo geen zin
Dit iddDus lekker aftellen! Nog 7 uurtjes
wie zijn al die mensenquote:Op vrijdag 1 september 2017 07:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahh dit ziet er weer vertrouwd uit
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Borreltijd!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Lekker even alles los laten!quote:
Succes!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Drankjes met een rietje party time! Je hebt nog een poosje last van me, ben om 12.30 uur aan de beurt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ik ga niet klikken! Van oorwurmen kan je af komen door kauwgom te kauwen.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik heb geen kauwgom bijquote:Op vrijdag 1 september 2017 09:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken! Van oorwurmen kan je af komen door kauwgom te kauwen.![]()
![]()
En schoenveter dan.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Goed idee, ik ga ook nog een bakkie zetten.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goedemorgen, aanrijdinkie gehad maar weer naar huis gegaan voor de zekerheid, voortaan maar een andere route nemen die afrit zonder stoplichten is mij te gevaarlijk![]()
cappuccinoquote:Op vrijdag 1 september 2017 10:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga ook nog een bakkie zetten.Zonder wrijving geen glans![]()
Wat een rust hier!
Ik heb zin in andijviestamppot met gehaktballen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
even een paint van de situatie, busje stopt ik denk die heeft me gezien en rij door maar hij hij keek de andere kant op en trok op ik rijd tegen het busje aan.
Als je van de andere kant komt is het nog gevaarlijker dan ontnemen de vrachtwagens het zicht![]()
![]()
ik heb biologische kippenpoten afgeprijsd dus ik moet ze vandaag opetenquote:Op vrijdag 1 september 2017 11:37 schreef Molo het volgende:
Wat een rust hier!
Ik heb zin in andijviestamppot met gehaktballen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: