Halloquote:
wel lekker hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
DezePlaat was al lang uitverkocht maar er is een repress nu
![]()
Wat een aanstekelijk enthousiasmequote:
Live gezien, ook erg tofquote:
geweldige dag en de hele dag is het al zoquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat een aanstekelijk enthousiasme
Hoe komt het? Gewoon een goede dag of een geweldige dag
Dat is heel mooi om te horenquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
geweldige dag en de hele dag is het al zo
omdat ik eindelijk goed geslapen heb (normale ik is altijd vrolijk)quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is heel mooi om te horen![]()
Mag ik nog vragen waarom? Of is dat onbeskoft :$
Kiek anquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
omdat ik eindelijk goed geslapen heb (normale ik is altijd vrolijk)
Moet wel tochquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kiek an![]()
Ik hoop je voorbeeld te volgen vannacht
Het zou wel zo fijn zijn ja en uiteraard blijf ik proberenquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Moet wel toch![]()
Ik heb echt een geweldige dag al sinds vanochtend
![]()
Eigenlijk was mijn leven de afgelopen tijd zo alleen de laatste 1,5 week niet.quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het zou wel zo fijn zijn ja en uiteraard blijf ik proberen
Geniet er maar goed van
Dat soort dagen moet je koesteren
Nare shit?quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Eigenlijk was mijn leven de afgelopen tijd zo alleen de laatste 1,5 week niet.
Goed bezigquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Moet wel toch![]()
Ik heb echt een geweldige dag al sinds vanochtend
![]()
zoiets jaquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nare shit?
Anyway, hopen dat t nu weer de goede kant op gaat en blijft gaan vooral
Ja en nee. Ik heb 3 kledingstukken die er niet uitzien als je ze niet strijkt. Maar ik had nog geen strijkijzer. Nu heb ik van 1 adres een strijkplank gekregen en van het andere een strijkijzer. Daar ben ik blij mee en dan wil ik het uitproberenquote:
Kleren dragenquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik heb 3 kledingstukken die er niet uitzien als je ze niet strijkt. Maar ik had nog geen strijkijzer. Nu heb ik van 1 adres een strijkplank gekregen en van het andere een strijkijzer. Daar ben ik blij mee en dan wil ik het uitproberen
niksquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vraag me soms af wat er door het hoofd van dat soort modellen gaat...
Terwijl je in de fabriek staat?quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee terwijl ik kansloos achter een laptop in het cafe zitquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl je in de fabriek staat?
Het geld dat ze er voor krijgen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soms is nakend rondrollen door je huis toch best chill. Toch?quote:
Ik strijk gewoon wanneer ik iets nodig heb dat gestreken moet worden. Ding gaat meestal maar voor 1 kledingstuk aanquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:57 schreef Dqod het volgende:
Ik strijk op geen enkele ochtend middag of avond graag, maar goed, ik ben dan ook alleen lichamelijk een vrouw. Ofzo.
Anyway, als die meid wil strijken en er plezier aan heeft hou ik 'r niet tegen :$
ik heb de hele dag nog geen kleding aangehadquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms is nakend rondrollen door je huis toch best chill. Toch?
Of ben ik een beetje gek :$
Klopt maar gezien mijn huis omringd wordt door inkijk besloot is al snel dat dat te veel info was voor mijn burenquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nietquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet
Ben nog brak van gister. Languit op de bank, Rammstein op de achtergrond, dom niks doen
Tot je de keuken in loopt en ziet dat de luxaflex niet dicht zit.... Dag buurvrouwquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tot je de keuken in loopt en ziet dat de luxaflex niet dicht zit.... Dag buurvrouw
Nou ja dat.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik strijk gewoon wanneer ik iets nodig heb dat gestreken moet worden. Ding gaat meestal maar voor 1 kledingstuk aan
Hokeuj :$quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:01 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik heb de hele dag nog geen kleding aangehad
Daarom wil ik eerst mijn gordijnen gefixed hebben zodat dat kan. Anders word ik helemaal kierewiet :$quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Klopt maar gezien mijn huis omringd wordt door inkijk besloot is al snel dat dat te veel info was voor mijn buren![]()
wel een broekje hoor. een piepklein broekjequote:
Ik lig al klaar met de verrekijkerquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou ja dat.
Maar als die beste Lot88 er plezier aan heeft, iezj goet tog
[..]
Hokeuj :$
[..]
Daarom wil ik eerst mijn gordijnen gefixed hebben zodat dat kan. Anders word ik helemaal kierewiet :$
Geen last van so farquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tot je de keuken in loopt en ziet dat de luxaflex niet dicht zit.... Dag buurvrouw
Dat past toch nooit? Wink winkquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:04 schreef Ruse het volgende:
[..]
wel een broekje hoor. een piepklein broekje
Ja hey, of je doet 't goed of gewoon niet ja?! Gvd, halfbakken gedoe ;squote:Op zaterdag 29 april 2017 23:04 schreef Ruse het volgende:
[..]
wel een broekje hoor. een piepklein broekje
Gelukkig hebben we 0900-8844quote:
zo gaat dat. kun je ook weer ophouden met die achterlijke smileysquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:04 schreef Lot88 het volgende:
Dit is nu echt een dag waarop ik helemaal naar de tering kan dansen met uitgaan en dan gebeurt er niets
ik doe em al uit, sjezusquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja hey, of je doet 't goed of gewoon niet ja?! Gvd, halfbakken gedoe ;s
NEEquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:06 schreef Ruse het volgende:
[..]
zo gaat dat. kun je ook weer ophouden met die achterlijke smileys
Voor je geloofwaardigheid had je dat dan beter kunnen doen toen ik nog in Ede zat. Gaat niemand nu nog gelovenquote:
waar woon je nu dan?quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor je geloofwaardigheid had je dat dan beter kunnen doen toen ik nog in Ede zat. Gaat niemand nu nog geloven
Owquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor je geloofwaardigheid had je dat dan beter kunnen doen toen ik nog in Ede zat. Gaat niemand nu nog geloven
quote:
Nu wordt het wel een beetje weird allemaal.quote:
Pluskutquote:
stiekem nog steeds aan hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Nu wordt het wel een beetje weird allemaal.
Ik ga zo maar eens
Nou dat wil ik wel een keer hoorquote:
Nee blijfquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Nu wordt het wel een beetje weird allemaal.
Ik ga zo maar eens
Mooi zo :$quote:
quote:
Nou, ik doe niet zoveel eh? Net als in het dagelijks leven :$quote:
Jij reageert leukquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi zo :$
[..]!
[..]
Nou, ik doe niet zoveel eh? Net als in het dagelijks leven :$
Ik word gewoon gevraagd somehow.
ik zou gewoon vanavond gaan, beetje het momentum meepakkenquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]!
[..]
Leer mij hetquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]!
[..]
Zoveel complimenten, I can't evenquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jij reageert leukDaar krijg je dat door + je woont dichtbij
Ik ben er nog niet klaar voor :$quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:17 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik zou gewoon vanavond gaan, beetje het momentum meepakken
true datquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet klaar voor :$
"Komt tijd, komt Grolsch" eh. Zo ook meetings/dates/dansavondjes/zuipavondjes etc
Groslchquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet klaar voor :$
"Komt tijd, komt Grolsch" eh. Zo ook meetings/dates/dansavondjes/zuipavondjes etc
Als men dronken wordt, wordt het idd Groslch of Grsloch :$quote:
Ik bijt niet hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als men dronken wordt, wordt het idd Groslch of Grsloch :$
Gisteren weer eens Juup op, maar da's niet te zuipen bleh. Eergisteren Maes in Belgie, die was wel primaquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als men dronken wordt, wordt het idd Groslch of Grsloch :$
Denk wel dat ik hier blij mee benquote:
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gisteren weer eens Juup op, maar da's niet te zuipen bleh. Eergisteren Maes in Belgie, die was wel prima
Dat je niet bijt. Krijg je zo'n sfeertje van eh :$quote:
Wanneer ik de boel ooit weer wat meer op orde heb, ga ik wel eens in Belgie biertjes proevenquote:
Jeejquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer ik de boel ooit weer wat meer op orde heb, ga ik wel eens in Belgie biertjes proeven
Eerste stappen gevoelsmatig al gemaakt?quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer ik de boel ooit weer wat meer op orde heb, ga ik wel eens in Belgie biertjes proeven
Oeh, heb nog een paar Maredsousjes overquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Aardig wat, maar het komt allemaal neer op 1 stap voor m'n gevoel waarvan ik niet weet of ik m nou wel of niet moet maken of moet loslaten of. Nou ja.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Eerste stappen gevoelsmatig al gemaakt?
Sterke rakkers?quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oeh, heb nog een paar Maredsousjes overAlleen nu geen goed plan
Is te doen, maar ik weet wel hoe 't kan aantikkenquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is te doen, maar ik weet wel hoe 't kan aantikken
Maar goed, ik duik m'n nest in met toch nog een glimlach, want een uitnodiging is immer tof
En ff
luisteren
Ok trusten![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is te doen, maar ik weet wel hoe 't kan aantikken
Maar goed, ik duik m'n nest in met toch nog een glimlach, want een uitnodiging is immer tof
En ff
luisteren
Ok trusten![]()
die blonde is heerlijkquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oeh, heb nog een paar Maredsousjes overAlleen nu geen goed plan
He gadverquote:Op zondag 30 april 2017 00:14 schreef CherryLips het volgende:
Damn volgens mij is een van mn Facebookvrienden overleden. Twee vage berichten voor hem gelezen.
Nee niks. Had amper contact met hem maar toch.quote:Op zondag 30 april 2017 00:30 schreef Andromache het volgende:
DAt is klote. Sterkte CL. Weet je al meer?
Blijft raar dat soort dingen. Paar keer meegemaakt ook.quote:Op zondag 30 april 2017 00:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niks. Had amper contact met hem maar toch.
Oh jee, berg je dan maarquote:Op zondag 30 april 2017 09:29 schreef Samzz het volgende:
Whehehe, boze huismoeders met fakkels en hooivorken omdat TLC vanaf 5 mei niet meer uitgezonden wordt hier.
Oh daar zou ik ook over flippenquote:Op zondag 30 april 2017 09:29 schreef Samzz het volgende:
Whehehe, boze huismoeders met fakkels en hooivorken omdat TLC vanaf 5 mei niet meer uitgezonden wordt hier.
Nou, Discovery gooit blijkbaar de prijzen voor hun programma's flink omhoog. Dus ik snap Delta wel.quote:
Ja, gewoon lekker op FOK! Hangenquote:
!quote:Op zondag 30 april 2017 09:50 schreef Ruse het volgende:
gezamenlijk zeiken is toch het meest verbindende element voor veel Nederlanders
Heel soms vind ik het stiekem best chill om een avond doelloos na de tv te loeren bij voorkeur met gezelschapquote:
Jij bedoelt lekker kleffen op de bank zonder dat je op let wat er op tv is?quote:Op zondag 30 april 2017 10:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Heel soms vind ik het stiekem best chill om een avond doelloos na de tv te loeren bij voorkeur met gezelschap
Maar dat zijn aardig wat zenders of niet?quote:Op zondag 30 april 2017 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, Discovery gooit blijkbaar de prijzen voor hun programma's flink omhoog. Dus ik snap Delta wel.
Maar goed, we shall see.
Ja kleffen met de tv op de achtergrond onder het mom van ik kijk tvquote:Op zondag 30 april 2017 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bedoelt lekker kleffen op de bank zonder dat je op let wat er op tv is?
Ik heb er vannacht ook over gedroomdquote:Op zondag 30 april 2017 00:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Blijft raar dat soort dingen. Paar keer meegemaakt ook.
dat is wel raar. what did you doquote:Op zondag 30 april 2017 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er vannacht ook over gedroomd
Netflix n chill.quote:Op zondag 30 april 2017 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bedoelt lekker kleffen op de bank zonder dat je op let wat er op tv is?
Iew.quote:Op zondag 30 april 2017 10:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja kleffen met de tv op de achtergrond onder het mom van ik kijk tv
Geen reclame is toch wel het hoofdvoordeel.quote:Op zondag 30 april 2017 10:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zitten er zoveel voordelen aan een fokabbo dan?
Alleen chill zonder netflixquote:
Ik juist prima chillen zonder tv.quote:Op zondag 30 april 2017 10:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij kunt gewoon niks doen zonder tv oid?
ik heb hem ook amper aan maar ik chill niet vaak vind ik maar saai in mijn uppiequote:Op zondag 30 april 2017 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik juist prima chillen zonder tv.
Heb het ding sinds september maar liefst twee keer aangezet.
Ja, de keer dat netflix & chill de bedoeling was op een date hebben we de netflix maar overgeslagenquote:Op zondag 30 april 2017 10:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb hem ook amper aan maar ik chill niet vaak vind ik maar saai in mijn uppie
Ja dat gebeurt dan meestalquote:Op zondag 30 april 2017 10:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, de keer dat netflix & chill de bedoeling was op een date hebben we de netflix maar overgeslagen
Ligt niet aan jou, ik vind menselijk contact sowieso engquote:
Dat is wel lastigquote:Op zondag 30 april 2017 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, ik vind menselijk contact sowieso eng
Ja, bah. Moet er niet aan denken. En dan heb ik dadelij ook nog een date ook nog.quote:
Zeker!quote:Op zondag 30 april 2017 10:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt dan meestalWas het iig wel een goede date huh
*streept van lijstje*quote:Op zondag 30 april 2017 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, bah. Moet er niet aan denken. En dan heb ik dadelij ook nog een date ook nog.
Wat was dat geneuzel over die paarden dan, he? HEH?quote:Op zondag 30 april 2017 10:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jawel zeker na dat ik je tinder profiel gelezen had maar ik snap het wel hoor
quote:Op zondag 30 april 2017 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat was dat geneuzel over die paarden dan, he? HEH?
Laatst voor Mudmasters wel van die strakke kleding gekocht. Van tevoren beetje akward feel, maar zat best primaquote:
quote:Op zondag 30 april 2017 11:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Laatst voor Mudmasters wel van die strakke kleding gekocht. Van tevoren beetje akward feel, maar zat best prima
Pfff, gedoe.quote:Op zondag 30 april 2017 11:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Eerst bankhangen hoorDit is wel heel rigoureus
Ik heb een nieuwe bankquote:Op zondag 30 april 2017 11:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Eerst bankhangen hoorDit is wel heel rigoureus
Bestaat toch niet?quote:Op zondag 30 april 2017 11:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja maar jij bent 2 hot 2 handle(voor mij dan)
Wie?quote:Op zondag 30 april 2017 11:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Meh, één van de beste alpinisten van deze tijd is van een berg gevallen gister. Op de een of andere manier verwacht je het niet van dat soort superhumans.
Ueli Steck, terwijl hij aan het trainen was om Mt Everest en de Lhotse achter elkaar te beklimmen.quote:
Die man was wel legendarisch jaquote:Op zondag 30 april 2017 11:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ueli Steck, terwijl hij aan het trainen was om Mt Everest en de Lhotse achter elkaar te beklimmen.
Welkom in mijn wereld.quote:Op zondag 30 april 2017 12:21 schreef Elvi het volgende:
Rhenen en Rheden zijn 2 verschillende steden
Ik dacht dat het beide Rhenen was maar dat het klonk als Rheden omdat het gewoon werd uitgesproken door iemand met een zware neusverkoudheidquote:
Nou, steden.quote:Op zondag 30 april 2017 12:21 schreef Elvi het volgende:
Ooit eens in Rhenen gesolliciteerd terwijl ik dacht dat het Rheden was. Gelukkig kwam ik er op tijd achterquote:Op zondag 30 april 2017 12:21 schreef Elvi het volgende:
is er geneukt ja?quote:Op zondag 30 april 2017 12:44 schreef Andromache het volgende:
Goedemorgen! Tanzen en seks![]()
Zonnetje opzoeken nu
Gastquote:Op zondag 30 april 2017 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ooit eens in Rhenen gesolliciteerd terwijl ik dacht dat het Rhenen was. Gelukkig kwam ik er op tijd achter
'handjes vastgehouden'quote:
Jaaaaaaah, zie je nu wel, nu nog even 16 centimeter mannenworst in je en de wereld is weer prachtig, mooi en leukquote:
Zo heb je hier een dorp Beuningen, maar er is ook een Beuningen bij Nijmegen. Lui die dan na een fietstocht bij het restaurant vragen waar die ene bed and breakfast is. Blijken ze een B&B in het verkeerde dorp geboekt te hebbenquote:Op zondag 30 april 2017 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ooit eens in Rhenen gesolliciteerd terwijl ik dacht dat het Rheden was. Gelukkig kwam ik er op tijd achter
Ouchquote:Op zondag 30 april 2017 12:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo heb je hier een dorp Beuningen, maar er is ook een Beuningen bij Nijmegen. Lui die dan na een fietstocht bij het restaurant vragen waar die ene bed and breakfast is. Blijken ze een B&B in het verkeerde dorp geboekt te hebben
Ik ookquote:Op zondag 30 april 2017 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ouch
Ik kende alleen de Beuningen bij Nijmegen
Die ken ik ook alleenquote:Op zondag 30 april 2017 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ouch
quote:Op zondag 30 april 2017 13:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ookhad hier dus ook fout kunnen gaan
Echt, wie die plaatsnamen verzonnen heeftquote:Op zondag 30 april 2017 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken ik ook alleen
Er schijnt ook nog een Ede te zijn.
Tussen Oldenzaal en Denekamp rechtsafquote:Op zondag 30 april 2017 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ouch
Niks aan gemist dusquote:Op zondag 30 april 2017 13:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tussen Oldenzaal en Denekamp rechtsaf
Moet je niet met je ogen knipperen want dan mis je het. Klein gat.
En een Hengelo Ov en een Hengelo Gl.quote:Op zondag 30 april 2017 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken ik ook alleen
Er schijnt ook nog een Ede te zijn.
quote:Een man die veel te hard over de A15 bij Hendrik-Ido-Ambacht reed, is tien keer over de kop geslagen toen hij de macht over zijn auto verloor. Hij wist nog uit het wrak te komen en probeerde weg te rennen, maar werd door agenten opgepakt. Volgens de politie was de veertigjarige Rotterdammer dronken.
De man reed met ongeveer 180 kilometer per uur vanuit Gorinchem richting Rotterdam. Hij maakte onderweg allerlei handgebaren naar andere weggebruikers.
Dat je alert moet zijn. You are the chosen one.quote:Op zondag 30 april 2017 13:19 schreef Ruse het volgende:
ik zie trouwens dat ik een tijdje terug een 'alert' van Danny heb gekregen. wat houdt dat in?
Had je hem een dick pic gestuurd?quote:Op zondag 30 april 2017 13:19 schreef Ruse het volgende:
ik zie trouwens dat ik een tijdje terug een 'alert' van Danny heb gekregen. wat houdt dat in?
kan Danny altijd wel waarderen hoorquote:Op zondag 30 april 2017 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je hem een dick pic gestuurd?
Dat was een Fok-brede proefquote:Op zondag 30 april 2017 13:19 schreef Ruse het volgende:
Middelbare school maat van me kwam daar vandaan. Wel eens met hem op bezoek geweest daar bij zijn oude vrienden, idd een gehucht.quote:Op zondag 30 april 2017 13:13 schreef DjRex89 het volgende:
Gister nog in Overasselt geweest, ook echt zo'n gehucht, 1x met je ogen knipperen en je bent er doorheen
Ik niet. Nu lam op de bank F1 kijken en daarna kraamschuddenquote:Op zondag 30 april 2017 13:44 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor heul veul bier. Wie doet er mee?
quote:Op zondag 30 april 2017 13:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik niet. Nu lam op de bank F1 kijken en daarna kraamschudden
Neequote:
Later vandaag jaquote:Op zondag 30 april 2017 13:44 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor heul veul bier. Wie doet er mee?
Nou, ik schenk vast in hoorquote:
Proost!quote:
Onder een dekentje op de bankquote:Op zondag 30 april 2017 14:00 schreef Ruse het volgende:
zal ik ook eens gek doen en F1 gaan kijken? beetje living on the edge
Ben bang dat het vanaf nu een aardig saaie race wordt. Enige wat het nog enigszins interessant kan maken zijn lui die uitvallenquote:Op zondag 30 april 2017 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onder een dekentje op de bankheb het koud en het is best vermakelijk
Enjoyquote:
Bummerquote:Op zondag 30 april 2017 14:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Proost!
Ik kan pas vanaf een uur of vijf meedoen, moet eerst nog met de auto op pad.
ik viel letterlijk bijna in slaap na 5 minutenquote:Op zondag 30 april 2017 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onder een dekentje op de bankheb het koud en het is best vermakelijk
Dat is heel vaak toch.quote:Op zondag 30 april 2017 14:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben bang dat het vanaf nu een aardig saaie race wordt. Enige wat het nog enigszins interessant kan maken zijn lui die uitvallen
Valt dit seizoen wel mee, redelijk wast gevechten op de baan. Maar vandaag helemaal niks nog.quote:
Angry ticks fire out of my nipplesquote:
Oeh. Laat het Faxie maar niet horenquote:
Beter idd :$quote:
quote:Op zondag 30 april 2017 14:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben bang dat het vanaf nu een aardig saaie race wordt. Enige wat het nog enigszins interessant kan maken zijn lui die uitvallen
Ja echt he? Zeker met zijn grote neus te dicht op de benzine gestaan ofzo....quote:Op zondag 30 april 2017 15:58 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
Ik nam Eddy Jordan best serieus maar nu ie roept 'This was the most exciting race of the season'![]()
Nope, een aanrader?quote:
Geen idee. Wat vraag ik me dus af. Lees wel goede verhalen... Ik ga gewoon kijken en zie t welquote:
Scoort goed op IMDBquote:Op zondag 30 april 2017 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Wat vraag ik me dus af. Lees wel goede verhalen... Ik ga gewoon kijken en zie t wel.
Ga gewoon kijken. Is t niks, dan ga ik wel wat anders kijkenquote:
Ja gezien, vond het eerlijk gezegd ook niet echt een verassing allemaal. Verhaal opzich vond ik wel okequote:
Scorpionquote:Op zondag 30 april 2017 17:08 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand nog suggesties voor een leuke serie om te volgen?
Beetje vlot/actie
Lokjequote:
quote:
Slecht geslapen?quote:
Nee veel op pad geweest in het weekend.quote:Op zondag 30 april 2017 17:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Slecht geslapen?Of zondagsluiheid, net als hier
Het gaat wel aardig vandaag
Ik heb me vanochtend vanuit bed, verplaatst naar de bank en dat was het voor vandaag.quote:
quote:Op zondag 30 april 2017 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb me vanochtend vanuit bed, verplaatst naar de bank en dat was het voor vandaag.
Sorry.
Jazekerquote:
Bedje/bankleef, beste leef.quote:
Ahhh, soms ook wel chill toch? Of hedde gij zich het lazarus gezopen :$quote:Op zondag 30 april 2017 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee veel op pad geweest in het weekend.
Maar nu weer lekker thuis chillen.
Lekker toch.quote:Op zondag 30 april 2017 17:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahhh, soms ook wel chill toch? Of hedde gij zich het lazarus gezopen :$
Ik kan slecht geconcentreerd chillen vandaag. Dan weer zin in spelletje, dan weer muziek, dan weer buiten, dan weer tv. Schandalig :$
Die ga ik eens uitproberen vanavondquote:
Thijsemans! Dat is ff geleden, hoe is t?quote:
Tuin al ontkruid-vrij?quote:Op zondag 30 april 2017 17:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Lekker toch.![]()
Hier van planken in kasten maken, naar sport kijken, naar werken in de tuin. Weer wat dozen uitgepakt. Kraaltjes gesorteerd.![]()
Nog een beetje zat geweest tussendoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |