Welkom in mijn wereld.quote:Op zondag 30 april 2017 12:21 schreef Elvi het volgende:
Rhenen en Rheden zijn 2 verschillende steden
Ik dacht dat het beide Rhenen was maar dat het klonk als Rheden omdat het gewoon werd uitgesproken door iemand met een zware neusverkoudheidquote:
Nou, steden.quote:Op zondag 30 april 2017 12:21 schreef Elvi het volgende:
Ooit eens in Rhenen gesolliciteerd terwijl ik dacht dat het Rheden was. Gelukkig kwam ik er op tijd achterquote:Op zondag 30 april 2017 12:21 schreef Elvi het volgende:
is er geneukt ja?quote:Op zondag 30 april 2017 12:44 schreef Andromache het volgende:
Goedemorgen! Tanzen en seks![]()
Zonnetje opzoeken nu
Gastquote:Op zondag 30 april 2017 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ooit eens in Rhenen gesolliciteerd terwijl ik dacht dat het Rhenen was. Gelukkig kwam ik er op tijd achter
'handjes vastgehouden'quote:
Jaaaaaaah, zie je nu wel, nu nog even 16 centimeter mannenworst in je en de wereld is weer prachtig, mooi en leukquote:
Zo heb je hier een dorp Beuningen, maar er is ook een Beuningen bij Nijmegen. Lui die dan na een fietstocht bij het restaurant vragen waar die ene bed and breakfast is. Blijken ze een B&B in het verkeerde dorp geboekt te hebbenquote:Op zondag 30 april 2017 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ooit eens in Rhenen gesolliciteerd terwijl ik dacht dat het Rheden was. Gelukkig kwam ik er op tijd achter
Ouchquote:Op zondag 30 april 2017 12:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo heb je hier een dorp Beuningen, maar er is ook een Beuningen bij Nijmegen. Lui die dan na een fietstocht bij het restaurant vragen waar die ene bed and breakfast is. Blijken ze een B&B in het verkeerde dorp geboekt te hebben
Ik ookquote:Op zondag 30 april 2017 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ouch
Ik kende alleen de Beuningen bij Nijmegen
Die ken ik ook alleenquote:Op zondag 30 april 2017 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ouch
quote:Op zondag 30 april 2017 13:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ookhad hier dus ook fout kunnen gaan
Echt, wie die plaatsnamen verzonnen heeftquote:Op zondag 30 april 2017 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken ik ook alleen
Er schijnt ook nog een Ede te zijn.
Tussen Oldenzaal en Denekamp rechtsafquote:Op zondag 30 april 2017 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ouch
Niks aan gemist dusquote:Op zondag 30 april 2017 13:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tussen Oldenzaal en Denekamp rechtsaf
Moet je niet met je ogen knipperen want dan mis je het. Klein gat.
En een Hengelo Ov en een Hengelo Gl.quote:Op zondag 30 april 2017 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken ik ook alleen
Er schijnt ook nog een Ede te zijn.
quote:Een man die veel te hard over de A15 bij Hendrik-Ido-Ambacht reed, is tien keer over de kop geslagen toen hij de macht over zijn auto verloor. Hij wist nog uit het wrak te komen en probeerde weg te rennen, maar werd door agenten opgepakt. Volgens de politie was de veertigjarige Rotterdammer dronken.
De man reed met ongeveer 180 kilometer per uur vanuit Gorinchem richting Rotterdam. Hij maakte onderweg allerlei handgebaren naar andere weggebruikers.
Dat je alert moet zijn. You are the chosen one.quote:Op zondag 30 april 2017 13:19 schreef Ruse het volgende:
ik zie trouwens dat ik een tijdje terug een 'alert' van Danny heb gekregen. wat houdt dat in?
Had je hem een dick pic gestuurd?quote:Op zondag 30 april 2017 13:19 schreef Ruse het volgende:
ik zie trouwens dat ik een tijdje terug een 'alert' van Danny heb gekregen. wat houdt dat in?
kan Danny altijd wel waarderen hoorquote:Op zondag 30 april 2017 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je hem een dick pic gestuurd?
Dat was een Fok-brede proefquote:Op zondag 30 april 2017 13:19 schreef Ruse het volgende:
Middelbare school maat van me kwam daar vandaan. Wel eens met hem op bezoek geweest daar bij zijn oude vrienden, idd een gehucht.quote:Op zondag 30 april 2017 13:13 schreef DjRex89 het volgende:
Gister nog in Overasselt geweest, ook echt zo'n gehucht, 1x met je ogen knipperen en je bent er doorheen
Ik niet. Nu lam op de bank F1 kijken en daarna kraamschuddenquote:Op zondag 30 april 2017 13:44 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor heul veul bier. Wie doet er mee?
quote:Op zondag 30 april 2017 13:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik niet. Nu lam op de bank F1 kijken en daarna kraamschudden
Neequote:
Later vandaag jaquote:Op zondag 30 april 2017 13:44 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor heul veul bier. Wie doet er mee?
Nou, ik schenk vast in hoorquote:
Proost!quote:
Onder een dekentje op de bankquote:Op zondag 30 april 2017 14:00 schreef Ruse het volgende:
zal ik ook eens gek doen en F1 gaan kijken? beetje living on the edge
Ben bang dat het vanaf nu een aardig saaie race wordt. Enige wat het nog enigszins interessant kan maken zijn lui die uitvallenquote:Op zondag 30 april 2017 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onder een dekentje op de bankheb het koud en het is best vermakelijk
Enjoyquote:
Bummerquote:Op zondag 30 april 2017 14:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Proost!
Ik kan pas vanaf een uur of vijf meedoen, moet eerst nog met de auto op pad.
ik viel letterlijk bijna in slaap na 5 minutenquote:Op zondag 30 april 2017 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onder een dekentje op de bankheb het koud en het is best vermakelijk
Dat is heel vaak toch.quote:Op zondag 30 april 2017 14:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben bang dat het vanaf nu een aardig saaie race wordt. Enige wat het nog enigszins interessant kan maken zijn lui die uitvallen
Valt dit seizoen wel mee, redelijk wast gevechten op de baan. Maar vandaag helemaal niks nog.quote:
Angry ticks fire out of my nipplesquote:
Oeh. Laat het Faxie maar niet horenquote:
Beter idd :$quote:
quote:Op zondag 30 april 2017 14:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben bang dat het vanaf nu een aardig saaie race wordt. Enige wat het nog enigszins interessant kan maken zijn lui die uitvallen
Ja echt he? Zeker met zijn grote neus te dicht op de benzine gestaan ofzo....quote:Op zondag 30 april 2017 15:58 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
Ik nam Eddy Jordan best serieus maar nu ie roept 'This was the most exciting race of the season'![]()
Nope, een aanrader?quote:
Geen idee. Wat vraag ik me dus af. Lees wel goede verhalen... Ik ga gewoon kijken en zie t welquote:
Scoort goed op IMDBquote:Op zondag 30 april 2017 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Wat vraag ik me dus af. Lees wel goede verhalen... Ik ga gewoon kijken en zie t wel.
Ga gewoon kijken. Is t niks, dan ga ik wel wat anders kijkenquote:
Ja gezien, vond het eerlijk gezegd ook niet echt een verassing allemaal. Verhaal opzich vond ik wel okequote:
Scorpionquote:Op zondag 30 april 2017 17:08 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand nog suggesties voor een leuke serie om te volgen?
Beetje vlot/actie
Lokjequote:
quote:
Slecht geslapen?quote:
Nee veel op pad geweest in het weekend.quote:Op zondag 30 april 2017 17:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Slecht geslapen?Of zondagsluiheid, net als hier
Het gaat wel aardig vandaag
Ik heb me vanochtend vanuit bed, verplaatst naar de bank en dat was het voor vandaag.quote:
quote:Op zondag 30 april 2017 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb me vanochtend vanuit bed, verplaatst naar de bank en dat was het voor vandaag.
Sorry.
Jazekerquote:
Bedje/bankleef, beste leef.quote:
Ahhh, soms ook wel chill toch? Of hedde gij zich het lazarus gezopen :$quote:Op zondag 30 april 2017 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee veel op pad geweest in het weekend.
Maar nu weer lekker thuis chillen.
Lekker toch.quote:Op zondag 30 april 2017 17:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahhh, soms ook wel chill toch? Of hedde gij zich het lazarus gezopen :$
Ik kan slecht geconcentreerd chillen vandaag. Dan weer zin in spelletje, dan weer muziek, dan weer buiten, dan weer tv. Schandalig :$
Die ga ik eens uitproberen vanavondquote:
Thijsemans! Dat is ff geleden, hoe is t?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |