Ben bang dat het vanaf nu een aardig saaie race wordt. Enige wat het nog enigszins interessant kan maken zijn lui die uitvallenquote:Op zondag 30 april 2017 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onder een dekentje op de bankheb het koud en het is best vermakelijk
Enjoyquote:
Bummerquote:Op zondag 30 april 2017 14:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Proost!
Ik kan pas vanaf een uur of vijf meedoen, moet eerst nog met de auto op pad.
ik viel letterlijk bijna in slaap na 5 minutenquote:Op zondag 30 april 2017 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onder een dekentje op de bankheb het koud en het is best vermakelijk
Dat is heel vaak toch.quote:Op zondag 30 april 2017 14:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben bang dat het vanaf nu een aardig saaie race wordt. Enige wat het nog enigszins interessant kan maken zijn lui die uitvallen
Valt dit seizoen wel mee, redelijk wast gevechten op de baan. Maar vandaag helemaal niks nog.quote:
Angry ticks fire out of my nipplesquote:
Oeh. Laat het Faxie maar niet horenquote:
Beter idd :$quote:
quote:Op zondag 30 april 2017 14:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben bang dat het vanaf nu een aardig saaie race wordt. Enige wat het nog enigszins interessant kan maken zijn lui die uitvallen
Ja echt he? Zeker met zijn grote neus te dicht op de benzine gestaan ofzo....quote:Op zondag 30 april 2017 15:58 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
Ik nam Eddy Jordan best serieus maar nu ie roept 'This was the most exciting race of the season'![]()
Nope, een aanrader?quote:
Geen idee. Wat vraag ik me dus af. Lees wel goede verhalen... Ik ga gewoon kijken en zie t welquote:
Scoort goed op IMDBquote:Op zondag 30 april 2017 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Wat vraag ik me dus af. Lees wel goede verhalen... Ik ga gewoon kijken en zie t wel.
Ga gewoon kijken. Is t niks, dan ga ik wel wat anders kijkenquote:
Ja gezien, vond het eerlijk gezegd ook niet echt een verassing allemaal. Verhaal opzich vond ik wel okequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |