En een Hengelo Ov en een Hengelo Gl.quote:Op zondag 30 april 2017 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken ik ook alleen
Er schijnt ook nog een Ede te zijn.
quote:Een man die veel te hard over de A15 bij Hendrik-Ido-Ambacht reed, is tien keer over de kop geslagen toen hij de macht over zijn auto verloor. Hij wist nog uit het wrak te komen en probeerde weg te rennen, maar werd door agenten opgepakt. Volgens de politie was de veertigjarige Rotterdammer dronken.
De man reed met ongeveer 180 kilometer per uur vanuit Gorinchem richting Rotterdam. Hij maakte onderweg allerlei handgebaren naar andere weggebruikers.
Dat je alert moet zijn. You are the chosen one.quote:Op zondag 30 april 2017 13:19 schreef Ruse het volgende:
ik zie trouwens dat ik een tijdje terug een 'alert' van Danny heb gekregen. wat houdt dat in?
Had je hem een dick pic gestuurd?quote:Op zondag 30 april 2017 13:19 schreef Ruse het volgende:
ik zie trouwens dat ik een tijdje terug een 'alert' van Danny heb gekregen. wat houdt dat in?
kan Danny altijd wel waarderen hoorquote:Op zondag 30 april 2017 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je hem een dick pic gestuurd?
Dat was een Fok-brede proefquote:Op zondag 30 april 2017 13:19 schreef Ruse het volgende:
Middelbare school maat van me kwam daar vandaan. Wel eens met hem op bezoek geweest daar bij zijn oude vrienden, idd een gehucht.quote:Op zondag 30 april 2017 13:13 schreef DjRex89 het volgende:
Gister nog in Overasselt geweest, ook echt zo'n gehucht, 1x met je ogen knipperen en je bent er doorheen
Ik niet. Nu lam op de bank F1 kijken en daarna kraamschuddenquote:Op zondag 30 april 2017 13:44 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor heul veul bier. Wie doet er mee?
quote:Op zondag 30 april 2017 13:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik niet. Nu lam op de bank F1 kijken en daarna kraamschudden
Neequote:
Later vandaag jaquote:Op zondag 30 april 2017 13:44 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor heul veul bier. Wie doet er mee?
Nou, ik schenk vast in hoorquote:
Proost!quote:
Onder een dekentje op de bankquote:Op zondag 30 april 2017 14:00 schreef Ruse het volgende:
zal ik ook eens gek doen en F1 gaan kijken? beetje living on the edge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |