Welkom in mijn wereld.quote:Op zondag 30 april 2017 12:21 schreef Elvi het volgende:
Rhenen en Rheden zijn 2 verschillende steden
Ik dacht dat het beide Rhenen was maar dat het klonk als Rheden omdat het gewoon werd uitgesproken door iemand met een zware neusverkoudheidquote:
Nou, steden.quote:Op zondag 30 april 2017 12:21 schreef Elvi het volgende:
Ooit eens in Rhenen gesolliciteerd terwijl ik dacht dat het Rheden was. Gelukkig kwam ik er op tijd achterquote:Op zondag 30 april 2017 12:21 schreef Elvi het volgende:
is er geneukt ja?quote:Op zondag 30 april 2017 12:44 schreef Andromache het volgende:
Goedemorgen! Tanzen en seks![]()
Zonnetje opzoeken nu
Gastquote:Op zondag 30 april 2017 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ooit eens in Rhenen gesolliciteerd terwijl ik dacht dat het Rhenen was. Gelukkig kwam ik er op tijd achter
'handjes vastgehouden'quote:
Jaaaaaaah, zie je nu wel, nu nog even 16 centimeter mannenworst in je en de wereld is weer prachtig, mooi en leukquote:
Zo heb je hier een dorp Beuningen, maar er is ook een Beuningen bij Nijmegen. Lui die dan na een fietstocht bij het restaurant vragen waar die ene bed and breakfast is. Blijken ze een B&B in het verkeerde dorp geboekt te hebbenquote:Op zondag 30 april 2017 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ooit eens in Rhenen gesolliciteerd terwijl ik dacht dat het Rheden was. Gelukkig kwam ik er op tijd achter
Ouchquote:Op zondag 30 april 2017 12:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo heb je hier een dorp Beuningen, maar er is ook een Beuningen bij Nijmegen. Lui die dan na een fietstocht bij het restaurant vragen waar die ene bed and breakfast is. Blijken ze een B&B in het verkeerde dorp geboekt te hebben
Ik ookquote:Op zondag 30 april 2017 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ouch
Ik kende alleen de Beuningen bij Nijmegen
Die ken ik ook alleenquote:Op zondag 30 april 2017 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ouch
quote:Op zondag 30 april 2017 13:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ookhad hier dus ook fout kunnen gaan
Echt, wie die plaatsnamen verzonnen heeftquote:Op zondag 30 april 2017 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken ik ook alleen
Er schijnt ook nog een Ede te zijn.
Tussen Oldenzaal en Denekamp rechtsafquote:Op zondag 30 april 2017 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ouch
Niks aan gemist dusquote:Op zondag 30 april 2017 13:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tussen Oldenzaal en Denekamp rechtsaf
Moet je niet met je ogen knipperen want dan mis je het. Klein gat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |