zoiets jaquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nare shit?
Anyway, hopen dat t nu weer de goede kant op gaat en blijft gaan vooral
Ja en nee. Ik heb 3 kledingstukken die er niet uitzien als je ze niet strijkt. Maar ik had nog geen strijkijzer. Nu heb ik van 1 adres een strijkplank gekregen en van het andere een strijkijzer. Daar ben ik blij mee en dan wil ik het uitproberenquote:
Kleren dragenquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik heb 3 kledingstukken die er niet uitzien als je ze niet strijkt. Maar ik had nog geen strijkijzer. Nu heb ik van 1 adres een strijkplank gekregen en van het andere een strijkijzer. Daar ben ik blij mee en dan wil ik het uitproberen
niksquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vraag me soms af wat er door het hoofd van dat soort modellen gaat...
Terwijl je in de fabriek staat?quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee terwijl ik kansloos achter een laptop in het cafe zitquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl je in de fabriek staat?
Het geld dat ze er voor krijgen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soms is nakend rondrollen door je huis toch best chill. Toch?quote:
Ik strijk gewoon wanneer ik iets nodig heb dat gestreken moet worden. Ding gaat meestal maar voor 1 kledingstuk aanquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:57 schreef Dqod het volgende:
Ik strijk op geen enkele ochtend middag of avond graag, maar goed, ik ben dan ook alleen lichamelijk een vrouw. Ofzo.
Anyway, als die meid wil strijken en er plezier aan heeft hou ik 'r niet tegen :$
ik heb de hele dag nog geen kleding aangehadquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms is nakend rondrollen door je huis toch best chill. Toch?
Of ben ik een beetje gek :$
Klopt maar gezien mijn huis omringd wordt door inkijk besloot is al snel dat dat te veel info was voor mijn burenquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms is nakend rondrollen door je huis toch best chill. Toch?
Of ben ik een beetje gek :$
Nietquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet
Ben nog brak van gister. Languit op de bank, Rammstein op de achtergrond, dom niks doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |