Geen reclame is toch wel het hoofdvoordeel.quote:Op zondag 30 april 2017 10:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zitten er zoveel voordelen aan een fokabbo dan?
Alleen chill zonder netflixquote:
Ik juist prima chillen zonder tv.quote:Op zondag 30 april 2017 10:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij kunt gewoon niks doen zonder tv oid?
ik heb hem ook amper aan maar ik chill niet vaak vind ik maar saai in mijn uppiequote:Op zondag 30 april 2017 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik juist prima chillen zonder tv.
Heb het ding sinds september maar liefst twee keer aangezet.
Ja, de keer dat netflix & chill de bedoeling was op een date hebben we de netflix maar overgeslagenquote:Op zondag 30 april 2017 10:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb hem ook amper aan maar ik chill niet vaak vind ik maar saai in mijn uppie
Ja dat gebeurt dan meestalquote:Op zondag 30 april 2017 10:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, de keer dat netflix & chill de bedoeling was op een date hebben we de netflix maar overgeslagen
Ligt niet aan jou, ik vind menselijk contact sowieso engquote:
Dat is wel lastigquote:Op zondag 30 april 2017 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, ik vind menselijk contact sowieso eng
Ja, bah. Moet er niet aan denken. En dan heb ik dadelij ook nog een date ook nog.quote:
Zeker!quote:Op zondag 30 april 2017 10:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt dan meestalWas het iig wel een goede date huh
*streept van lijstje*quote:Op zondag 30 april 2017 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, bah. Moet er niet aan denken. En dan heb ik dadelij ook nog een date ook nog.
Wat was dat geneuzel over die paarden dan, he? HEH?quote:Op zondag 30 april 2017 10:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jawel zeker na dat ik je tinder profiel gelezen had maar ik snap het wel hoor
quote:Op zondag 30 april 2017 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat was dat geneuzel over die paarden dan, he? HEH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |