Geen reclame is toch wel het hoofdvoordeel.quote:Op zondag 30 april 2017 10:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zitten er zoveel voordelen aan een fokabbo dan?
Alleen chill zonder netflixquote:
Ik juist prima chillen zonder tv.quote:Op zondag 30 april 2017 10:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij kunt gewoon niks doen zonder tv oid?
ik heb hem ook amper aan maar ik chill niet vaak vind ik maar saai in mijn uppiequote:Op zondag 30 april 2017 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik juist prima chillen zonder tv.
Heb het ding sinds september maar liefst twee keer aangezet.
Ja, de keer dat netflix & chill de bedoeling was op een date hebben we de netflix maar overgeslagenquote:Op zondag 30 april 2017 10:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb hem ook amper aan maar ik chill niet vaak vind ik maar saai in mijn uppie
Ja dat gebeurt dan meestalquote:Op zondag 30 april 2017 10:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, de keer dat netflix & chill de bedoeling was op een date hebben we de netflix maar overgeslagen
Ligt niet aan jou, ik vind menselijk contact sowieso engquote:
Dat is wel lastigquote:Op zondag 30 april 2017 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, ik vind menselijk contact sowieso eng
Ja, bah. Moet er niet aan denken. En dan heb ik dadelij ook nog een date ook nog.quote:
Zeker!quote:Op zondag 30 april 2017 10:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt dan meestalWas het iig wel een goede date huh
*streept van lijstje*quote:Op zondag 30 april 2017 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, bah. Moet er niet aan denken. En dan heb ik dadelij ook nog een date ook nog.
Wat was dat geneuzel over die paarden dan, he? HEH?quote:Op zondag 30 april 2017 10:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jawel zeker na dat ik je tinder profiel gelezen had maar ik snap het wel hoor
quote:Op zondag 30 april 2017 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat was dat geneuzel over die paarden dan, he? HEH?
Laatst voor Mudmasters wel van die strakke kleding gekocht. Van tevoren beetje akward feel, maar zat best primaquote:
quote:Op zondag 30 april 2017 11:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Laatst voor Mudmasters wel van die strakke kleding gekocht. Van tevoren beetje akward feel, maar zat best prima
Pfff, gedoe.quote:Op zondag 30 april 2017 11:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Eerst bankhangen hoorDit is wel heel rigoureus
Ik heb een nieuwe bankquote:Op zondag 30 april 2017 11:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Eerst bankhangen hoorDit is wel heel rigoureus
Bestaat toch niet?quote:Op zondag 30 april 2017 11:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja maar jij bent 2 hot 2 handle(voor mij dan)
Wie?quote:Op zondag 30 april 2017 11:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Meh, één van de beste alpinisten van deze tijd is van een berg gevallen gister. Op de een of andere manier verwacht je het niet van dat soort superhumans.
Ueli Steck, terwijl hij aan het trainen was om Mt Everest en de Lhotse achter elkaar te beklimmen.quote:
Die man was wel legendarisch jaquote:Op zondag 30 april 2017 11:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ueli Steck, terwijl hij aan het trainen was om Mt Everest en de Lhotse achter elkaar te beklimmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |