Dat je niet bijt. Krijg je zo'n sfeertje van eh :$quote:
Wanneer ik de boel ooit weer wat meer op orde heb, ga ik wel eens in Belgie biertjes proevenquote:
Jeejquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer ik de boel ooit weer wat meer op orde heb, ga ik wel eens in Belgie biertjes proeven
Eerste stappen gevoelsmatig al gemaakt?quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer ik de boel ooit weer wat meer op orde heb, ga ik wel eens in Belgie biertjes proeven
Oeh, heb nog een paar Maredsousjes overquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Aardig wat, maar het komt allemaal neer op 1 stap voor m'n gevoel waarvan ik niet weet of ik m nou wel of niet moet maken of moet loslaten of. Nou ja.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Eerste stappen gevoelsmatig al gemaakt?
Sterke rakkers?quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oeh, heb nog een paar Maredsousjes overAlleen nu geen goed plan
Is te doen, maar ik weet wel hoe 't kan aantikkenquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is te doen, maar ik weet wel hoe 't kan aantikken
Maar goed, ik duik m'n nest in met toch nog een glimlach, want een uitnodiging is immer tof
En ff
luisteren
Ok trusten![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is te doen, maar ik weet wel hoe 't kan aantikken
Maar goed, ik duik m'n nest in met toch nog een glimlach, want een uitnodiging is immer tof
En ff
luisteren
Ok trusten![]()
die blonde is heerlijkquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oeh, heb nog een paar Maredsousjes overAlleen nu geen goed plan
He gadverquote:Op zondag 30 april 2017 00:14 schreef CherryLips het volgende:
Damn volgens mij is een van mn Facebookvrienden overleden. Twee vage berichten voor hem gelezen.
Nee niks. Had amper contact met hem maar toch.quote:Op zondag 30 april 2017 00:30 schreef Andromache het volgende:
DAt is klote. Sterkte CL. Weet je al meer?
Blijft raar dat soort dingen. Paar keer meegemaakt ook.quote:Op zondag 30 april 2017 00:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niks. Had amper contact met hem maar toch.
Oh jee, berg je dan maarquote:Op zondag 30 april 2017 09:29 schreef Samzz het volgende:
Whehehe, boze huismoeders met fakkels en hooivorken omdat TLC vanaf 5 mei niet meer uitgezonden wordt hier.
Oh daar zou ik ook over flippenquote:Op zondag 30 april 2017 09:29 schreef Samzz het volgende:
Whehehe, boze huismoeders met fakkels en hooivorken omdat TLC vanaf 5 mei niet meer uitgezonden wordt hier.
Nou, Discovery gooit blijkbaar de prijzen voor hun programma's flink omhoog. Dus ik snap Delta wel.quote:
Ja, gewoon lekker op FOK! Hangenquote:
!quote:Op zondag 30 april 2017 09:50 schreef Ruse het volgende:
gezamenlijk zeiken is toch het meest verbindende element voor veel Nederlanders
Heel soms vind ik het stiekem best chill om een avond doelloos na de tv te loeren bij voorkeur met gezelschapquote:
Jij bedoelt lekker kleffen op de bank zonder dat je op let wat er op tv is?quote:Op zondag 30 april 2017 10:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Heel soms vind ik het stiekem best chill om een avond doelloos na de tv te loeren bij voorkeur met gezelschap
Maar dat zijn aardig wat zenders of niet?quote:Op zondag 30 april 2017 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, Discovery gooit blijkbaar de prijzen voor hun programma's flink omhoog. Dus ik snap Delta wel.
Maar goed, we shall see.
Ja kleffen met de tv op de achtergrond onder het mom van ik kijk tvquote:Op zondag 30 april 2017 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bedoelt lekker kleffen op de bank zonder dat je op let wat er op tv is?
Ik heb er vannacht ook over gedroomdquote:Op zondag 30 april 2017 00:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Blijft raar dat soort dingen. Paar keer meegemaakt ook.
dat is wel raar. what did you doquote:Op zondag 30 april 2017 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er vannacht ook over gedroomd
Netflix n chill.quote:Op zondag 30 april 2017 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bedoelt lekker kleffen op de bank zonder dat je op let wat er op tv is?
Iew.quote:Op zondag 30 april 2017 10:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja kleffen met de tv op de achtergrond onder het mom van ik kijk tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |