Tot je de keuken in loopt en ziet dat de luxaflex niet dicht zit.... Dag buurvrouwquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms is nakend rondrollen door je huis toch best chill. Toch?
Of ben ik een beetje gek :$
quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tot je de keuken in loopt en ziet dat de luxaflex niet dicht zit.... Dag buurvrouw
Nou ja dat.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik strijk gewoon wanneer ik iets nodig heb dat gestreken moet worden. Ding gaat meestal maar voor 1 kledingstuk aan
Hokeuj :$quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:01 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik heb de hele dag nog geen kleding aangehad
Daarom wil ik eerst mijn gordijnen gefixed hebben zodat dat kan. Anders word ik helemaal kierewiet :$quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Klopt maar gezien mijn huis omringd wordt door inkijk besloot is al snel dat dat te veel info was voor mijn buren![]()
wel een broekje hoor. een piepklein broekjequote:
Ik lig al klaar met de verrekijkerquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou ja dat.
Maar als die beste Lot88 er plezier aan heeft, iezj goet tog
[..]
Hokeuj :$
[..]
Daarom wil ik eerst mijn gordijnen gefixed hebben zodat dat kan. Anders word ik helemaal kierewiet :$
Geen last van so farquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tot je de keuken in loopt en ziet dat de luxaflex niet dicht zit.... Dag buurvrouw
Dat past toch nooit? Wink winkquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:04 schreef Ruse het volgende:
[..]
wel een broekje hoor. een piepklein broekje
Ja hey, of je doet 't goed of gewoon niet ja?! Gvd, halfbakken gedoe ;squote:Op zaterdag 29 april 2017 23:04 schreef Ruse het volgende:
[..]
wel een broekje hoor. een piepklein broekje
Gelukkig hebben we 0900-8844quote:
zo gaat dat. kun je ook weer ophouden met die achterlijke smileysquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:04 schreef Lot88 het volgende:
Dit is nu echt een dag waarop ik helemaal naar de tering kan dansen met uitgaan en dan gebeurt er niets
ik doe em al uit, sjezusquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja hey, of je doet 't goed of gewoon niet ja?! Gvd, halfbakken gedoe ;s
NEEquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:06 schreef Ruse het volgende:
[..]
zo gaat dat. kun je ook weer ophouden met die achterlijke smileys
Voor je geloofwaardigheid had je dat dan beter kunnen doen toen ik nog in Ede zat. Gaat niemand nu nog gelovenquote:
waar woon je nu dan?quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor je geloofwaardigheid had je dat dan beter kunnen doen toen ik nog in Ede zat. Gaat niemand nu nog geloven
Owquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor je geloofwaardigheid had je dat dan beter kunnen doen toen ik nog in Ede zat. Gaat niemand nu nog geloven
quote:
Nu wordt het wel een beetje weird allemaal.quote:
Pluskutquote:
stiekem nog steeds aan hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Nu wordt het wel een beetje weird allemaal.
Ik ga zo maar eens
Nou dat wil ik wel een keer hoorquote:
Nee blijfquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Nu wordt het wel een beetje weird allemaal.
Ik ga zo maar eens
Mooi zo :$quote:
quote:
Nou, ik doe niet zoveel eh? Net als in het dagelijks leven :$quote:
Jij reageert leukquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi zo :$
[..]!
[..]
Nou, ik doe niet zoveel eh? Net als in het dagelijks leven :$
Ik word gewoon gevraagd somehow.
ik zou gewoon vanavond gaan, beetje het momentum meepakkenquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]!
[..]
Leer mij hetquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]!
[..]
Zoveel complimenten, I can't evenquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jij reageert leukDaar krijg je dat door + je woont dichtbij
Ik ben er nog niet klaar voor :$quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:17 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik zou gewoon vanavond gaan, beetje het momentum meepakken
true datquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet klaar voor :$
"Komt tijd, komt Grolsch" eh. Zo ook meetings/dates/dansavondjes/zuipavondjes etc
Groslchquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet klaar voor :$
"Komt tijd, komt Grolsch" eh. Zo ook meetings/dates/dansavondjes/zuipavondjes etc
Als men dronken wordt, wordt het idd Groslch of Grsloch :$quote:
Ik bijt niet hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als men dronken wordt, wordt het idd Groslch of Grsloch :$
Gisteren weer eens Juup op, maar da's niet te zuipen bleh. Eergisteren Maes in Belgie, die was wel primaquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als men dronken wordt, wordt het idd Groslch of Grsloch :$
Denk wel dat ik hier blij mee benquote:
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gisteren weer eens Juup op, maar da's niet te zuipen bleh. Eergisteren Maes in Belgie, die was wel prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |