Ik slik geen AD.quote:
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wordt vaak door een bepaald probleem/dilemma veroorzaakt wat het probleem is natuurlijk ja
[..]
Denk je?
Nou dan.quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik slik geen AD.
[..]
Nee natuurlijk niet
Het was sarcastischquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou dan.
Ik ook niet, meer mensen die ik ken/spreek niet, dus de iedereenvlieger gaat al niet meer op
Dezequote:Op zaterdag 29 april 2017 22:11 schreef Andromache het volgende:
[..]
Van wie? Ik wil mijn platenspeler laten maken, draadjes van het element kapot getrokken bij verhuizing...
Oh lekker stukkie rijdenquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen lente en volgende week weer winter
Voor sarcasme ben ik niet in de wieg gelegd gvdquote:
Het leven is fantastischquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Je merkt wel vaak aan de partnerkeuze hier met welke problemen de mensen zetten
Deze zijn wel tofquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:16 schreef DrMarten het volgende:
Van Jefferson Airplane in 3 keer klikken naar dit
Moet zeggen dat ik het nog wel aardig vind ook
Heul welquote:
Niet? Ik leef er voor.quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor sarcasme ben ik niet in de wieg gelegd gvd
Daar ben ik nog niet uitquote:
Je merkt ook dat jij de enige bent die dit soort debiele verbanden legt.quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Partners van wie?quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Gaat er bij jou wel eens een penis in?quote:
Ik leef voor kwikthermometersquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul wel!
[..]
Niet? Ik leef er voor.
[..]
Daar ben ik nog niet uit
Nou lachen hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:17 schreef Andromache het volgende:
[..]
Gaat er bij jou wel eens een penis in?Sorry, sarcastisch-jolig-zwart!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |