Volgens mij is dat niet alleen niet toegestaan maar zelfs strafbaar.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vrij dom om door te rijden. Als je hem aanrijdt mag je hem meenemen.
Gewoon bij d'r haar grijpen en je erecte piemel in d'r mond douwen.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeker. Vanavond een rat uit de val laten gaan (levend) omdat mevr. het de vorige keer zo zielig vond dat ik de ratten kapotknal. Dus vraagt ze net "en heb je hem doodgeschoten?". "Nee, deze heb ik voor één keer laten lopen" "JA EN WAT NU ALS HIJ DE HOND GAAT BIJTEN BLABLABLA". Is ook nooit goed met die wijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een aardig stukje, zo denk ik er ook wel over.
Een mietje wat nog geen vlotter uit een stortbak krijgen doet?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon bij d'r haar grijpen en je erecte piemel in d'r mond douwen.
Er staan hier op de grond vier schuren waarvan twee onderkelderd. Daarnaast zijn er kippen, veel fruit- en notenbomen, en loopt er ook nog een sloot achterlangs. Die beestjes leven als goden hierzo. Totdat ze een kogel door de harses krijgen of de kat ze grijpt dan.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die ratten blijven ook maar komen bij jou.
4 schuren en aardig wat land en mevr woont daar nu alleen en jij dan soms in het weekend? Dat is best veel onderhoud met zijn tweetjes of niet?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er staan hier op de grond vier schuren waarvan twee onderkelderd. Daarnaast zijn er kippen, veel fruit- en notenbomen, en loopt er ook nog een sloot achterlangs. Die beestjes leven als goden hierzo. Totdat ze een kogel door de harses krijgen of de kat ze grijpt dan.
Maar ipv de dode ratten in de kliko te flikkeren pleur ik ze nu op het akker. Dan gaan de buizerds er mee vandoor. Bonus is dat die de kippen dan met rust laten.
Je moet niet in de remmen maar juist gassen. Dan heb je grotere kans om een impact te overleven, heb ik ooit van de Mythbusters geleerd.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Reeetjes, pfff. In Zweden regelmatig vol in de ankers voor een Eland die op de weg staat.
Eland vs. Twingo ga ik niet echt winnen.
Dat win je nog niet met een audi volvo of saab!quote:Op maandag 27 maart 2017 00:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Reeetjes, pfff. In Zweden regelmatig vol in de ankers voor een Eland die op de weg staat.
Drie schuren staan leeg. Eentje is slechts opslag voor brandhout, twee vol andere zooi (vooral de nog-niet verdeelde erfenis van schoonmoeders), de ander is een soort gastenverblijf. Daar heb je weinig onderhoud aan.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
4 schuren en aardig wat land en mevr woont daar nu alleen en jij dan soms in het weekend? Dat is best veel onderhoud met zijn tweetjes of niet?
Nouja, ratten moet je ook idd afknallen. Muisjes vind ik wel guitige beestjes, als het even kan zou ik die liever laten leven.
En jullie wonen daar echt samen? Wauw.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Drie schuren staan leeg. Eentje is slechts opslag voor brandhout, twee vol andere zooi (vooral de nog-niet verdeelde erfenis van schoonmoeders), de ander is een soort gastenverblijf. Daar heb je weinig onderhoud aan.
Het gras wordt gemaaid door een buurman die vee heeft. Hij maakt er dan van die rollen hooi van die hij dan weer gratis meeneemt.
Voor de rest is er dan nog een bojes over (waar ik dan af en toe wat bomen uit wegsloop) en een tuin (maar die is niet zo gek groot). Beetje met de zitmaaier rondknappen en met de bosmaaier in de weer helpt wel. Vind het wel mooi om daar mee bezig te zijn.
Mooier als met de studie?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vind het wel mooi om daar mee bezig te zijn.
Meende ooit eens gelezen te hebben dat je, afhankelijk van je snelheid, bij elanden beter vol door kan gassen omdat het eland dan (waarschijnlijk(er)) over de auto heen wordt geslingerd in plaats van dat de hoofdmoot van z'n gewicht recht door je voorruit komt.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb een Volvo v70 mogen aanschouwen die dus wel vol op een volwassen moeder-eland was geknald. Weinig Volvo meer over. Nog een soort van wonder dat de bestuurder er zonder schrammetje van af kwam.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat win je nog niet met een audi volvo of saab!
Nee, ik zit eigenlijk in Nijmegen. Ben in de Achterhoek als de tijd het toelaat. Na afstuderen is even kijken waar ik aan de bak kan komen, maar hoop daar dan te kunnen gaan wonen.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
En jullie wonen daar echt samen? Wauw.
Spuit elf.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meende ooit eens gelezen te hebben dat je, afhankelijk van je snelheid, bij elanden beter vol door kan gassen omdat het eland dan (waarschijnlijk(er)) over de auto heen wordt geslingerd in plaats van dat de hoofdmoot van z'n gewicht recht door je voorruit komt.
Dus.
Ja, maar dan moet je wel een beetje gewicht in je auto hebben, niet minder dan de helft dan dat beest weegt.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meende ooit eens gelezen te hebben dat je, afhankelijk van je snelheid, bij elanden beter vol door kan gassen omdat het eland dan (waarschijnlijk(er)) over de auto heen wordt geslingerd in plaats van dat de hoofdmoot van z'n gewicht recht door je voorruit komt.
Dus.
Is het huis van haar dan?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, ik zit eigenlijk in Nijmegen. Ben in de Achterhoek als de tijd het toelaat. Na afstuderen is even kijken waar ik aan de bak kan komen, maar hoop daar dan te kunnen gaan wonen.
Als je hard genoeg rijdt, dan rijd je de poten van dat beest aan gort en landt hij verder op je auto. Niet per se door het gewicht maar gewoon door de traagheid dus.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel een beetje gewicht in je auto hebben, niet minder dan de helft dat dat beest weegt.
Nee van Pokkel natuurlijk wat dacht jij dan?quote:
Nee, momenteel nog gedeeld met d'r zus (al woont die zus er niet). Zat in de erfenis van haar moeder. De verdeling heeft flinke vertraging opgelopen door een relationele crisis van m'n schoonzus. Dus dat is nog even regelen.quote:
Yes.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:21 schreef skysherrif het volgende:
iemand die trouwens zml heeft gekeken?
GRATIS HUIS!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 27 maart 2017 00:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, momenteel nog gedeeld met d'r zus (al woont die zus er niet). Zat in de erfenis van haar moeder. De verdeling heeft flinke vertraging opgelopen door een relationele crisis van m'n schoonzus. Dus dat is nog even regelen.
Iedereen hier denk ik.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:21 schreef skysherrif het volgende:
iemand die trouwens zml heeft gekeken?
Inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beetje overbodige vraag misschien dit seizoen bij ZML
Zeg, bemoei je er even niet mee SJON.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Lees eens goed zus ook een erfgenaam dus!
Als je nou slim bent maak je die grootste schuur bewoonbaar, ga ik niet meer studeren en word ik je kok en jachtopziener, heb jij straks als advocaat helemaal geen tijd voor.quote:
Laatste half uur te voetquote:Op maandag 27 maart 2017 00:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
POLMEER BIJ POKKEL!
Ohnee, dat is ver weg.
Lijkt mij een kat in een zakkie jij hebt mevr nog niet gezien, stel het is iets als ma flodder?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je nou slim bent maak je die grootste schuur bewoonbaar, ga ik niet meer studeren en word ik je kok en jachtopziener, heb jij straks als advocaat helemaal geen tijd voor.
Int weekend een beetje cs go spelen en doordeweeks hou ik gratis en voor niets mevr. ook nog tevree.
Dat probleem heb ik ook soms. Zeg maar gewoon dat het mensen van studie zijn dan (wat meestal ook wel enigszins klopt maar toch).quote:Op maandag 27 maart 2017 00:28 schreef Pokkelmans het volgende:
Zou wat zijn. "Ja, deze mensen ken ik van het internet".
Wehehe.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je nou slim bent maak je die grootste schuur bewoonbaar, ga ik niet meer studeren en word ik je kok en jachtopziener, heb jij straks als advocaat helemaal geen tijd voor.
Int weekend een beetje cs go spelen en doordeweeks hou ik gratis en voor niets mevr. ook nog tevree.
Met een trekker en hooiwagen naar de meet.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een SUV is je ouderlijk huis toch wel te bereiken?
Laat maar dan.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dan ook laatste half uur te voet![]()
Geen verharde wegen achter de A18
Die wonen gewoon in een dorp. Burgerlijk hè?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een SUV is je ouderlijk huis toch wel te bereiken?
En jij in Nijmegen. Over welke afgelegen locatie gaat dit dan?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die wonen gewoon in een dorp. Burgerlijk hè?
Mijn buitenverblijf bij mevr. Pokkelmans.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij in Nijmegen. Over welke afgelegen locatie gaat dit dan?
Dat is alleen lopend te bereiken?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mijn buitenverblijf bij mevr. Pokkelmans.
En nog geen rijbewijs?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
Nog 2 daagjes en ik ben alweer 22 trouwens, voor het eerst in mn leven dat ik denk. Wel prima zo qua leeftijd.
Met 22 ben je nog gewoon een kutpuber. Vanaf 25 tel je pas een beetje mee.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
Nog 2 daagjes en ik ben alweer 22 trouwens, voor het eerst in mn leven dat ik denk. Wel prima zo qua leeftijd.
Dat dacht ik 17 jaar geleden ook.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op maandag 27 maart 2017 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Met 22 ben je nog gewoon een kutpuber. Vanaf 25 tel je pas een beetje mee.
Mjah, laat me nog maar lekker even puberen, niets mis mee.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat dacht ik 17 jaar geleden ook.
Paarden, wat een kutbeesten zijn dat. Wel lekker.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik leer zo veel van mevr. Tchock. Vandaag commandeerde ik paarden en ze deden wat ik wilde
Ja, had ik ook zo rond die leeftijd. Daarna werd het een beetje zoiets van "Oh kut, nu moet ik echt wel eens tempo gaan maken met afstuderen en denken aan m'n toekomst" en zo.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind eigenlijk bijna alle beesten wel chill. Ze vinden mij ook wel prettig, beetje je schoenen proberen op te eten en zo.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Paarden, wat een kutbeesten zijn dat. Wel lekker.
Heb jij ook een boerinnetje?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik leer zo veel van mevr. Tchock. Vandaag commandeerde ik paarden en ze deden wat ik wilde
Zeker niet. Alhoewel, op mijn 21ste woonde ik nog kansloos thuis, dus doe maar 3 jaar later en gewoon een koop-appartementje.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:34 schreef skysherrif het volgende:
Mjah, laat me nog maar lekker even puberen, niets mis mee.
Ik heb dat totaal niet. Nog nooit gehad ook, mijn leeftijd interesseert me geen fluit. Behalve voor het kopen van bier/sigaretten natuurlijk maar dat soort feestjes zijn al lang geleden.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, had ik ook zo rond die leeftijd. Daarna werd het een beetje zoiets van "Oh kut, nu moet ik echt wel eens tempo gaan maken met afstuderen en denken aan m'n toekomst" en zo.
22 is gewoon een prima leeftijd, voor de meeste dingen.
Ik ook bijna, maar paarden heb ik de schurft aan, net als adhd-honden die springen. Rot op.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk bijna alle beesten wel chill. Ze vinden mij ook wel prettig, beetje je schoenen proberen op te eten en zo.
Wacht maar tot die quarterlifecrisis komt.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb dat totaal niet. Nog nooit gehad ook, mijn leeftijd interesseert me geen fluit. Behalve voor het kopen van bier/sigaretten natuurlijk maar dat soort feestjes zijn al lang geleden.
Ja, nou en? Moet er niet aan denken om te trouwen. Ik zal niet de jongste zijn als advocaat maar ook niet de oudste. Voetballen kan ik toch niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wacht maar tot die quarterlifecrisis komt.
Laatst is een middelbareschoolvriend van mij getrouwd. Mensen die met mij begonnen met studeren en nominaal afstudeerden worden nu zo ongeveer beëdigd als advocaat. De bouwvakkers van mijn leeftijd hebben een huis, een auto, en twee kinderen. Als ik profvoetballer was geweest had ik nu ongeveer de stap naar de top moeten zetten als ik dat ooit nog had gewild.
Ik wil ook geitjes. Fantastische beestenquote:Op maandag 27 maart 2017 00:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar ben wel een klein beetje jaloers op Pokkel. Ik zou ook wel een lap grond willen hebben om een berg geitjes te houden.
Ik ben helemaal fan van GOA (Goats of Anarchy) ... vrouw die 2 plekken runt voor geitjes die weggooid zijn en wat mankeren, vaak kunnen ze niet/amper lopen en zij lapt ze weer op met een berg vrijwilligers. Zulke mooie sociale beestjes.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil ook geitjes. Fantastische beesten
GSB en eriksd zijn er morgen weer.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:42 schreef Japie77 het volgende:
Wie hier zijn studenten die graag de wereld van het grote geld in willen? Heb een interview voor ze wat ze echt eens moeten zien.
http://www.goat-simulator.com/quote:Op maandag 27 maart 2017 00:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben helemaal fan van GOA (Goats of Anarchy) ... vrouw die 2 plekken runt voor geitjes die weggooid zijn en wat mankeren, vaak kunnen ze niet/amper lopen en zij lapt ze weer op met een berg vrijwilligers. Zulke mooie sociale beestjes.
Is Pokkel al getrouwd dan, en wel of niet onder huwelijkse voorwaardes?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar ben wel een klein beetje jaloers op Pokkel. Ik zou ook wel een lap grond willen hebben om een berg geitjes te houden.
Ik maakte een vreselijk onmannelijk geluidje.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb ik uiteraard.
http://goatsofanarchy.com
Alleen voor studenten te zien? Bijzonder.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:42 schreef Japie77 het volgende:
Wie hier zijn studenten die graag de wereld van het grote geld in willen? Heb een interview voor ze wat ze echt eens moeten zien.
Hun FB is niet zo gimme-money-achtig. Dan zie je elke dag filmpjes en foto's. Ze hebben een onwijs landgoed met allemaal geitjesspeeltuinen enzo.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik maakte een vreselijk onmannelijk geluidje.
[ afbeelding ]
Als jij het al hebt is het geen geheim meer, dan kan iedereen het dus het grote geld bemachtingen, of willen ze het grote geld losmaken?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:42 schreef Japie77 het volgende:
Tsja, ik weet niet. Heb altijd een beetje verantwoordelijkheden afgehouden en zo, maar nu begint een beetje de tijd te dringen om verantwoordelijkheid te nemen. Moet toch eens gaan denken over het leven ná de studententijd. En ik merk dat ik daar wel aan toe ben, maar ben tegelijkertijd lang niet zeker genoeg over de keuzes die ik moet maken om te kunnen garanderen dat het voor mij de juiste keuzes zijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, nou en? Moet er niet aan denken om te trouwen. Ik zal niet de jongste zijn als advocaat maar ook niet de oudste. Voetballen kan ik toch niet.
Heb dat gevoel gewoon totaal niet. Krijg het er eerder benauwd van hoe veel jaren ik nog te gaan heb en wat ik allemaal in godsnaam moet doen in die tijd.
Hahah. Dat is wel erg herkenbaar. Zat laatst dus bij dat netwerkdinges en daar zat een gast naast me te babbelen dat hij M&A wel absoluut het tofste vond maar transfer pricing was wel een goede tweede optie. Maar goed, hij zat nog maar in zijn bachelor dus tijd zat om te kiezen tussen die twee.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, ik weet niet. Heb altijd een beetje verantwoordelijkheden afgehouden en zo, maar nu begint een beetje de tijd te dringen om verantwoordelijkheid te nemen. Moet toch eens gaan denken over het leven ná de studententijd. En ik merk dat ik daar wel aan toe ben, maar ben tegelijkertijd lang niet zeker genoeg over de keuzes die ik moet maken om te kunnen garanderen dat het voor mij de juiste keuzes zijn.
En als ik dan studiegenoten van 22 spreek die zeggen van "Ja, ik heb een passie voor de belastingtechnische afhandeling van internationale bedrijfsovernames, dus hoop dat ik daar en daar aan de slag kan", dan denk ik van "Oké, gefeliciteerd. Ik heb geen idee wat mijn passie is. Als ik niet kan slapen zet ik een aflevering van Spongebob Squarepants aan, dus misschien zijn antropomorfe weergaven van zeedieren en de strubbelingen van hun bestaan mijn passie".
Je hebt gewoon een voorliefde voor pizza hawaiiquote:Op maandag 27 maart 2017 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Als ik niet kan slapen zet ik een aflevering van Spongebob Squarepants aan, dus misschien zijn antropomorfe weergaven van zeedieren en de strubbelingen van hun bestaan mijn passie".
En dan vraag ik mij echt af waar ze in godsnaam die kennis vandaan halen...quote:Op maandag 27 maart 2017 00:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahah. Dat is wel erg herkenbaar. Zat laatst dus bij dat netwerkdinges en daar zat een gast naast me te babbelen dat hij M&A wel absoluut het tofste vond maar transfer pricing was wel een goede tweede optie. Maar goed, hij zat nog maar in zijn bachelor dus tijd zat om te kiezen tussen die twee.
Oké man. Ik word al onzeker als er vier soorten franse kaasjes in de bonus zijn.
Echt hè. Van dat hele scala aan werkzaamheden die je uit kan voeren gaan na afstuderen bestaat buitenproprtioneel veel interesse in net díe werkzaamheden waar het hoogste honorarium tegenover staat.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dan vraag ik mij echt af waar ze in godsnaam die kennis vandaan halen...
Daarna werken tot je dood. Dat glas heb je wel nodig.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:56 schreef Tchock het volgende:
Nog een maand of vijf max en dan ben ik klaar met studeren.
Tijd voor een glas wodka.
Als ik werk heb tot mijn dood zou dat ongeveer de best mogelijke uitkomst zijn voor zover ik nu kan voorzien.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daarna werken tot je dood. Dat glas heb je wel nodig.
Mjah, ongetwijfeld. Ik denk dat de meesten van die figuren een teleurstellende toekomst te wachten staat.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Echt hè. Van dat hele scala aan werkzaamheden die je uit kan voeren gaan na afstuderen bestaat buitenproprtioneel veel interesse in net díe werkzaamheden waar het hoogste honorarium tegenover staat.
Zal wel toevallig zijn.
En als je pech hebt is dat niet eens zo lang.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daarna werken tot je dood. Dat glas heb je wel nodig.
Correct.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En als je pech hebt is dat niet eens zo lang.
Optimistquote:Op maandag 27 maart 2017 00:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Pech" noem je dat. En als je het niet hebt mag je iedereen om je heen dood zien gaan en daarna verpieteren in een of ander stinkend verzorgingstehuis.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Helemaal zuur natuurlijk om op de dag van je pensionering dood neer te vallen. Of dan zo ziek te zijn dat je geen ene reet meer kan genieten van je pensioen.quote:
Omg, een geit in een kuikenkostuumquote:Op maandag 27 maart 2017 00:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik maakte een vreselijk onmannelijk geluidje.
[ afbeelding ]
Het leven is niet alleen zwart wit er zit nog zoveel tussen, van het concert des levens krijgt niemand een programma.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Als je het derhalve goed aanpakt ga je gewoon vol Klopkoek/EG en je hele leven zeiken, zeuren en uitkering trekken.
Kan niet anders zeggen dan dat mijn methode uitstekend heeft uitgewerkt om dat te vermijdenquote:Op maandag 27 maart 2017 01:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Helemaal zuur natuurlijk om op de dag van je pensionering dood neer te vallen. Of dan zo ziek te zijn dat je geen ene reet meer kan genieten van je pensioen.
Begreep dat ze in Rotterdam een of andere verjongingskuur hadden voor muizen.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Pech" noem je dat. En als je het niet hebt mag je iedereen om je heen dood zien gaan en daarna verpieteren in een of ander stinkend verzorgingstehuis.
Daar teken ik voor.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Begreep dat ze in Rotterdam een of andere verjongingskuur hadden voor muizen.
Tegen de tijd dat wij oud worden is ouderdom geen probleem meer. Kwiek door tot de 100, en dan in één jaar rap bergafwaarts tot de dood.
Ik zou het helemaal niet erg vinden als er ergens op m'n 50e een damwand op mijn auto valt of zo. Als met maar snel en plotseling is.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Begreep dat ze in Rotterdam een of andere verjongingskuur hadden voor muizen.
Tegen de tijd dat wij oud worden is ouderdom geen probleem meer. Kwiek door tot de 100, en dan in één jaar rap bergafwaarts tot de dood.
Mooi, toch? Er is nog zoveel te zien, beleven, genieten in de wereld, daar ben je echt wel een leven lang zoet meequote:Op maandag 27 maart 2017 01:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou het helemaal niet erg vinden als er ergens op m'n 50e een damwand op mijn auto valt of zo. Als met maar snel en plotseling is.
100 worden, hemel. Dan ben ik nog niet op een kwart.
Mwah. Mijn grootouders konden allemaal op hun 80e al bar weinig meer. En als je 5000 jaar had zou je nog niet alles op de wereld kunnen beleven.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mooi, toch? Er is nog zoveel te zien, beleven, genieten in de wereld, daar ben je echt wel een leven lang zoet mee
Goh, jij loopt nu ook niet bepaald over van ambitie.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou het helemaal niet erg vinden als er ergens op m'n 50e een damwand op mijn auto valt of zo. Als met maar snel en plotseling is.
100 worden, hemel. Dan ben ik nog niet op een kwart.
Lekker je hele leven uitsloven en binnen 100 jaar weet niemand meer dat je bestaan hebt. Kijk er naar uit hoor.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Goh, jij loopt nu ook niet bepaald over van ambitie.
Als je een hond hebt, af en toe even naar de hond kijken, en dan:quote:Op maandag 27 maart 2017 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mwah. Mijn grootouders konden allemaal op hun 80e al bar weinig meer. En als je 5000 jaar had zou je nog niet alles op de wereld kunnen beleven.
Leef jij voor anderen of voor jezelf?quote:Op maandag 27 maart 2017 01:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker je hele leven uitsloven en binnen 100 jaar weet niemand meer dat je bestaan hebt. Kijk er naar uit hoor.
Ik leef niet voor de mensen over 100 jaar.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker je hele leven uitsloven en binnen 100 jaar weet niemand meer dat je bestaan hebt. Kijk er naar uit hoor.
Juist. De gedachtespinsels van een hond zijn volgens mij meer van het niveauquote:Op maandag 27 maart 2017 01:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je een hond hebt, af en toe even naar de hond kijken, en dan:
[ afbeelding ]
Who cares of iemand dat over 100 jaar nog weet. Boeit toch helemaal niet, je bent nu op de wereld en geniet daar dan zoveel mogelijk van, als je er niet meer bent dan is het gewoon over voor jou.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha, het gaat natuurlijk om de relativiteit. In vergelijking met zo'n hond leven wij gigantisch lang. Maar zie je de hond daar verdrietig om zijn? Die leeft ook gewoon lekker in z'n eigen tempo.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juist. De gedachtespinsels van een hond zijn volgens mij meer van het niveau
AAH POKKEL IS THUIS IK MOET ME TOCH EEN POT SCHIJTEN HEY ALS IK HET BINNEN DOE WORDT HIJ VAST BOOS HEE EEN MEREL
Als je er niet meer bent is het over inderdaad. Ik ben in die zin misschien banger voor het leven dan voor de dood.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Who cares of iemand dat over 100 jaar nog weet. Boeit toch helemaal niet, je bent nu op de wereld en geniet daar dan zoveel mogelijk van, als je er niet meer bent dan is het gewoon over voor jou.
Honden zijn niet zo complex, nee, da's een van hun beste eigenschappen, volgens mij.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juist. De gedachtespinsels van een hond zijn volgens mij meer van het niveau
AAH POKKEL IS THUIS IK MOET ME TOCH EEN POT SCHIJTEN HEY ALS IK HET BINNEN DOE WORDT HIJ VAST BOOS HEE EEN MEREL
Heb voor het leven geen angst en ook niet voor de dood, echter wel voor het doodgaan!quote:Op maandag 27 maart 2017 01:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je er niet meer bent is het over inderdaad. Ik ben in die zin misschien banger voor het leven dan voor de dood.
Honden zijn gewoon volstrekt achterlijk. Amper intelligent genoeg om de simpelste commando's op te volgen en dan ook alleen maar omdat ze geconditioneerd zijn een hapje te kunnen verwachten.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:12 schreef Tijger_m het volgende:
5 minuten weg geweest? Hond blij als je weer terug bent, 5 uur weggeweest? Hond net zo blij als je weer terug bent. En jij bent blij dat hij blij is. Blijdschap kan zo simpel zijn.
Och, daar kom je vanzelf achter, wat je moet doen met de tijd die voor je ligt. Moet je je niet zo druk over maken.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:12 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, Pokkel, jij maakt je dus druk over dat andere mensen al trouwen en je achterloopt ik over dat ik nog decennia te leven heb en niet weet wat ik moet doen in die tijd.
Dat verschil is ook wel komisch, over relativering gesproken.
Meh, honden hoeven niet slim te zijn om jou blij te maken, da's nou net het punt. En nee, ze zijn niet volstrekt achterlijk, natuurlijk. En ze begrijpen empathie en altruisme. Dat is al meer dan veel mensen doen.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Honden zijn gewoon volstrekt achterlijk. Amper intelligent genoeg om de simpelste commando's op te volgen en dan ook alleen maar omdat ze geconditioneerd zijn een hapje te kunnen verwachten.
quote:Op maandag 27 maart 2017 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Honden zijn gewoon volstrekt achterlijk. Amper intelligent genoeg om de simpelste commando's op te volgen en dan ook alleen maar omdat ze geconditioneerd zijn een hapje te kunnen verwachten.
Niet zo zeer over het feit dat andere mensen al trouwen, maar over het feit dat ik niet de zekerheid heb die ik nodig acht voor het maken van bepaalde keuzes die andere mensen wel volop maken. Zeker in een levensfase waarin je bepaalde deuren voorgoed moet sluiten. Dat ik nooit meer een neurochirurg zal worden is al een tijdje duidelijk, maar momenteel is er ook geen ruimte meer voor een andere wat meer aan rechten gerelateerde studie (die ik misschien ook nog wel graag had willen doen).quote:Op maandag 27 maart 2017 01:12 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, Pokkel, jij maakt je dus druk over dat andere mensen al trouwen en je achterloopt ik over dat ik nog decennia te leven heb en niet weet wat ik moet doen in die tijd.
Dat verschil is ook wel komisch, over relativering gesproken.
Training. Die denken dat het een spelletje is. Het is net als de octopus die een ijsberg voor de aanstomende Titanic gooit omdat de haaien hem hebben misleid waarna het schip er tegenaan vaart, zoals gebeurde in een tekenfilm-versie van de Titanic die ik ooit zag.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soms zijn ze best slim.
Fucking haaien.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Training. Die denken dat het een spelletje is. Het is net als de octopus die een ijsberg voor de aanstomende Titanic gooit omdat de haaien hem hebben misleid waarna het schip er tegenaan vaart, zoals gebeurde in een tekenfilm-versie van de Titanic die ik ooit zag.
Oh, dat is dan wel weer herkenbaar. Ik vind werkelijk álles interessant en het is zo zonde dat je je toe moet spitsen op één ding. Stiekem heb ik ook de hoop nog niet opgegeven om gevraagd te worden als gitarist in een succesvolle band of zoiets.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet zo zeer over het feit dat andere mensen al trouwen, maar over het feit dat ik niet de zekerheid heb die ik nodig acht voor het maken van bepaalde keuzes die andere mensen wel volop maken. Zeker in een levensfase waarin je bepaalde deuren voorgoed moet sluiten. Dat ik nooit meer een neurochirurg zal worden is al een tijdje duidelijk, maar momenteel is er ook geen ruimte meer voor een andere wat meer aan rechten gerelateerde studie (die ik misschien ook nog wel graag had willen doen).
Is dan meer een soort angst dat ik nóóit zeker genoeg zal zijn over de keuzes die ik maak. Een soort oneindig limbo van middelmatigheid omdat ik niet kan kiezen voor het een of het ander.
Gewoon zelf oprichten dan.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, dat is dan wel weer herkenbaar. Ik vind werkelijk álles interessant en het is zo zonde dat je je toe moet spitsen op één ding. Stiekem heb ik ook de hoop nog niet opgegeven om gevraagd te worden als gitarist in een succesvolle band of zoiets.
Wil een betere laptop, externe geluidskaart en microfoon, dan kan ik beginnen. Ik mik nog op een soort van Spinvis-scenario dat je op je 40e een album opneemt op je zolder en daar dan meteen mee doorbreekt. Toekomstmuziek voorlopig (want ik ben nog lang geen 40).quote:
Ik zeg altijd gewoon dat ik FOK!kers meet. Zal anderen een zorg zijn joh.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook soms. Zeg maar gewoon dat het mensen van studie zijn dan (wat meestal ook wel enigszins klopt maar toch).
Ook voor het laatst trouwens.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat doe jij nog wakker kaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat me kut lijkt aan 100 jaar oud zijn is dat je tegen die tijd niet eens meer kunt herinneren hoe het was om gewoon een knap jong iemand in je bed te hebben.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 maart 2017 01:46 schreef skysherrif het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat doe jij nog wakker kaasKan niet slapen. Wat wel kut is, want het wekkertje staat even na 6 uur in de ochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als je NU in slaap valt kan je nog 5 uur slapen, er van uitgaande dat je niet 10x wakker wordt tijdens je slaap.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan niet slapen. Wat wel kut is, want het wekkertje staat even na 6 uur in de ochtend.
Ja, goed nieuws.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:38 schreef Kaas- het volgende:
Ook in Bulgarije heeft pro-Europees vandaag gewonnen.
Meh. Getrainde honden kunnen veel bijzondere dingen voor de mens doen.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja joh, maar het zit er vanavond niet in. Zelfs fappen hielp niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
als je NU in slaap valt kan je nog 5 uur slapen, er van uitgaande dat je niet 10x wakker wordt tijdens je slaap.
Paar benzodiazepinen met een glas whiskey.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja joh, maar het zit er vanavond niet in. Zelfs fappen hielp niet.
Welke whisky?quote:Op maandag 27 maart 2017 01:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Paar benzodiazepinen met een glas whiskey.
Beide niet aanwezig in dit huis. Zal wel niet al te fris op m'n werk aankomen morgen.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Paar benzodiazepinen met een glas whiskey.
Proper. Ik alleen QC en Laphroaig 18 atm.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
10, Cairdeas 2016 en Quarter Cask.
Is wel handig spul in dat soort gevallen. Als ik met mijn dag- en nachtritme de volgende dag ineens vroeg op moet voor een tentamen of zo. Glaasje whisky, benzootje, en dan ben je met een half uurtje in dromenland.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beide niet aanwezig in dit huis. Zal wel niet al te fris op m'n werk aankomen morgen.
Rutger = Neusquote:Op maandag 27 maart 2017 02:02 schreef skysherrif het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1863611/bede96cc/trailert_.html
Lekker de rutger compilatie kijken als je niet kan slapen. Remlof vindt dit ook leuk denk ik
Had hem vanmiddag al gezien (en een jaar terug of zo ook al eens), maar moest er wel om lachen ja.quote:Op maandag 27 maart 2017 02:02 schreef skysherrif het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1863611/bede96cc/trailert_.html
Lekker de rutger compilatie kijken als je niet kan slapen. Remlof vindt dit ook leuk denk ik
Ik ga het maar weer eens proberen.quote:Op maandag 27 maart 2017 02:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is wel handig spul in dat soort gevallen. Als ik met mijn dag- en nachtritme de volgende dag ineens vroeg op moet voor een tentamen of zo. Glaasje whisky, benzootje, en dan ben je met een half uurtje in dromenland.
Carequote:Op maandag 27 maart 2017 02:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had hem vanmiddag al gezien (en een jaar terug of zo ook al eens), maar moest er wel om lachen ja.
Carequote:Op maandag 27 maart 2017 02:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had hem vanmiddag al gezien (en een jaar terug of zo ook al eens), maar moest er wel om lachen ja.
Heeft Trump een grote zonnebril of smeert hij zijn zelfbruiningscrème niet goed uit rond zijn ogen?quote:
Je hebt het maar zwaar.quote:Op maandag 27 maart 2017 07:49 schreef Kaas- het volgende:
Het vroor toen ik vanochtend buiten liep. En straks ineens 15 graden of zo.
Is dit de R&P-SC?quote:Op maandag 27 maart 2017 01:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet zo zeer over het feit dat andere mensen al trouwen, maar over het feit dat ik niet de zekerheid heb die ik nodig acht voor het maken van bepaalde keuzes die andere mensen wel volop maken. Zeker in een levensfase waarin je bepaalde deuren voorgoed moet sluiten. Dat ik nooit meer een neurochirurg zal worden is al een tijdje duidelijk, maar momenteel is er ook geen ruimte meer voor een andere wat meer aan rechten gerelateerde studie (die ik misschien ook nog wel graag had willen doen).
Is dan meer een soort angst dat ik nóóit zeker genoeg zal zijn over de keuzes die ik maak. Een soort oneindig limbo van middelmatigheid omdat ik niet kan kiezen voor het een of het ander.
Dat oneindige limbo is sowieso een beetje "the story of my life". Niet alternatief genoeg voor de alto's, niet ballerig genoeg voor de ballen. Niet sportief genoeg om uit te willen blinken met sporten, niet nerderig genoeg om uit te willen blinken op school. Niet rechts genoeg voor de rechtsen, niet links genoeg voor de linksen (progressief en conservatief net zo). Niet boers genoeg voor de boeren, maar in de stad weer een boer.
Ben gelukkig maar een half uurtje te laat.quote:
Tegen, alhoewel dit wel een beter onderwerp is voor een referendum dan een of ander internationaal verdrag.quote:
Haha inderdaad. Dit is net te doenquote:Op maandag 27 maart 2017 08:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tegen, alhoewel dit wel een beter onderwerp is voor een referendum dan een of ander internationaal verdrag.
Ja, mijn 6-jarige gisteren, nog geen 5 minuten nadat mijn man hem naar bed gebracht had: "Ik kan niet slapen met AL DAT licht"quote:
En terecht. Slapen doe je als het donker is.quote:Op maandag 27 maart 2017 08:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mijn 6-jarige gisteren, nog geen 5 minuten nadat mijn man hem naar bed gebracht had: "Ik kan niet slapen met AL DAT licht"
Klinkt als een Fokker in spé.quote:Op maandag 27 maart 2017 08:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mijn 6-jarige gisteren, nog geen 5 minuten nadat mijn man hem naar bed gebracht had: "Ik kan niet slapen met AL DAT licht"
Z'n kamer ligt aan de noordzijde van het huisquote:Op maandag 27 maart 2017 08:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En terecht. Slapen doe je als het donker is.
quote:Op maandag 27 maart 2017 08:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, die zitten 's nachts te baggeren op internet.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die slapen toch niet als het donker is?
Hoog tijd.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig. Maar je verwacht problemen?
Nee, maar je weet maar nooit hè, Schippers zal vandaag wel weer aan de slag gaan, en voor je het weet heb je hier een roedel Baudet-aanhangers die verontwaardigd zijn dat Thierry nog geen minister-president is.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig. Maar je verwacht problemen?
Maar dat was Baudets plan toch ook helemaal niet? Pietert moet het worden.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar je weet maar nooit hè, Schippers zal vandaag wel weer aan de slag gaan, en voor je het weet heb je hier een roedel Baudet-aanhangers die verontwaardigd zijn dat Thierry nog geen minister-president is.
Nee. Dan Pechtold.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:25 schreef Kaas- het volgende:
Ik vond Baudet altijd wel grappig als hofnar van deze SC, maar begin Baudet-moe te worden. De act van die kerel verveelt.
Ik dacht dat het mondwater was.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Voert ie nu het cadeautje van Poetin aan z'n plant?
Ja, maar dat het zijn plan niet is, is geen reden voor de Baudetjugend om niet verontwaardigd te zijnquote:Op maandag 27 maart 2017 09:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar dat was Baudets plan toch ook helemaal niet? Pietert moet het worden.
Correct. Van de aardbodem verdwenen.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Heb al een week niets van/over Pechtold gehoord.
Die is aan het armworstelen met Buma en Rutte..quote:Op maandag 27 maart 2017 09:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
De Turreke gaan ons kolonialiserenquote:Op maandag 27 maart 2017 09:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wordt wel janken als Denk straks meedoet aan de gemeenteraadsverkiezingen. De grote steden zullen nooit mee hetzelfde zijn.
En dan nog wat hij met Klaver doetquote:Op maandag 27 maart 2017 09:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die is aan het armworstelen met Buma en Rutte..
Boeiend, die Turken hebben dezelfde mening over vrouwen als je nieuwe messias.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wordt wel janken als Denk straks meedoet aan de gemeenteraadsverkiezingen. De grote steden zullen nooit meer hetzelfde zijn.
Romantisch dineren.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
En dan nog wat hij met Klaver doet
Gaat in Rotterdam en Den Haag weinig veranderen denk ik, daar zitten al islamitische partijen in de gemeenteraad. Nida Rotterdam is overigens een prima partijtje, soort moslim-CDA.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wordt wel janken als Denk straks meedoet aan de gemeenteraadsverkiezingen. De grote steden zullen nooit meer hetzelfde zijn.
Ha. Klopt ook nog.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Boeiend, die Turken hebben dezelfde mening over vrouwen als je nieuwe messias.
quote:Op maandag 27 maart 2017 09:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volg je de coalitie-onderhandelingen niet?quote:Op maandag 27 maart 2017 09:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Want die gaan potten breken.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
M'n pa wist dit weekend ook te melden dat Denk deze verkiezingen de grootste partij was geworden in de vier grote steden. Ehmmm, nee, niet bepaald.quote:
Wat denk je dat het gaat worden?quote:Op maandag 27 maart 2017 09:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volg je de coalitie-onderhandelingen niet?
Zo te lezen pas je prima tussen de emo's.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat oneindige limbo is sowieso een beetje "the story of my life". Niet alternatief genoeg voor de alto's, niet ballerig genoeg voor de ballen. Niet sportief genoeg om uit te willen blinken met sporten, niet nerderig genoeg om uit te willen blinken op school. Niet rechts genoeg voor de rechtsen, niet links genoeg voor de linksen (progressief en conservatief net zo). Niet boers genoeg voor de boeren, maar in de stad weer een boer.
quote:Op maandag 27 maart 2017 09:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n pa wist dit weekend ook te melden dat Denk deze verkiezingen de grootste partij was geworden in de vier grote steden. Ehmmm, nee, niet bepaald.
Maar wel groot.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n pa wist dit weekend ook te melden dat Denk deze verkiezingen de grootste partij was geworden in de vier grote steden. Ehmmm, nee, niet bepaald.
Mijn glazen bol laat me hier eerlijk gezegd een beetje in de steek. Ik houd het op 50/50.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat denk je dat het gaat worden?
Gaan ze op lastig met GL of op safe (maar minder overmacht) met de CU?
quote:Op maandag 27 maart 2017 09:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo te lezen pas je prima tussen de emo's.
Natuurlijk niet. Maar het geeft de gefrustreerde kereltjes weer wat om zich over op te winden.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje lullig wel om Pokkel nog even te vernederen door zijn diepste zieleroersels zo te ridiculiseren.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo te lezen pas je prima tussen de emo's.
Ja, het is een lastige... ook voor het beleid natuurlijk, daarbij denk ik dat ze met GL steeds zullen twijfelen of ze hij een stemming die meerderheid nog wel hebben.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn glazen bol laat me hier eerlijk gezegd een beetje in de steek. Ik houd het op 50/50.
Als je de gekkies van de LP en FvD gewend bent lijkt alles groot natuurlijk. Maar zelfs in Rotterdam was Denk pas de zesde partij, dus care.quote:
Ach, het zal wel herkenning zijn.... en dan is dat het makkelijkst.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje lullig wel om Pokkel nog even te vernederen door zijn diepste zieleroersels zo te ridiculiseren.
Ga moslims haten, Peert Wilders.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje lullig wel om Pokkel nog even te vernederen door zijn diepste zieleroersels zo te ridiculiseren.
CU bedoel je.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is een lastige... ook voor het beleid natuurlijk, daarbij denk ik dat ze met GL steeds zullen twijfelen of ze hij een stemming die meerderheid nog wel hebben.
Booslims.quote:
Wat zomertijd met 't humeur van sommige mensen doet...quote:
Nee, ik bedoel GL.... daar zitten wat figuren in de kamer die ik gewoon tegen wetsvoorstellen zie stemmen die uit het regeerakkoord komen maar niet in hun linkse straatje passen.quote:
Die is vrij constant.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat zomertijd met 't humeur van sommige mensen doet...
Meh, minder snor.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De klok in de auto was nog niet aangepast, best schokkend om om 07.30 al in de auto te zitten.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat zomertijd met 't humeur van sommige mensen doet...
Dat gebeurt toch bij iedereen hier dus waarom niet bij Pokkeltje?quote:Op maandag 27 maart 2017 09:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoppa!quote:Op maandag 27 maart 2017 09:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh. VVD/CDA/D66 staat op 71 zetels, dus je hebt slechts 5 van de 14 GL-zetels nodig. Bij CU heb je ze daarentegen alle vijf nodig. Vandaar dat dit juist bij CU een probleem kan zijn voor de coalitie als geheel.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel GL.... daar zitten wat figuren in de kamer die ik gewoon tegen wetsvoorstellen zie stemmen die uit het regeerakkoord komen maar niet in hun linkse straatje passen.
Ga maar eens een studie doen die aantoont dat mensen naar een supermarkt gaan als die aanbiedingen hebben en daar dan ook andere zaken inkopen.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:52 schreef Kaas- het volgende:
In de trein lees ik een studie die aantoont dat renteverschillen deels verklaren waarom personen overstappen van spaarrekening. Je verwacht het niet!
Dat is waar....quote:Op maandag 27 maart 2017 09:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh. VVD/CDA/D66 staat op 71 zetels, dus je hebt slechts 5 van de 14 GL-zetels nodig. Bij CU heb je ze daarentegen alle vijf nodig. Vandaar dat dit juist bij CU een probleem kan zijn voor de coalitie als geheel.
Ik zat om 5:50 in de nacht in de auto volgens de nog niet aangepaste klok.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
De klok in de auto was nog niet aangepast, best schokkend om om 07.30 al in de auto te zitten.
Ik kan daar niet mee omgaan
Zozo. Economen dragen weer eens bij aan de wereld.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:52 schreef Kaas- het volgende:
In de trein lees ik een studie die aantoont dat renteverschillen deels verklaren waarom personen overstappen van spaarrekening. Je verwacht het niet!
quote:Op maandag 27 maart 2017 09:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Zozo. Economen dragen weer eens bij aan de wereld.
Toch een dikke drieëneenhalf uur slaap gepakt.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zat om 5:50 in de nacht in de auto volgens de nog niet aangepaste klok.
Als ik dat doe, ben ik de volgende dag compleet gesloopt.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch een dikke drieëneenhalf uur slaap gepakt.
Dan was ik uitgestapt en m'n bed weer ingegaan, er zijn grenzenquote:Op maandag 27 maart 2017 09:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zat om 5:50 in de nacht in de auto volgens de nog niet aangepaste klok.
Best wel kut ja. Maar voorlopig nergens last van. Dat zal wel lekker inslaan na de lunch op kantoor.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch een dikke drieëneenhalf uur slaap gepakt.
Ik vind dat altijd een uiterst merkwaardige strategie, klokken enkele minuten vooruit zetten en daar zelf perfect van op de hoogte zijn wat het effect teniet doet.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:04 schreef Leandra het volgende:
Maar wel lastig, mijn man had gisteren de klokken beneden een uur vooruitgezet, maar ik ben altijd chronisch te laat, dus de ene klok staat zo'n 5 minuten voor, en de andere ook een minuut of 8... en dat was dus niet meer zo, dus uiteraard waren we wel net te laat op school.
Ik ontwijk vragen tenminste niet, geef nou eens antwoord.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:12 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat je dat ook nog serieus zo ziet. Je bent zo verblind dat de vrachtwagen al vlak voor je rijdt en je hem nog steeds niet ziet. Wat dat betreft zien de PVV stemmers het stukken beter. Die hebben in ieder geval door dat er iets niet helemaal in de haak is.
Nee, niet helemaal, maar als ik de tijd dat zie dan geeft het een "oh, ik heb nog even" of "NU gaan" moment.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een uiterst merkwaardige strategie, klokken enkele minuten vooruit zetten en daar zelf perfect van op de hoogte zijn wat het effect teniet doet.
Hexa lul niet, mijn vraag aan Japie over Thierry de ruimtekrokodil was oprecht.quote:
Hoezo was mijn reactie een trollpoging? Je moet er ook voor zorgen dat je zo min mogelijk afhankelijk bent van vadertje staat.quote:
Hexa snapt het concept van een slowchat niet zo goed geloof ik.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo was mijn reactie een trollpoging? Je moet er ook voor zorgen dat je zo min mogelijk afhankelijk bent van vadertje staat.
Nee jouw post was reactie op iets dat er uit voort kwam. Heb het gewoon vanaf het begin af weggehaaldquote:Op maandag 27 maart 2017 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo was mijn reactie een trollpoging? Je moet er ook voor zorgen dat je zo min mogelijk afhankelijk bent van vadertje staat.
In een slowchat, ben je serieus?quote:Op maandag 27 maart 2017 10:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee jouw post was reactie op iets dat er uit voort kwam. Heb het gewoon vanaf het begin af weggehaald
Was mijn meest inhoudelijke bijdrage in maanden, maar goed.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Hexa snapt het concept van een slowchat niet zo goed geloof ik.
Heb twee spaarrekeningen. 0,2 en 0,3%.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:52 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb er eentje met 0,0% rente.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb twee spaarrekeningen. 0,2 en 0,3%.
Hexa de übertrolquote:Op maandag 27 maart 2017 10:21 schreef Boze_Appel het volgende:
Ha, gezellig, Hexa komt weer even moderaten in de SC. Super.
Uitmuntend inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:21 schreef Boze_Appel het volgende:
Ha, gezellig, Hexa komt weer even moderaten in de SC. Super.
Ik ben nog steeds beneiuwd wat Japie van Thierry vindt.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:22 schreef Kaas- het volgende:
Hexagon mag m'n dm-box ook wel modereren, dan hoef ik die Japie-spam aldaar niet zelf te verwijderen.
Haha, ik word inmiddels ook uitgescholden door Japie in de dm, terwijl ik op geen enkele dm gereageerd heb en hier zowaar ook niets raars heb gezegd. Goede user.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds beneiuwd wat Japie van Thierry vindt.
Of zou Hexagon ook...
Altijd leuk, van die godse mongolen die zo'n forum veel te serieus nemen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, ik word inmiddels ook uitgescholden door Japie in de dm, terwijl ik op geen enkele dm gereageerd heb en hier zowaar ook niets raars heb gezegd. Goede user.
Hij heeft niet zoveel anders in zijn leven, hè.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Altijd leuk, van die godse mongolen die zo'n forum veel te serieus nemen.
"Mijn leven met Paranoia" door Japie77.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft niet zoveel anders in zijn leven, hè.
Tikje matig wel ja.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Altijd leuk, van die godse mongolen die zo'n forum veel te serieus nemen.
Dat is geen excuus om anderen dan maar te gaan lastigvallen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft niet zoveel anders in zijn leven, hè.
In Rotterdam is er voor zowel DENK als de PVV een al in de gemeenteraad aanwezig lokaal alternatief. Ben benieuwd hoe die strijd gaat verlopen.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
Met een hoop allahu akhbarkreten waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
In Rotterdam is er voor zowel DENK als de PVV een al in de gemeenteraad aanwezig lokaal alternatief. Ben benieuwd hoe die strijd gaat verlopen.
Autisten die anderen lastig vallen, dat zijn de ergste gevallen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:31 schreef Kaas- het volgende:
Anderen lastig vallen is trouwens specialiteit van het huis van de bestuurders van de Libertarische Partij. Mochten jullie het vergeten zijn.
Die kunnen dan mooi samen de stemmen verdelen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
In Rotterdam is er voor zowel DENK als de PVV een al in de gemeenteraad aanwezig lokaal alternatief. Ben benieuwd hoe die strijd gaat verlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |