Ik wil ook geitjes. Fantastische beestenquote:Op maandag 27 maart 2017 00:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar ben wel een klein beetje jaloers op Pokkel. Ik zou ook wel een lap grond willen hebben om een berg geitjes te houden.
Ik ben helemaal fan van GOA (Goats of Anarchy) ... vrouw die 2 plekken runt voor geitjes die weggooid zijn en wat mankeren, vaak kunnen ze niet/amper lopen en zij lapt ze weer op met een berg vrijwilligers. Zulke mooie sociale beestjes.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil ook geitjes. Fantastische beesten
GSB en eriksd zijn er morgen weer.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:42 schreef Japie77 het volgende:
Wie hier zijn studenten die graag de wereld van het grote geld in willen? Heb een interview voor ze wat ze echt eens moeten zien.
http://www.goat-simulator.com/quote:Op maandag 27 maart 2017 00:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben helemaal fan van GOA (Goats of Anarchy) ... vrouw die 2 plekken runt voor geitjes die weggooid zijn en wat mankeren, vaak kunnen ze niet/amper lopen en zij lapt ze weer op met een berg vrijwilligers. Zulke mooie sociale beestjes.
Is Pokkel al getrouwd dan, en wel of niet onder huwelijkse voorwaardes?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar ben wel een klein beetje jaloers op Pokkel. Ik zou ook wel een lap grond willen hebben om een berg geitjes te houden.
Ik maakte een vreselijk onmannelijk geluidje.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb ik uiteraard.
http://goatsofanarchy.com
Alleen voor studenten te zien? Bijzonder.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:42 schreef Japie77 het volgende:
Wie hier zijn studenten die graag de wereld van het grote geld in willen? Heb een interview voor ze wat ze echt eens moeten zien.
Hun FB is niet zo gimme-money-achtig. Dan zie je elke dag filmpjes en foto's. Ze hebben een onwijs landgoed met allemaal geitjesspeeltuinen enzo.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik maakte een vreselijk onmannelijk geluidje.
[ afbeelding ]
Als jij het al hebt is het geen geheim meer, dan kan iedereen het dus het grote geld bemachtingen, of willen ze het grote geld losmaken?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:42 schreef Japie77 het volgende:
Tsja, ik weet niet. Heb altijd een beetje verantwoordelijkheden afgehouden en zo, maar nu begint een beetje de tijd te dringen om verantwoordelijkheid te nemen. Moet toch eens gaan denken over het leven ná de studententijd. En ik merk dat ik daar wel aan toe ben, maar ben tegelijkertijd lang niet zeker genoeg over de keuzes die ik moet maken om te kunnen garanderen dat het voor mij de juiste keuzes zijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, nou en? Moet er niet aan denken om te trouwen. Ik zal niet de jongste zijn als advocaat maar ook niet de oudste. Voetballen kan ik toch niet.
Heb dat gevoel gewoon totaal niet. Krijg het er eerder benauwd van hoe veel jaren ik nog te gaan heb en wat ik allemaal in godsnaam moet doen in die tijd.
Hahah. Dat is wel erg herkenbaar. Zat laatst dus bij dat netwerkdinges en daar zat een gast naast me te babbelen dat hij M&A wel absoluut het tofste vond maar transfer pricing was wel een goede tweede optie. Maar goed, hij zat nog maar in zijn bachelor dus tijd zat om te kiezen tussen die twee.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, ik weet niet. Heb altijd een beetje verantwoordelijkheden afgehouden en zo, maar nu begint een beetje de tijd te dringen om verantwoordelijkheid te nemen. Moet toch eens gaan denken over het leven ná de studententijd. En ik merk dat ik daar wel aan toe ben, maar ben tegelijkertijd lang niet zeker genoeg over de keuzes die ik moet maken om te kunnen garanderen dat het voor mij de juiste keuzes zijn.
En als ik dan studiegenoten van 22 spreek die zeggen van "Ja, ik heb een passie voor de belastingtechnische afhandeling van internationale bedrijfsovernames, dus hoop dat ik daar en daar aan de slag kan", dan denk ik van "Oké, gefeliciteerd. Ik heb geen idee wat mijn passie is. Als ik niet kan slapen zet ik een aflevering van Spongebob Squarepants aan, dus misschien zijn antropomorfe weergaven van zeedieren en de strubbelingen van hun bestaan mijn passie".
Je hebt gewoon een voorliefde voor pizza hawaiiquote:Op maandag 27 maart 2017 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Als ik niet kan slapen zet ik een aflevering van Spongebob Squarepants aan, dus misschien zijn antropomorfe weergaven van zeedieren en de strubbelingen van hun bestaan mijn passie".
En dan vraag ik mij echt af waar ze in godsnaam die kennis vandaan halen...quote:Op maandag 27 maart 2017 00:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahah. Dat is wel erg herkenbaar. Zat laatst dus bij dat netwerkdinges en daar zat een gast naast me te babbelen dat hij M&A wel absoluut het tofste vond maar transfer pricing was wel een goede tweede optie. Maar goed, hij zat nog maar in zijn bachelor dus tijd zat om te kiezen tussen die twee.
Oké man. Ik word al onzeker als er vier soorten franse kaasjes in de bonus zijn.
Echt hè. Van dat hele scala aan werkzaamheden die je uit kan voeren gaan na afstuderen bestaat buitenproprtioneel veel interesse in net díe werkzaamheden waar het hoogste honorarium tegenover staat.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dan vraag ik mij echt af waar ze in godsnaam die kennis vandaan halen...
Daarna werken tot je dood. Dat glas heb je wel nodig.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:56 schreef Tchock het volgende:
Nog een maand of vijf max en dan ben ik klaar met studeren.
Tijd voor een glas wodka.
Als ik werk heb tot mijn dood zou dat ongeveer de best mogelijke uitkomst zijn voor zover ik nu kan voorzien.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daarna werken tot je dood. Dat glas heb je wel nodig.
Mjah, ongetwijfeld. Ik denk dat de meesten van die figuren een teleurstellende toekomst te wachten staat.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Echt hè. Van dat hele scala aan werkzaamheden die je uit kan voeren gaan na afstuderen bestaat buitenproprtioneel veel interesse in net díe werkzaamheden waar het hoogste honorarium tegenover staat.
Zal wel toevallig zijn.
En als je pech hebt is dat niet eens zo lang.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daarna werken tot je dood. Dat glas heb je wel nodig.
Correct.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En als je pech hebt is dat niet eens zo lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |