Fattyquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vanmiddag belgische friet speciaal op.
Belgische frietenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vanmiddag belgische friet speciaal op.
Hmm heb je een goed punt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij hoort/leest misschien ook met Limburgs-accent
Of frietje vidé. Maar dat is hier niet te krijgen.quote:
Dat is ragout?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of frietje vidé. Maar dat is hier niet te krijgen.
Ja... Maar t einde vind altijd n beetje plotseling. Ben wel benieuwd hoe t nu is.quote:
Ja. Met kippengehakt, draadjesvlees en champignons.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dan met kippengehakt, draadjesvlees en champignons.
Is heeeeuuul lekker! Maar ik weet t maar op 1 plek in België te vindenquote:
Ow wow. Damn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij hoort/leest misschien ook met Limburgs-accent
Lang geleden dat je gehad hebt? Klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is heeeeuuul lekker! Maar ik weet t maar op 1 plek in België te vinden.
Alsof ik drinkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat was het niet? De drank dan?
[..]
Altijd trek![]()
Jij bent Bert?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef DrMarten het volgende:
Ze zijn niet erg scheutig met de hapjes in het cafe... hongerig
Half jaartje ongeveer... En het is echt heeeel lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lang geleden dat je gehad hebt? Klinkt heerlijk
Frietje special met Belgische mayo, en een berenklauw met satesausquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Tegan het volgende:
Speciaal. Of mayo. Of sate. Ik bem niet kieskeurig maar de rest is niet lekker.
Boh, hou op, krijg trekquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Half jaartje ongeveer... En het is echt heeeel lekker.
Dat is toch gewoon een gehaktbal met uienringen ertussen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:24 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog steeds nooit een berenklauw op. Moet ik echt eens eten.
Enkel koffie en waterquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
2 liter per dag is aanbevolen hoor. Wel goed voor jezelf zorgen
Nee, ik zot te kijken hoe Bert enorm aan de kloten krijgt op dit momentquote:
Spoetnik wordt het ook vaak genoemd, goeie shizzlequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een gehaktbal met ruitenringen ertussen?
Ah, gelukkigquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, ik zot te kijken hoe Bert enorm aan de kloten krijgt op dit moment
Prima maar van mijn lekkere frietjes afblijvenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Frietje special met Belgische mayo, en een berenklauw met satesaus
Waar? Ik ben wel eens in Belgie.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Half jaartje ongeveer... En het is echt heeeel lekker.
Een berenklauw is hier een gebakje...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:24 schreef Myraela het volgende:
Eentje mag ik toch wel pikken?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Prima maar van mijn lekkere frietjes afblijven.
Een frituur op de weg van Turnhout naar Vlimmeren/Beerse.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waar? Ik ben wel eens in Belgie.
Goede dealquote:
Een frituur.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een frituur op de weg van Turnhout naar Vlimmeren/Beerse.
Dat is wel aardig uit de gebruikelijke route.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een frituur op de weg van Turnhout naar Vlimmeren/Beerse.
Ja maar daarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een berenklauw is hier een gebakje...
Maar als je lang genoeg wacht kun je Samzz ontmoetenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is wel aardig uit de gebruikelijke route.
Dat heet hier een berehap.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:24 schreef Myraela het volgende:
Ja maar jullie noemen shit sowieso vreemdquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een berenklauw is hier een gebakje...
Je hebt toch lampje op je telefoon.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Hm... vergeten om mijn meterstanden door te geven vandaag![]()
Nu te donker om af te lezen.
Morgen weer een kans
Je moet wat overhebben voor de friet vidéquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is wel aardig uit de gebruikelijke route.
Nou, ik woon daar niet in de buurt hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar als je lang genoeg wacht kun je Samzz ontmoeten.
Ja maar dan kan ik niet tegelijk een foto maken. En de andere meter is halverwege te trap, dus dat is sws al wat gevaarlijk om daar fijn een foto van te kunnen maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt toch lampje op je telefoon.
Flitser.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik niet tegelijk een foto maken. En de andere meter is halverwege te trap, dus dat is sws al wat gevaarlijk om daar fijn een foto van te kunnen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar even serieus, jullie kennen dit dus niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar jullie noemen shit sowieso vreemd
Weerkaatst op het slechte plastickapje dus de standen zijn dan alsnog niet leesbaar (vorig jaar geprobeerd).quote:
Als je lang genoeg wacht krijg jij weer een craving.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik woon daar niet in de buurt hoor.
Zeg jijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar jullie noemen shit sowieso vreemd
Ziet er ook niet heel erg lekker uit eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar even serieus, jullie kennen dit dus niet?
[ afbeelding ]
Heb ik nu alquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je lang genoeg wacht krijg jij weer een craving.
Nee, maar het ziet er wel eetbaar uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je lang genoeg wacht krijg jij weer een craving.
Ik dacht dat jij hierheen zou komen!?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Neem er wel 1 voor je mee als je me oppikt voor Budapest.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Euhm... nee... Maar ziet er meer uit als een soort tompoucequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naja het is een cake dat wat steviger is dan gewone cake met slagroom ertussen. Dus erg veel kan er niet mis gaan qua smaakquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ziet er ook niet heel erg lekker uit eigenlijk.
Maar om antwoord te geven: Nee, ken ik niet.
Enschede ligt op de route. Hoeveel moeite kan het zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hierheen zou komen!?
Ik zal het vragen aan de piloot.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:40 schreef Kreator het volgende:
Enschede ligt op de route. Hoeveel moeite kan het zijn.. Als het zo moet...
.
Kan er ook niets aan doen, een Grolsche pot nat toch daar in die hoek?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je t niet meer weet. Gewoon daarop gooien he
Niets mis meequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan er ook niets aan doen, een Grolsche pot nat toch daar in die hoek?
Neequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Euhm... nee... Maar ziet er meer uit als een soort tompouce
Het ziet er wel bekend uit....quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neehet is absoluut geen tompouce
Maarem, ik wist niet dat dit dus blijkbaar iets lokaals was
Die haalt t niet meer om vanavond hier te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien wil hosti wel wat hapjes meenemen. Sla je anderhalve vlieg in 1 klap.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Ze hebben geen bolognese chips meer in de webshop van de Hema..
Wel lief van ze dat ze aan mijn goede voornemens willen meewerken
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die haalt t niet meer om vanavond hier te zijn
quote:
quote:
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]e
Tegen die tijd lig ik al te slapen joh
Daar heb ik niets aanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
En sws: op mannen wachten hoort ook niet. Ze wachten maar op ons
Zulksch is het leven.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom![]()
Lastig dit te verwerken.
Ja maar ik ben een prinsesje potverdorie. Dan hoort het leven makkelijk te zijn.quote:
Zelfsch voor nobele prinsesjes gaat het leven niet altijd over rozen. Soms gaat het over geraniums.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een prinsesje potverdorie. Dan hoort het leven makkelijk te zijn.
Niet dit soort heftige dingen.
Erwten onder matrassen enzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Zelfsch voor nobele prinsesjes gaat het leven niet altijd over rozen. Soms gaat het over geraniums.
En bier natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan toch niet op tegen pizza, chinees, ras-patat en chips
Uptown funk vind ik leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Enige carpool karaoke die wel aardig is, baasje die Bruno Mars.
NEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar echt al een hele tijd geen zin gehad in bier
Nja sws niet echt in de winter.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar echt al een hele tijd geen zin gehad in bier
irish coffee is goed voor nu!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja sws niet echt in de winter.
Meer iets voor bij warm weer en dan gezellig terasje/kroeg ofzo.
Gewoon je verwarming hoger zetten. Doe ik ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja sws niet echt in de winter.
Meer iets voor bij warm weer en dan gezellig terasje/kroeg ofzo.
Whisky.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
irish coffee is goed voor nu!
Of gluhwein
Ook warm hogere verwarming is het toch anders, niet dat ik dan ineens minder kleren aan kan gaan doen ofzo (zonder het koud te krijgen).quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon je verwarming hoger zetten. Doe ik ook.
Drankmisbruik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zit in mn Irish coffee ja
Toch jammer.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
niet dat ik dan ineens minder kleren aan kan gaan doen ofzo (zonder het koud te krijgen).
dit hoort gewoon hoorquote:
Ik heb altijd heel veel kleren aan.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb altijd heel veel kleren aan.
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb altijd heel veel kleren aan.
Alleen tijdens een hittegolf gelukkig niet. Dan is het feest
Ok, dan mag het.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dit hoort gewoon hoor![]()
Maar de goede whiskey's mogen er eigenlijk niet in nee.
Al drink ik whiskey niet meer zo los.
Met zelfgeklopte slagroom?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dank je.
Het is gewoon lekker, krijg er altijd zon rilling van
Op de faxie manier?quote:
Beter klopt iemand anders het voor je.quote:
Geef me wat tijd....quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij kan slagroom kloppen met zijn penis?
De term creampie is natuurlijk niet zomaar uit de lucht komen vallen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij kan slagroom kloppen met zijn penis?
Wie is er ingetrapt?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Jij hebt toch al iemand om je patatjes mee te delen dus nu mag je niet meer zeuren
Die had al aangegeven dat ze het enkel doet om mannen blauwe ballen te bezorgen.quote:
Nja niks mis met een reminder dat ze er nog steeds zitten lijkt mijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had al aangegeven dat ze het enkel doet om mannen blauwe ballen te bezorgen.
Aandachtshoer.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had al aangegeven dat ze het enkel doet om mannen blauwe ballen te bezorgen.
Voor jou doe ik het om meer redenenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om die reden krab ik elke morgen uitgebreid aan mijn zak.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja niks mis met een reminder dat ze er nog steeds zitten lijkt mij
Weet ik toch...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor jou doe ik het om meer redenen.
Je behoefte aan fysieke bevrediging neemt extreme vormen aan?quote:
Nou dit kan ik niet af kijken hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je behoefte aan fysieke bevrediging neemt extreme vormen aan?
Snap haar ook wel. Als 2017 zo goed begint met een nieuwe baan op de 2e dag dan valt het tegen dat je na twee weken nog geen penis hebt kunnen vinden natuurlijk.quote:
Onzin, DM een datum, een tijdstip en een locatie naar Faxie en dan heb je een penis ter beschikking hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Snap haar ook wel. Als 2017 zo goed begint met een nieuwe baan op de 2e dag dan valt het tegen dat je na twee weken nog geen penis hebt kunnen vinden natuurlijk.
Correctie: een penis die haar ook daadwerkelijk wil penetreren.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Snap haar ook wel. Als 2017 zo goed begint met een nieuwe baan op de 2e dag dan valt het tegen dat je na twee weken nog geen penis hebt kunnen vinden natuurlijk.
Geloof daar niks vanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onzin, DM een datum, een tijdstip en een locatie naar Faxie en dan heb je een penis ter beschikking hoor.
Ja, dat bedoelde ik. Anders heb je er weinig aan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Correctie: een penis die haar ook daadwerkelijk wil penetreren.
Daarbij ga je er van uit datquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onzin, DM een datum, een tijdstip en een locatie naar Faxie en dan heb je een penis ter beschikking hoor.
Dat kan best leuk zijn om de buren mee te shockeren hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik. Anders heb je er weinig aan.
Niemand heeft er eentje om alleen op de vensterbank te zetten natuurlijk.
Wat heeft dat met zelfrespect te maken?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarbij ga je er van uit dat
A) Faxie een penis heeft
B) Elvi 0,0 zelfrespect heeft
Waarom geloof je dat niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geloof daar niks van
(en nee, ik ga het niet uitproberen)
Ze kan jou ook DM'en natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:49 schreef Q. het volgende:
[..]
A) Faxie een penis heeft
en C) Faxie geen eisen heeftquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:49 schreef Q. het volgende:
[..]
A) Faxie een penis heeft
A valt te betwijfelen, B is na een relatie met MK wel een zekerheidje hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:49 schreef Q. het volgende:
[..]
A) Faxie een penis heeft
Omdat Fax vaak genoeg zegt dat hij niet iedereen zomaar zou doen.quote:
Faxie is nou niet bepaald de FOK!ker met de hoogste sociale status.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zelfrespect te maken?
Als je zelfs de sletten al niet in bed krijgt....quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, faxie heeft tenminste niet alle FOK!sletten gehad, maar slechts een paar.
Of wil.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je zelfs de sletten al niet in bed krijgt....
Puntige knieën blijft altijd een puntje om op af te knappen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat Fax vaak genoeg zegt dat hij niet iedereen zomaar zou doen.
Dus dan zouden ze eerst moeten meeten
So? Dat wil toch nog niet zeggen dat er iets mis is met hem (en/of zijn penis)?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Faxie is nou niet bepaald de FOK!ker met de hoogste sociale status.
precies. die vrouwtjes swipen allemaal rechts als die lans van hem voorbij komtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
So? Dat wil toch nog niet zeggen dat er iets mis is met hem (en/of zijn penis)?
Valt hier voor jou misschien gewoon op omdat we hem al langer zien posten, maar wanneer ze hem op tinder zou zien dan zou je zoiets toch ook niet weten van elkaar van te voren.
Of links want die is gewoon te groot.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:55 schreef Ruse het volgende:
[..]
precies. die vrouwtjes swipen allemaal rechts als die lans van hem voorbij komt
Is rechts de goede kant?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:55 schreef Ruse het volgende:
[..]
precies. die vrouwtjes swipen allemaal rechts als die lans van hem voorbij komt
Overal, want het zijn sletten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:55 schreef Yvie_lu het volgende:
En zijn er zoveel Fok!sletten dan? Waar posten die dan allemaal?
Dank je, hoef ik het niet meer te vragen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:55 schreef Yvie_lu het volgende:
En zijn er zoveel Fok!sletten dan? Waar posten die dan allemaal?
Nee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt geen Tinder?
*tinder verwijdert*
Ben graag behulpzaam. Wil je ook het lijstje van ik zojuist met DM doorkreeg? Ik val niet echt op vrouwen dus kan er toch niks mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Dank je, hoef ik het niet meer te vragen.
ik moest het ook even googlen, en nee, volgens mij mag dat nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is rechts de goede kant?
En neem aan dat hij geen dickpic heeft als profielfoto, of mag dat gewoon?
Jij controleert mijn leeftijd?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee.
Je kan mij gewoon in de Vomar treffen
Stuur maar door.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben graag behulpzaam. Wil je ook het lijstje van ik zojuist met DM doorkreeg? Ik val niet echt op vrouwen dus kan er toch niks mee.
Ja, en het was niet om de leeftijd, was om je BSN-nummer en achternaam te weten te komenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij controleert mijn leeftijd?Dat verklaart waarom ik mijn legitimatie moest laten zien.
Daar ging mn privacy. Ik neem aan dat je nu in de bosjes tegenover mn huis ligt. Lekker warm? Kom anders even binnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, en het was niet om de leeftijd, was om je BSN-nummer en achternaam te weten te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.got some money in my pocket, don’t remember where I got it
Wilde nog een paar weekjes wachten. Te koud nu en ben nog een goed plekje aan het zoeken. En al mn thermokleren zitten in de was. Dus nog even geduldquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar ging mn privacy. Ik neem aan dat je nu in de bosjes tegenover mn huis ligt. Lekker warm? Kom anders even binnen.
Wel verstandig. Dan doe ik maar alsof.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wilde nog een paar weekjes wachten. Te koud nu en ben nog een goed plekje aan het zoeken. En al mn thermokleren zitten in de was. Dus nog even geduld
Nu snap ik waarom jij opgelicht kijkt, om te weten te komen hoe je dat soort dingen het beste kunt aanpakken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, en het was niet om de leeftijd, was om je BSN-nummer en achternaam te weten te komen
Ben nu benieuwd naar je vensterbank, dat snap je zeker welquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel verstandig. Dan doe ik maar alsof.
Ssstt...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom jij opgelicht kijkt, om te weten te komen hoe je dat soort dingen het beste kunt aanpakken.
Waar ben je morgen te spotten in Utrecht?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wilde nog een paar weekjes wachten. Te koud nu en ben nog een goed plekje aan het zoeken. En al mn thermokleren zitten in de was. Dus nog even geduld
In mijn eigen bed denk ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar ben je morgen te spotten in Utrecht?
Iets specifieker ajbquote:
Hoekhuis in die winkelstraat?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lombok. Hoekhuis, bovenste twee verdiepingen
Hij heeft ook katten. En Transformers. En bouwpakketten. Eigen huis. Werk. Auto's. Niet alleen lego hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:06 schreef Elvi het volgende:
Zeg hou eens op om mij aan Faxie te koppelen![]()
Ik hou niet van lego
Maar wel van piemel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:06 schreef Elvi het volgende:
Ik hou niet van lego
Ik dacht dat je een man met een goede fijne motoriek en engelengeduld wel kon waarderen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:06 schreef Elvi het volgende:
Ik hou niet van lego
Grappig, dan woon je heel vlak bij kennissen van mij in de buurt. Niet zo gek natuurlijk in een dorp als Utrecht.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, parallel aan de winkelstraat.
Tot morgen. Wel na 10:30uur graag
Gezellig. Logisch want allemaal leuke mensen hier natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grappig, dan woon je heel vlak bij kennissen van mij in de buurt. Niet zo gek natuurlijk in een dorp als Utrecht.
Ja maar koffie...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gezellig. Logisch want allemaal leuke mensen hier natuurlijk.![]()
Ohw en zal vooraf eerlijk zijn: Ik heb geen koffie in huis voor het geval je dat had verwacht.
Maak jij es een lekkere bak koffie voor mij.quote:
T. is er morgen niet bij.quote:
Dat maakt het stalken al wat eenvoudiger, bedankt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lombok. Hoekhuis, bovenste twee verdiepingen
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat maakt het stalken al wat eenvoudiger, bedankt.
Seks of koffie is wel een must hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, die reactie krijg ik vaker, dus zeg het nu maar vooraf lol
Thee heeft ze dan weer wel.quote:
Cappuccino met kaneelquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak jij es een lekkere bak koffie voor mij.
Ik doe aan beide niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Seks of koffie is wel een must hoor.
Hier krijg ik nou blauwe ballen van.quote:
Maar, dutjesquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin. Het is nooit te laat voor koffie.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier krijg ik nou blauwe ballen van.
Ik weet in welke wijk je woont. En verder niets. Maar dat is al iets.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pas over een paar weken! En ik kan tenminste stalken. Ik heb jouw adres
Pak je agenda maar, plannen we een eetdate.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:25 schreef Tegan het volgende:
[..]![]()
.
Als ik dat als dessert zou krijgen van een date, dan krijgt hij gegarandeerd seks.
Ze had al gehint dat je het herhaaldelijk moet blijven vragen, anders dan werkt het niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pak je agenda maar, plannen we een eetdate.
7 januari toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pak je agenda maar, plannen we een eetdate.
Leuk zo'n wandelende notulist.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze had al gehint dat je het herhaaldelijk moet blijven vragen, anders dan werkt het niet.
Is mij dermate goed bevallen dat we nu een tweede date doen.quote:
Als T. zegt dat iets zo werkt, dan is het een afleidingsmanoeuvre.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze had al gehint dat je het herhaaldelijk moet blijven vragen, anders dan werkt het niet.
Ik herinner me er niets van.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is mij dermate goed bevallen dat we nu een tweede date doen.
En ik heb al zoveel goeds gehad vandaag.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik gun Air het beste
Of nja.. in elk geval een poging.
Zeg. Vul eens niet in wat ik bedoelquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als T. zegt dat iets zo werkt, dan is het een afleidingsmanoeuvre.
Niet de eerste keer dat dat gebeurt als het jou niet uitkomt...quote:
Nu bedoelt ze eigenlijk het tegenovergestelde. Dat ze niets liever wil dat ik haar vul.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zeg. Vul eens niet in wat ik bedoel.
Zonder "ik". Ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu bedoelt ze eigenlijk het tegenovergestelde. Dat ze niet liever wil dat ik haar vul.
s weggevallen.quote:
Genoeg voorspel voor nu?quote:
Hoezo? Heb je nog wat power over in de glazen bol dan? Dan wil ik graag weten of er voor mij nog wat succes in gaat zitten het aankomende jaar.quote:
Zorg jij maar eerst es voor koffie voor je met zulke verzoeken komt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je nog wat power over in de glazen bol dan? Dan wil ik graag weten of er voor mij nog wat succes in gaat zitten het aankomende jaar.
Nah, laat dan maar zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorg jij maar eerst es voor koffie voor je met zulke verzoeken komt.
Mijn glazen bol zegt iets anders...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah, laat dan maar zitten.
Zal vast wel goedkomen, want ik ben awesome
Gelukkig maar dat die info niet betrouwbaar is zonder koffie danquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn glazen bol zegt iets anders...
Spooks, Oz, MASH, Ripper street.quote:
Koffie dan maar?quote:
Soep?quote:
overdrijven is ook n kunst.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 08:38 schreef Kreator het volgende:
Sneeuw is wel bijna weg. Het lijkt wel zomer.
Ja, maar ik doe er nog wel witte sokken in aan, want het lijkt nog wat frisjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 08:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of heb je je sandalen al uit de opslag gehaald?
begrijpelijk. Ik doe vooralsnog ook alles met mn lekker warme oma-ondergoedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe er nog wel witte sokken in aan, want het lijkt nog wat frisjes.
Seksie hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
begrijpelijk. Ik doe vooralsnog ook alles met mn lekker warme oma-ondergoed
Douchen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
begrijpelijk. Ik doe vooralsnog ook alles met mn lekker warme oma-ondergoed
in de winter hoeft dat niet. Heb ook overal bossen haar enzo, is lekker warm en knusquote:
Stijfje nuquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lichaamskleurig corrigerend HEMA ondergoed
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
in de winter hoeft dat niet. Heb ook overal bossen haar enzo, is lekker warm en knus
Dat is correct.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij zit daar, jij snapt dat niet
dat plakkend en gerimpeld valt mee hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Beetje schaamhaar mag best in plaats van zo'n plakkende gerimpelde naaktrat, alleen niet af en toe zo'n verdwaalde stugge lange haar
Ik hou eigenlijk alleen van een goeie volle bos. Dat je echt op speurtocht moet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Beetje schaamhaar mag best in plaats van zo'n plakkende gerimpelde naaktrat, alleen niet af en toe zo'n verdwaalde stugge lange haar
En de geur? Dat schaamhaar heeft de natuur daar ook een beetje laten groeien zodat het wat van de gaatjesgeur kan opnemenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat plakkend en gerimpeld valt mee hoor
lekker toch juistquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de geur? Dat schaamhaar heeft de natuur daar ook een beetje laten groeien zodat het wat van de gaatjesgeur kan opnemen
Heldquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk alleen van een goeie volle bos. Dat je echt op speurtocht moet.
Zo'n landingsbaan vind ik maar niks.
Je hebt nog nooit een kale vagina van dichtbij gezien?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de geur? Dat schaamhaar heeft de natuur daar ook een beetje laten groeien zodat het wat van de gaatjesgeur kan opnemen
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk alleen van een goeie volle bos. Dat je echt op speurtocht moet.
Zo'n landingsbaan vind ik maar niks.
waarom zou je dan daar in de buurt willen zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je gek op elkaar bent wel ja, zo niet is het net een kliko na een warme augustusweek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |