Daar heb ik niets aanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
En sws: op mannen wachten hoort ook niet. Ze wachten maar op ons
Zulksch is het leven.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom![]()
Lastig dit te verwerken.
Ja maar ik ben een prinsesje potverdorie. Dan hoort het leven makkelijk te zijn.quote:
Zelfsch voor nobele prinsesjes gaat het leven niet altijd over rozen. Soms gaat het over geraniums.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een prinsesje potverdorie. Dan hoort het leven makkelijk te zijn.
Niet dit soort heftige dingen.
Erwten onder matrassen enzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Zelfsch voor nobele prinsesjes gaat het leven niet altijd over rozen. Soms gaat het over geraniums.
En bier natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan toch niet op tegen pizza, chinees, ras-patat en chips
Uptown funk vind ik leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Enige carpool karaoke die wel aardig is, baasje die Bruno Mars.
NEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar echt al een hele tijd geen zin gehad in bier
Nja sws niet echt in de winter.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar echt al een hele tijd geen zin gehad in bier
irish coffee is goed voor nu!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja sws niet echt in de winter.
Meer iets voor bij warm weer en dan gezellig terasje/kroeg ofzo.
Gewoon je verwarming hoger zetten. Doe ik ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja sws niet echt in de winter.
Meer iets voor bij warm weer en dan gezellig terasje/kroeg ofzo.
Whisky.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
irish coffee is goed voor nu!
Of gluhwein
Ook warm hogere verwarming is het toch anders, niet dat ik dan ineens minder kleren aan kan gaan doen ofzo (zonder het koud te krijgen).quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon je verwarming hoger zetten. Doe ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |