Daar heb ik niets aanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
En sws: op mannen wachten hoort ook niet. Ze wachten maar op ons
Zulksch is het leven.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom![]()
Lastig dit te verwerken.
Ja maar ik ben een prinsesje potverdorie. Dan hoort het leven makkelijk te zijn.quote:
Zelfsch voor nobele prinsesjes gaat het leven niet altijd over rozen. Soms gaat het over geraniums.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een prinsesje potverdorie. Dan hoort het leven makkelijk te zijn.
Niet dit soort heftige dingen.
Erwten onder matrassen enzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Zelfsch voor nobele prinsesjes gaat het leven niet altijd over rozen. Soms gaat het over geraniums.
En bier natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan toch niet op tegen pizza, chinees, ras-patat en chips
Uptown funk vind ik leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Enige carpool karaoke die wel aardig is, baasje die Bruno Mars.
NEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar echt al een hele tijd geen zin gehad in bier
Nja sws niet echt in de winter.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar echt al een hele tijd geen zin gehad in bier
irish coffee is goed voor nu!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja sws niet echt in de winter.
Meer iets voor bij warm weer en dan gezellig terasje/kroeg ofzo.
Gewoon je verwarming hoger zetten. Doe ik ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja sws niet echt in de winter.
Meer iets voor bij warm weer en dan gezellig terasje/kroeg ofzo.
Whisky.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
irish coffee is goed voor nu!
Of gluhwein
Ook warm hogere verwarming is het toch anders, niet dat ik dan ineens minder kleren aan kan gaan doen ofzo (zonder het koud te krijgen).quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon je verwarming hoger zetten. Doe ik ook.
Drankmisbruik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zit in mn Irish coffee ja
Toch jammer.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
niet dat ik dan ineens minder kleren aan kan gaan doen ofzo (zonder het koud te krijgen).
dit hoort gewoon hoorquote:
Ik heb altijd heel veel kleren aan.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb altijd heel veel kleren aan.
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb altijd heel veel kleren aan.
Alleen tijdens een hittegolf gelukkig niet. Dan is het feest
Ok, dan mag het.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dit hoort gewoon hoor![]()
Maar de goede whiskey's mogen er eigenlijk niet in nee.
Al drink ik whiskey niet meer zo los.
Met zelfgeklopte slagroom?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dank je.
Het is gewoon lekker, krijg er altijd zon rilling van
Op de faxie manier?quote:
Beter klopt iemand anders het voor je.quote:
Geef me wat tijd....quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij kan slagroom kloppen met zijn penis?
De term creampie is natuurlijk niet zomaar uit de lucht komen vallen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij kan slagroom kloppen met zijn penis?
Wie is er ingetrapt?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Jij hebt toch al iemand om je patatjes mee te delen dus nu mag je niet meer zeuren
Die had al aangegeven dat ze het enkel doet om mannen blauwe ballen te bezorgen.quote:
Nja niks mis met een reminder dat ze er nog steeds zitten lijkt mijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had al aangegeven dat ze het enkel doet om mannen blauwe ballen te bezorgen.
Aandachtshoer.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had al aangegeven dat ze het enkel doet om mannen blauwe ballen te bezorgen.
Voor jou doe ik het om meer redenenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om die reden krab ik elke morgen uitgebreid aan mijn zak.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja niks mis met een reminder dat ze er nog steeds zitten lijkt mij
Weet ik toch...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor jou doe ik het om meer redenen.
Je behoefte aan fysieke bevrediging neemt extreme vormen aan?quote:
Nou dit kan ik niet af kijken hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je behoefte aan fysieke bevrediging neemt extreme vormen aan?
Snap haar ook wel. Als 2017 zo goed begint met een nieuwe baan op de 2e dag dan valt het tegen dat je na twee weken nog geen penis hebt kunnen vinden natuurlijk.quote:
Onzin, DM een datum, een tijdstip en een locatie naar Faxie en dan heb je een penis ter beschikking hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Snap haar ook wel. Als 2017 zo goed begint met een nieuwe baan op de 2e dag dan valt het tegen dat je na twee weken nog geen penis hebt kunnen vinden natuurlijk.
Correctie: een penis die haar ook daadwerkelijk wil penetreren.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Snap haar ook wel. Als 2017 zo goed begint met een nieuwe baan op de 2e dag dan valt het tegen dat je na twee weken nog geen penis hebt kunnen vinden natuurlijk.
Geloof daar niks vanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onzin, DM een datum, een tijdstip en een locatie naar Faxie en dan heb je een penis ter beschikking hoor.
Ja, dat bedoelde ik. Anders heb je er weinig aan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Correctie: een penis die haar ook daadwerkelijk wil penetreren.
Daarbij ga je er van uit datquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onzin, DM een datum, een tijdstip en een locatie naar Faxie en dan heb je een penis ter beschikking hoor.
Dat kan best leuk zijn om de buren mee te shockeren hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik. Anders heb je er weinig aan.
Niemand heeft er eentje om alleen op de vensterbank te zetten natuurlijk.
Wat heeft dat met zelfrespect te maken?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarbij ga je er van uit dat
A) Faxie een penis heeft
B) Elvi 0,0 zelfrespect heeft
Waarom geloof je dat niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geloof daar niks van
(en nee, ik ga het niet uitproberen)
Ze kan jou ook DM'en natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:49 schreef Q. het volgende:
[..]
A) Faxie een penis heeft
en C) Faxie geen eisen heeftquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:49 schreef Q. het volgende:
[..]
A) Faxie een penis heeft
A valt te betwijfelen, B is na een relatie met MK wel een zekerheidje hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:49 schreef Q. het volgende:
[..]
A) Faxie een penis heeft
Omdat Fax vaak genoeg zegt dat hij niet iedereen zomaar zou doen.quote:
Faxie is nou niet bepaald de FOK!ker met de hoogste sociale status.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zelfrespect te maken?
Als je zelfs de sletten al niet in bed krijgt....quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, faxie heeft tenminste niet alle FOK!sletten gehad, maar slechts een paar.
Of wil.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je zelfs de sletten al niet in bed krijgt....
Puntige knieën blijft altijd een puntje om op af te knappen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat Fax vaak genoeg zegt dat hij niet iedereen zomaar zou doen.
Dus dan zouden ze eerst moeten meeten
So? Dat wil toch nog niet zeggen dat er iets mis is met hem (en/of zijn penis)?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Faxie is nou niet bepaald de FOK!ker met de hoogste sociale status.
precies. die vrouwtjes swipen allemaal rechts als die lans van hem voorbij komtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
So? Dat wil toch nog niet zeggen dat er iets mis is met hem (en/of zijn penis)?
Valt hier voor jou misschien gewoon op omdat we hem al langer zien posten, maar wanneer ze hem op tinder zou zien dan zou je zoiets toch ook niet weten van elkaar van te voren.
Of links want die is gewoon te groot.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:55 schreef Ruse het volgende:
[..]
precies. die vrouwtjes swipen allemaal rechts als die lans van hem voorbij komt
Is rechts de goede kant?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:55 schreef Ruse het volgende:
[..]
precies. die vrouwtjes swipen allemaal rechts als die lans van hem voorbij komt
Overal, want het zijn sletten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:55 schreef Yvie_lu het volgende:
En zijn er zoveel Fok!sletten dan? Waar posten die dan allemaal?
Dank je, hoef ik het niet meer te vragen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:55 schreef Yvie_lu het volgende:
En zijn er zoveel Fok!sletten dan? Waar posten die dan allemaal?
Nee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt geen Tinder?
*tinder verwijdert*
Ben graag behulpzaam. Wil je ook het lijstje van ik zojuist met DM doorkreeg? Ik val niet echt op vrouwen dus kan er toch niks mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Dank je, hoef ik het niet meer te vragen.
ik moest het ook even googlen, en nee, volgens mij mag dat nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is rechts de goede kant?
En neem aan dat hij geen dickpic heeft als profielfoto, of mag dat gewoon?
Jij controleert mijn leeftijd?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee.
Je kan mij gewoon in de Vomar treffen
Stuur maar door.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben graag behulpzaam. Wil je ook het lijstje van ik zojuist met DM doorkreeg? Ik val niet echt op vrouwen dus kan er toch niks mee.
Ja, en het was niet om de leeftijd, was om je BSN-nummer en achternaam te weten te komenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij controleert mijn leeftijd?Dat verklaart waarom ik mijn legitimatie moest laten zien.
Daar ging mn privacy. Ik neem aan dat je nu in de bosjes tegenover mn huis ligt. Lekker warm? Kom anders even binnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, en het was niet om de leeftijd, was om je BSN-nummer en achternaam te weten te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |