Daar heb ik niets aanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
En sws: op mannen wachten hoort ook niet. Ze wachten maar op ons
Zulksch is het leven.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom![]()
Lastig dit te verwerken.
Ja maar ik ben een prinsesje potverdorie. Dan hoort het leven makkelijk te zijn.quote:
Zelfsch voor nobele prinsesjes gaat het leven niet altijd over rozen. Soms gaat het over geraniums.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een prinsesje potverdorie. Dan hoort het leven makkelijk te zijn.
Niet dit soort heftige dingen.
Erwten onder matrassen enzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Zelfsch voor nobele prinsesjes gaat het leven niet altijd over rozen. Soms gaat het over geraniums.
En bier natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan toch niet op tegen pizza, chinees, ras-patat en chips
Uptown funk vind ik leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Enige carpool karaoke die wel aardig is, baasje die Bruno Mars.
NEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar echt al een hele tijd geen zin gehad in bier
Nja sws niet echt in de winter.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar echt al een hele tijd geen zin gehad in bier
irish coffee is goed voor nu!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja sws niet echt in de winter.
Meer iets voor bij warm weer en dan gezellig terasje/kroeg ofzo.
Gewoon je verwarming hoger zetten. Doe ik ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja sws niet echt in de winter.
Meer iets voor bij warm weer en dan gezellig terasje/kroeg ofzo.
Whisky.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
irish coffee is goed voor nu!
Of gluhwein
Ook warm hogere verwarming is het toch anders, niet dat ik dan ineens minder kleren aan kan gaan doen ofzo (zonder het koud te krijgen).quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon je verwarming hoger zetten. Doe ik ook.
Drankmisbruik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zit in mn Irish coffee ja
Toch jammer.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
niet dat ik dan ineens minder kleren aan kan gaan doen ofzo (zonder het koud te krijgen).
dit hoort gewoon hoorquote:
Ik heb altijd heel veel kleren aan.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb altijd heel veel kleren aan.
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb altijd heel veel kleren aan.
Alleen tijdens een hittegolf gelukkig niet. Dan is het feest
Ok, dan mag het.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dit hoort gewoon hoor![]()
Maar de goede whiskey's mogen er eigenlijk niet in nee.
Al drink ik whiskey niet meer zo los.
Met zelfgeklopte slagroom?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dank je.
Het is gewoon lekker, krijg er altijd zon rilling van
Op de faxie manier?quote:
Beter klopt iemand anders het voor je.quote:
Geef me wat tijd....quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij kan slagroom kloppen met zijn penis?
De term creampie is natuurlijk niet zomaar uit de lucht komen vallen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij kan slagroom kloppen met zijn penis?
Wie is er ingetrapt?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Jij hebt toch al iemand om je patatjes mee te delen dus nu mag je niet meer zeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |