Die had al aangegeven dat ze het enkel doet om mannen blauwe ballen te bezorgen.quote:
Nja niks mis met een reminder dat ze er nog steeds zitten lijkt mijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had al aangegeven dat ze het enkel doet om mannen blauwe ballen te bezorgen.
Aandachtshoer.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had al aangegeven dat ze het enkel doet om mannen blauwe ballen te bezorgen.
Voor jou doe ik het om meer redenenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om die reden krab ik elke morgen uitgebreid aan mijn zak.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja niks mis met een reminder dat ze er nog steeds zitten lijkt mij
Weet ik toch...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor jou doe ik het om meer redenen.
Je behoefte aan fysieke bevrediging neemt extreme vormen aan?quote:
Nou dit kan ik niet af kijken hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je behoefte aan fysieke bevrediging neemt extreme vormen aan?
Snap haar ook wel. Als 2017 zo goed begint met een nieuwe baan op de 2e dag dan valt het tegen dat je na twee weken nog geen penis hebt kunnen vinden natuurlijk.quote:
Onzin, DM een datum, een tijdstip en een locatie naar Faxie en dan heb je een penis ter beschikking hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Snap haar ook wel. Als 2017 zo goed begint met een nieuwe baan op de 2e dag dan valt het tegen dat je na twee weken nog geen penis hebt kunnen vinden natuurlijk.
Correctie: een penis die haar ook daadwerkelijk wil penetreren.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Snap haar ook wel. Als 2017 zo goed begint met een nieuwe baan op de 2e dag dan valt het tegen dat je na twee weken nog geen penis hebt kunnen vinden natuurlijk.
Geloof daar niks vanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onzin, DM een datum, een tijdstip en een locatie naar Faxie en dan heb je een penis ter beschikking hoor.
Ja, dat bedoelde ik. Anders heb je er weinig aan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Correctie: een penis die haar ook daadwerkelijk wil penetreren.
Daarbij ga je er van uit datquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onzin, DM een datum, een tijdstip en een locatie naar Faxie en dan heb je een penis ter beschikking hoor.
Dat kan best leuk zijn om de buren mee te shockeren hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik. Anders heb je er weinig aan.
Niemand heeft er eentje om alleen op de vensterbank te zetten natuurlijk.
Wat heeft dat met zelfrespect te maken?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarbij ga je er van uit dat
A) Faxie een penis heeft
B) Elvi 0,0 zelfrespect heeft
Waarom geloof je dat niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geloof daar niks van
(en nee, ik ga het niet uitproberen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |