Ze kan jou ook DM'en natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarbij ga je er van uit dat
A) Faxie een penis heeft
B) Elvi 0,0 zelfrespect heeft
en C) Faxie geen eisen heeftquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:49 schreef Q. het volgende:
[..]
A) Faxie een penis heeft
A valt te betwijfelen, B is na een relatie met MK wel een zekerheidje hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:49 schreef Q. het volgende:
[..]
A) Faxie een penis heeft
Omdat Fax vaak genoeg zegt dat hij niet iedereen zomaar zou doen.quote:
Faxie is nou niet bepaald de FOK!ker met de hoogste sociale status.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zelfrespect te maken?
Als je zelfs de sletten al niet in bed krijgt....quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, faxie heeft tenminste niet alle FOK!sletten gehad, maar slechts een paar.
Of wil.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je zelfs de sletten al niet in bed krijgt....
Puntige knieën blijft altijd een puntje om op af te knappen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat Fax vaak genoeg zegt dat hij niet iedereen zomaar zou doen.
Dus dan zouden ze eerst moeten meeten
So? Dat wil toch nog niet zeggen dat er iets mis is met hem (en/of zijn penis)?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Faxie is nou niet bepaald de FOK!ker met de hoogste sociale status.
precies. die vrouwtjes swipen allemaal rechts als die lans van hem voorbij komtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
So? Dat wil toch nog niet zeggen dat er iets mis is met hem (en/of zijn penis)?
Valt hier voor jou misschien gewoon op omdat we hem al langer zien posten, maar wanneer ze hem op tinder zou zien dan zou je zoiets toch ook niet weten van elkaar van te voren.
Of links want die is gewoon te groot.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:55 schreef Ruse het volgende:
[..]
precies. die vrouwtjes swipen allemaal rechts als die lans van hem voorbij komt
Is rechts de goede kant?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:55 schreef Ruse het volgende:
[..]
precies. die vrouwtjes swipen allemaal rechts als die lans van hem voorbij komt
Overal, want het zijn sletten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:55 schreef Yvie_lu het volgende:
En zijn er zoveel Fok!sletten dan? Waar posten die dan allemaal?
Dank je, hoef ik het niet meer te vragen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:55 schreef Yvie_lu het volgende:
En zijn er zoveel Fok!sletten dan? Waar posten die dan allemaal?
Nee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt geen Tinder?
*tinder verwijdert*
Ben graag behulpzaam. Wil je ook het lijstje van ik zojuist met DM doorkreeg? Ik val niet echt op vrouwen dus kan er toch niks mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Dank je, hoef ik het niet meer te vragen.
ik moest het ook even googlen, en nee, volgens mij mag dat nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is rechts de goede kant?
En neem aan dat hij geen dickpic heeft als profielfoto, of mag dat gewoon?
Jij controleert mijn leeftijd?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee.
Je kan mij gewoon in de Vomar treffen
Stuur maar door.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben graag behulpzaam. Wil je ook het lijstje van ik zojuist met DM doorkreeg? Ik val niet echt op vrouwen dus kan er toch niks mee.
Ja, en het was niet om de leeftijd, was om je BSN-nummer en achternaam te weten te komenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij controleert mijn leeftijd?Dat verklaart waarom ik mijn legitimatie moest laten zien.
Daar ging mn privacy. Ik neem aan dat je nu in de bosjes tegenover mn huis ligt. Lekker warm? Kom anders even binnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, en het was niet om de leeftijd, was om je BSN-nummer en achternaam te weten te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |