Fattyquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vanmiddag belgische friet speciaal op.
Belgische frietenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vanmiddag belgische friet speciaal op.
Hmm heb je een goed punt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij hoort/leest misschien ook met Limburgs-accent
Of frietje vidé. Maar dat is hier niet te krijgen.quote:
Dat is ragout?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of frietje vidé. Maar dat is hier niet te krijgen.
Ja... Maar t einde vind altijd n beetje plotseling. Ben wel benieuwd hoe t nu is.quote:
Ja. Met kippengehakt, draadjesvlees en champignons.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dan met kippengehakt, draadjesvlees en champignons.
Is heeeeuuul lekker! Maar ik weet t maar op 1 plek in België te vindenquote:
Ow wow. Damn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij hoort/leest misschien ook met Limburgs-accent
Lang geleden dat je gehad hebt? Klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is heeeeuuul lekker! Maar ik weet t maar op 1 plek in België te vinden.
Alsof ik drinkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat was het niet? De drank dan?
[..]
Altijd trek![]()
Jij bent Bert?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef DrMarten het volgende:
Ze zijn niet erg scheutig met de hapjes in het cafe... hongerig
Half jaartje ongeveer... En het is echt heeeel lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lang geleden dat je gehad hebt? Klinkt heerlijk
Frietje special met Belgische mayo, en een berenklauw met satesausquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Tegan het volgende:
Speciaal. Of mayo. Of sate. Ik bem niet kieskeurig maar de rest is niet lekker.
Boh, hou op, krijg trekquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Half jaartje ongeveer... En het is echt heeeel lekker.
Dat is toch gewoon een gehaktbal met uienringen ertussen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:24 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog steeds nooit een berenklauw op. Moet ik echt eens eten.
Enkel koffie en waterquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
2 liter per dag is aanbevolen hoor. Wel goed voor jezelf zorgen
Nee, ik zot te kijken hoe Bert enorm aan de kloten krijgt op dit momentquote:
Spoetnik wordt het ook vaak genoemd, goeie shizzlequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een gehaktbal met ruitenringen ertussen?
Ah, gelukkigquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, ik zot te kijken hoe Bert enorm aan de kloten krijgt op dit moment
Prima maar van mijn lekkere frietjes afblijvenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Frietje special met Belgische mayo, en een berenklauw met satesaus
Waar? Ik ben wel eens in Belgie.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Half jaartje ongeveer... En het is echt heeeel lekker.
Een berenklauw is hier een gebakje...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:24 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog steeds nooit een berenklauw op. Moet ik echt eens eten.
Eentje mag ik toch wel pikken?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Prima maar van mijn lekkere frietjes afblijven.
Een frituur op de weg van Turnhout naar Vlimmeren/Beerse.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waar? Ik ben wel eens in Belgie.
Goede dealquote:
Een frituur.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een frituur op de weg van Turnhout naar Vlimmeren/Beerse.
Dat is wel aardig uit de gebruikelijke route.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een frituur op de weg van Turnhout naar Vlimmeren/Beerse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |