Fattyquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vanmiddag belgische friet speciaal op.
Belgische frietenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vanmiddag belgische friet speciaal op.
Hmm heb je een goed punt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij hoort/leest misschien ook met Limburgs-accent
Of frietje vidé. Maar dat is hier niet te krijgen.quote:
Dat is ragout?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of frietje vidé. Maar dat is hier niet te krijgen.
Ja... Maar t einde vind altijd n beetje plotseling. Ben wel benieuwd hoe t nu is.quote:
Ja. Met kippengehakt, draadjesvlees en champignons.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dan met kippengehakt, draadjesvlees en champignons.
Is heeeeuuul lekker! Maar ik weet t maar op 1 plek in België te vindenquote:
Ow wow. Damn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij hoort/leest misschien ook met Limburgs-accent
Lang geleden dat je gehad hebt? Klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is heeeeuuul lekker! Maar ik weet t maar op 1 plek in België te vinden.
Alsof ik drinkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat was het niet? De drank dan?
[..]
Altijd trek![]()
Jij bent Bert?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef DrMarten het volgende:
Ze zijn niet erg scheutig met de hapjes in het cafe... hongerig
Half jaartje ongeveer... En het is echt heeeel lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lang geleden dat je gehad hebt? Klinkt heerlijk
Frietje special met Belgische mayo, en een berenklauw met satesausquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Tegan het volgende:
Speciaal. Of mayo. Of sate. Ik bem niet kieskeurig maar de rest is niet lekker.
Boh, hou op, krijg trekquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Half jaartje ongeveer... En het is echt heeeel lekker.
Dat is toch gewoon een gehaktbal met uienringen ertussen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:24 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog steeds nooit een berenklauw op. Moet ik echt eens eten.
Enkel koffie en waterquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
2 liter per dag is aanbevolen hoor. Wel goed voor jezelf zorgen
Nee, ik zot te kijken hoe Bert enorm aan de kloten krijgt op dit momentquote:
Spoetnik wordt het ook vaak genoemd, goeie shizzlequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een gehaktbal met ruitenringen ertussen?
Ah, gelukkigquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, ik zot te kijken hoe Bert enorm aan de kloten krijgt op dit moment
Prima maar van mijn lekkere frietjes afblijvenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Frietje special met Belgische mayo, en een berenklauw met satesaus
Waar? Ik ben wel eens in Belgie.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Half jaartje ongeveer... En het is echt heeeel lekker.
Een berenklauw is hier een gebakje...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:24 schreef Myraela het volgende:
Eentje mag ik toch wel pikken?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Prima maar van mijn lekkere frietjes afblijven.
Een frituur op de weg van Turnhout naar Vlimmeren/Beerse.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waar? Ik ben wel eens in Belgie.
Goede dealquote:
Een frituur.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een frituur op de weg van Turnhout naar Vlimmeren/Beerse.
Dat is wel aardig uit de gebruikelijke route.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een frituur op de weg van Turnhout naar Vlimmeren/Beerse.
Ja maar daarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een berenklauw is hier een gebakje...
Maar als je lang genoeg wacht kun je Samzz ontmoetenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is wel aardig uit de gebruikelijke route.
Dat heet hier een berehap.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:24 schreef Myraela het volgende:
Ja maar jullie noemen shit sowieso vreemdquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een berenklauw is hier een gebakje...
Je hebt toch lampje op je telefoon.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Hm... vergeten om mijn meterstanden door te geven vandaag![]()
Nu te donker om af te lezen.
Morgen weer een kans
Je moet wat overhebben voor de friet vidéquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is wel aardig uit de gebruikelijke route.
Nou, ik woon daar niet in de buurt hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar als je lang genoeg wacht kun je Samzz ontmoeten.
Ja maar dan kan ik niet tegelijk een foto maken. En de andere meter is halverwege te trap, dus dat is sws al wat gevaarlijk om daar fijn een foto van te kunnen maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt toch lampje op je telefoon.
Flitser.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik niet tegelijk een foto maken. En de andere meter is halverwege te trap, dus dat is sws al wat gevaarlijk om daar fijn een foto van te kunnen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar even serieus, jullie kennen dit dus niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar jullie noemen shit sowieso vreemd
Weerkaatst op het slechte plastickapje dus de standen zijn dan alsnog niet leesbaar (vorig jaar geprobeerd).quote:
Als je lang genoeg wacht krijg jij weer een craving.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik woon daar niet in de buurt hoor.
Zeg jijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar jullie noemen shit sowieso vreemd
Ziet er ook niet heel erg lekker uit eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar even serieus, jullie kennen dit dus niet?
[ afbeelding ]
Heb ik nu alquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je lang genoeg wacht krijg jij weer een craving.
Nee, maar het ziet er wel eetbaar uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je lang genoeg wacht krijg jij weer een craving.
Ik dacht dat jij hierheen zou komen!?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Neem er wel 1 voor je mee als je me oppikt voor Budapest.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Euhm... nee... Maar ziet er meer uit als een soort tompoucequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naja het is een cake dat wat steviger is dan gewone cake met slagroom ertussen. Dus erg veel kan er niet mis gaan qua smaakquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ziet er ook niet heel erg lekker uit eigenlijk.
Maar om antwoord te geven: Nee, ken ik niet.
Enschede ligt op de route. Hoeveel moeite kan het zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hierheen zou komen!?
Ik zal het vragen aan de piloot.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:40 schreef Kreator het volgende:
Enschede ligt op de route. Hoeveel moeite kan het zijn.. Als het zo moet...
.
Kan er ook niets aan doen, een Grolsche pot nat toch daar in die hoek?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je t niet meer weet. Gewoon daarop gooien he
Niets mis meequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan er ook niets aan doen, een Grolsche pot nat toch daar in die hoek?
Neequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Euhm... nee... Maar ziet er meer uit als een soort tompouce
Het ziet er wel bekend uit....quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neehet is absoluut geen tompouce
Maarem, ik wist niet dat dit dus blijkbaar iets lokaals was
Die haalt t niet meer om vanavond hier te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien wil hosti wel wat hapjes meenemen. Sla je anderhalve vlieg in 1 klap.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Ze hebben geen bolognese chips meer in de webshop van de Hema..
Wel lief van ze dat ze aan mijn goede voornemens willen meewerken
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die haalt t niet meer om vanavond hier te zijn
quote:
quote:
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]e
Tegen die tijd lig ik al te slapen joh
Daar heb ik niets aanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
En sws: op mannen wachten hoort ook niet. Ze wachten maar op ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |