SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.got some money in my pocket, don’t remember where I got it
Wilde nog een paar weekjes wachten. Te koud nu en ben nog een goed plekje aan het zoeken. En al mn thermokleren zitten in de was. Dus nog even geduldquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar ging mn privacy. Ik neem aan dat je nu in de bosjes tegenover mn huis ligt. Lekker warm? Kom anders even binnen.
Wel verstandig. Dan doe ik maar alsof.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wilde nog een paar weekjes wachten. Te koud nu en ben nog een goed plekje aan het zoeken. En al mn thermokleren zitten in de was. Dus nog even geduld
Nu snap ik waarom jij opgelicht kijkt, om te weten te komen hoe je dat soort dingen het beste kunt aanpakken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, en het was niet om de leeftijd, was om je BSN-nummer en achternaam te weten te komen
Ben nu benieuwd naar je vensterbank, dat snap je zeker welquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel verstandig. Dan doe ik maar alsof.
Ssstt...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom jij opgelicht kijkt, om te weten te komen hoe je dat soort dingen het beste kunt aanpakken.
Waar ben je morgen te spotten in Utrecht?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wilde nog een paar weekjes wachten. Te koud nu en ben nog een goed plekje aan het zoeken. En al mn thermokleren zitten in de was. Dus nog even geduld
In mijn eigen bed denk ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar ben je morgen te spotten in Utrecht?
Iets specifieker ajbquote:
Hoekhuis in die winkelstraat?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lombok. Hoekhuis, bovenste twee verdiepingen
Hij heeft ook katten. En Transformers. En bouwpakketten. Eigen huis. Werk. Auto's. Niet alleen lego hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:06 schreef Elvi het volgende:
Zeg hou eens op om mij aan Faxie te koppelen![]()
Ik hou niet van lego
Maar wel van piemel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:06 schreef Elvi het volgende:
Ik hou niet van lego
Ik dacht dat je een man met een goede fijne motoriek en engelengeduld wel kon waarderen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:06 schreef Elvi het volgende:
Ik hou niet van lego
Grappig, dan woon je heel vlak bij kennissen van mij in de buurt. Niet zo gek natuurlijk in een dorp als Utrecht.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, parallel aan de winkelstraat.
Tot morgen. Wel na 10:30uur graag
Gezellig. Logisch want allemaal leuke mensen hier natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grappig, dan woon je heel vlak bij kennissen van mij in de buurt. Niet zo gek natuurlijk in een dorp als Utrecht.
Ja maar koffie...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gezellig. Logisch want allemaal leuke mensen hier natuurlijk.![]()
Ohw en zal vooraf eerlijk zijn: Ik heb geen koffie in huis voor het geval je dat had verwacht.
Maak jij es een lekkere bak koffie voor mij.quote:
T. is er morgen niet bij.quote:
Dat maakt het stalken al wat eenvoudiger, bedankt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lombok. Hoekhuis, bovenste twee verdiepingen
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat maakt het stalken al wat eenvoudiger, bedankt.
Seks of koffie is wel een must hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, die reactie krijg ik vaker, dus zeg het nu maar vooraf lol
Thee heeft ze dan weer wel.quote:
Cappuccino met kaneelquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak jij es een lekkere bak koffie voor mij.
Ik doe aan beide niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Seks of koffie is wel een must hoor.
Hier krijg ik nou blauwe ballen van.quote:
Maar, dutjesquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin. Het is nooit te laat voor koffie.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier krijg ik nou blauwe ballen van.
Ik weet in welke wijk je woont. En verder niets. Maar dat is al iets.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pas over een paar weken! En ik kan tenminste stalken. Ik heb jouw adres
Pak je agenda maar, plannen we een eetdate.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:25 schreef Tegan het volgende:
[..]![]()
.
Als ik dat als dessert zou krijgen van een date, dan krijgt hij gegarandeerd seks.
Ze had al gehint dat je het herhaaldelijk moet blijven vragen, anders dan werkt het niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pak je agenda maar, plannen we een eetdate.
7 januari toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pak je agenda maar, plannen we een eetdate.
Leuk zo'n wandelende notulist.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze had al gehint dat je het herhaaldelijk moet blijven vragen, anders dan werkt het niet.
Is mij dermate goed bevallen dat we nu een tweede date doen.quote:
Als T. zegt dat iets zo werkt, dan is het een afleidingsmanoeuvre.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze had al gehint dat je het herhaaldelijk moet blijven vragen, anders dan werkt het niet.
Ik herinner me er niets van.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is mij dermate goed bevallen dat we nu een tweede date doen.
En ik heb al zoveel goeds gehad vandaag.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik gun Air het beste
Of nja.. in elk geval een poging.
Zeg. Vul eens niet in wat ik bedoelquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als T. zegt dat iets zo werkt, dan is het een afleidingsmanoeuvre.
Niet de eerste keer dat dat gebeurt als het jou niet uitkomt...quote:
Nu bedoelt ze eigenlijk het tegenovergestelde. Dat ze niets liever wil dat ik haar vul.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zeg. Vul eens niet in wat ik bedoel.
Zonder "ik". Ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu bedoelt ze eigenlijk het tegenovergestelde. Dat ze niet liever wil dat ik haar vul.
s weggevallen.quote:
Genoeg voorspel voor nu?quote:
Hoezo? Heb je nog wat power over in de glazen bol dan? Dan wil ik graag weten of er voor mij nog wat succes in gaat zitten het aankomende jaar.quote:
Zorg jij maar eerst es voor koffie voor je met zulke verzoeken komt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je nog wat power over in de glazen bol dan? Dan wil ik graag weten of er voor mij nog wat succes in gaat zitten het aankomende jaar.
Nah, laat dan maar zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorg jij maar eerst es voor koffie voor je met zulke verzoeken komt.
Mijn glazen bol zegt iets anders...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah, laat dan maar zitten.
Zal vast wel goedkomen, want ik ben awesome
Gelukkig maar dat die info niet betrouwbaar is zonder koffie danquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn glazen bol zegt iets anders...
Spooks, Oz, MASH, Ripper street.quote:
Koffie dan maar?quote:
Soep?quote:
overdrijven is ook n kunst.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 08:38 schreef Kreator het volgende:
Sneeuw is wel bijna weg. Het lijkt wel zomer.
Ja, maar ik doe er nog wel witte sokken in aan, want het lijkt nog wat frisjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 08:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of heb je je sandalen al uit de opslag gehaald?
begrijpelijk. Ik doe vooralsnog ook alles met mn lekker warme oma-ondergoedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe er nog wel witte sokken in aan, want het lijkt nog wat frisjes.
Seksie hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
begrijpelijk. Ik doe vooralsnog ook alles met mn lekker warme oma-ondergoed
Douchen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
begrijpelijk. Ik doe vooralsnog ook alles met mn lekker warme oma-ondergoed
in de winter hoeft dat niet. Heb ook overal bossen haar enzo, is lekker warm en knusquote:
Stijfje nuquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lichaamskleurig corrigerend HEMA ondergoed
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
in de winter hoeft dat niet. Heb ook overal bossen haar enzo, is lekker warm en knus
Dat is correct.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij zit daar, jij snapt dat niet
dat plakkend en gerimpeld valt mee hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Beetje schaamhaar mag best in plaats van zo'n plakkende gerimpelde naaktrat, alleen niet af en toe zo'n verdwaalde stugge lange haar
Ik hou eigenlijk alleen van een goeie volle bos. Dat je echt op speurtocht moet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Beetje schaamhaar mag best in plaats van zo'n plakkende gerimpelde naaktrat, alleen niet af en toe zo'n verdwaalde stugge lange haar
En de geur? Dat schaamhaar heeft de natuur daar ook een beetje laten groeien zodat het wat van de gaatjesgeur kan opnemenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat plakkend en gerimpeld valt mee hoor
lekker toch juistquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de geur? Dat schaamhaar heeft de natuur daar ook een beetje laten groeien zodat het wat van de gaatjesgeur kan opnemen
Heldquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk alleen van een goeie volle bos. Dat je echt op speurtocht moet.
Zo'n landingsbaan vind ik maar niks.
Je hebt nog nooit een kale vagina van dichtbij gezien?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de geur? Dat schaamhaar heeft de natuur daar ook een beetje laten groeien zodat het wat van de gaatjesgeur kan opnemen
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk alleen van een goeie volle bos. Dat je echt op speurtocht moet.
Zo'n landingsbaan vind ik maar niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |