Hoekhuis in die winkelstraat?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lombok. Hoekhuis, bovenste twee verdiepingen
Hij heeft ook katten. En Transformers. En bouwpakketten. Eigen huis. Werk. Auto's. Niet alleen lego hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:06 schreef Elvi het volgende:
Zeg hou eens op om mij aan Faxie te koppelen![]()
Ik hou niet van lego
Maar wel van piemel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:06 schreef Elvi het volgende:
Ik hou niet van lego
Ik dacht dat je een man met een goede fijne motoriek en engelengeduld wel kon waarderen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:06 schreef Elvi het volgende:
Ik hou niet van lego
Grappig, dan woon je heel vlak bij kennissen van mij in de buurt. Niet zo gek natuurlijk in een dorp als Utrecht.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, parallel aan de winkelstraat.
Tot morgen. Wel na 10:30uur graag
Gezellig. Logisch want allemaal leuke mensen hier natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grappig, dan woon je heel vlak bij kennissen van mij in de buurt. Niet zo gek natuurlijk in een dorp als Utrecht.
Ja maar koffie...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gezellig. Logisch want allemaal leuke mensen hier natuurlijk.![]()
Ohw en zal vooraf eerlijk zijn: Ik heb geen koffie in huis voor het geval je dat had verwacht.
Maak jij es een lekkere bak koffie voor mij.quote:
T. is er morgen niet bij.quote:
Dat maakt het stalken al wat eenvoudiger, bedankt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lombok. Hoekhuis, bovenste twee verdiepingen
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat maakt het stalken al wat eenvoudiger, bedankt.
Seks of koffie is wel een must hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, die reactie krijg ik vaker, dus zeg het nu maar vooraf lol
Thee heeft ze dan weer wel.quote:
Cappuccino met kaneelquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak jij es een lekkere bak koffie voor mij.
Ik doe aan beide niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Seks of koffie is wel een must hoor.
Hier krijg ik nou blauwe ballen van.quote:
Maar, dutjesquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin. Het is nooit te laat voor koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |