Ik herinner me er niets van.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is mij dermate goed bevallen dat we nu een tweede date doen.
En ik heb al zoveel goeds gehad vandaag.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik gun Air het beste
Of nja.. in elk geval een poging.
Zeg. Vul eens niet in wat ik bedoelquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als T. zegt dat iets zo werkt, dan is het een afleidingsmanoeuvre.
Niet de eerste keer dat dat gebeurt als het jou niet uitkomt...quote:
Nu bedoelt ze eigenlijk het tegenovergestelde. Dat ze niets liever wil dat ik haar vul.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zeg. Vul eens niet in wat ik bedoel.
Zonder "ik". Ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu bedoelt ze eigenlijk het tegenovergestelde. Dat ze niet liever wil dat ik haar vul.
s weggevallen.quote:
Genoeg voorspel voor nu?quote:
Hoezo? Heb je nog wat power over in de glazen bol dan? Dan wil ik graag weten of er voor mij nog wat succes in gaat zitten het aankomende jaar.quote:
Zorg jij maar eerst es voor koffie voor je met zulke verzoeken komt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je nog wat power over in de glazen bol dan? Dan wil ik graag weten of er voor mij nog wat succes in gaat zitten het aankomende jaar.
Nah, laat dan maar zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorg jij maar eerst es voor koffie voor je met zulke verzoeken komt.
Mijn glazen bol zegt iets anders...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah, laat dan maar zitten.
Zal vast wel goedkomen, want ik ben awesome
Gelukkig maar dat die info niet betrouwbaar is zonder koffie danquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn glazen bol zegt iets anders...
Spooks, Oz, MASH, Ripper street.quote:
Koffie dan maar?quote:
Soep?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |