Ik herinner me er niets van.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is mij dermate goed bevallen dat we nu een tweede date doen.
En ik heb al zoveel goeds gehad vandaag.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik gun Air het beste
Of nja.. in elk geval een poging.
Zeg. Vul eens niet in wat ik bedoelquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als T. zegt dat iets zo werkt, dan is het een afleidingsmanoeuvre.
Niet de eerste keer dat dat gebeurt als het jou niet uitkomt...quote:
Nu bedoelt ze eigenlijk het tegenovergestelde. Dat ze niets liever wil dat ik haar vul.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zeg. Vul eens niet in wat ik bedoel.
Zonder "ik". Ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu bedoelt ze eigenlijk het tegenovergestelde. Dat ze niet liever wil dat ik haar vul.
s weggevallen.quote:
Genoeg voorspel voor nu?quote:
Hoezo? Heb je nog wat power over in de glazen bol dan? Dan wil ik graag weten of er voor mij nog wat succes in gaat zitten het aankomende jaar.quote:
Zorg jij maar eerst es voor koffie voor je met zulke verzoeken komt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je nog wat power over in de glazen bol dan? Dan wil ik graag weten of er voor mij nog wat succes in gaat zitten het aankomende jaar.
Nah, laat dan maar zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorg jij maar eerst es voor koffie voor je met zulke verzoeken komt.
Mijn glazen bol zegt iets anders...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah, laat dan maar zitten.
Zal vast wel goedkomen, want ik ben awesome
Gelukkig maar dat die info niet betrouwbaar is zonder koffie danquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn glazen bol zegt iets anders...
Spooks, Oz, MASH, Ripper street.quote:
Koffie dan maar?quote:
Soep?quote:
overdrijven is ook n kunst.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 08:38 schreef Kreator het volgende:
Sneeuw is wel bijna weg. Het lijkt wel zomer.
Ja, maar ik doe er nog wel witte sokken in aan, want het lijkt nog wat frisjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 08:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of heb je je sandalen al uit de opslag gehaald?
begrijpelijk. Ik doe vooralsnog ook alles met mn lekker warme oma-ondergoedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe er nog wel witte sokken in aan, want het lijkt nog wat frisjes.
Seksie hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
begrijpelijk. Ik doe vooralsnog ook alles met mn lekker warme oma-ondergoed
Douchen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
begrijpelijk. Ik doe vooralsnog ook alles met mn lekker warme oma-ondergoed
in de winter hoeft dat niet. Heb ook overal bossen haar enzo, is lekker warm en knusquote:
Stijfje nuquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lichaamskleurig corrigerend HEMA ondergoed
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
in de winter hoeft dat niet. Heb ook overal bossen haar enzo, is lekker warm en knus
Dat is correct.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij zit daar, jij snapt dat niet
dat plakkend en gerimpeld valt mee hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Beetje schaamhaar mag best in plaats van zo'n plakkende gerimpelde naaktrat, alleen niet af en toe zo'n verdwaalde stugge lange haar
Ik hou eigenlijk alleen van een goeie volle bos. Dat je echt op speurtocht moet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Beetje schaamhaar mag best in plaats van zo'n plakkende gerimpelde naaktrat, alleen niet af en toe zo'n verdwaalde stugge lange haar
En de geur? Dat schaamhaar heeft de natuur daar ook een beetje laten groeien zodat het wat van de gaatjesgeur kan opnemenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat plakkend en gerimpeld valt mee hoor
lekker toch juistquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de geur? Dat schaamhaar heeft de natuur daar ook een beetje laten groeien zodat het wat van de gaatjesgeur kan opnemen
Heldquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk alleen van een goeie volle bos. Dat je echt op speurtocht moet.
Zo'n landingsbaan vind ik maar niks.
Je hebt nog nooit een kale vagina van dichtbij gezien?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de geur? Dat schaamhaar heeft de natuur daar ook een beetje laten groeien zodat het wat van de gaatjesgeur kan opnemen
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk alleen van een goeie volle bos. Dat je echt op speurtocht moet.
Zo'n landingsbaan vind ik maar niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |