Hier ook. Bijna weekend gelukkigquote:
Ligt er een beetje aan, als ik documenten moet schrijven of planningen moet uitwerken, beoordelingen schrijven etc, ja dan werk ik thuis effectiever. Als ik informatie nodig heb van collegas is er langs lopen veel effectiever.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef mjan het volgende:
Thuiswerken is hier vaak juist productiever dan op werkplek zitten: geen sociale praatjes en koffierondes met collega's scheelt héél veel tijd.
Volgende week komt er droog vriezend weer aan als het goed is. Dan knapt half Nederland snel weer op.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef borisz het volgende:
*plee is schoon
Dat hakt erin
*nog niet fit is
En een stukje verantwoordelijkheidsgevoel. Als ik op m'n werk zit, vind ik het aanwezig zijn al een prestatie.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef mjan het volgende:
Thuiswerken is hier vaak juist productiever dan op werkplek zitten: geen sociale praatjes en koffierondes met collega's scheelt héél veel tijd.
Klinkt wel bekend opzichquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]![]()
Als het rustig is wil ik juist steeds eten uit verveling
Hier ook ja. Of als ik een avondje alleen thuis op de bank lig, standaard een zak chips erbijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]![]()
Als het rustig is wil ik juist steeds eten uit verveling
Engelse ziektequote:
dan duurt de dag zo vreselijk lang vind ikquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:30 schreef zeefje het volgende:
het is rustig, ik doe al 4 uur niets en vergeet gewoon te eten/pauze te houden
Droge worst of schenkequote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:40 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Hier ook ja. Of als ik een avondje alleen thuis op de bank lig, standaard een zak chips erbij
Indien twijfel: we blijken hier een adviseur in de SC-gelederen te hebben.quote:
Dat vindt de bank vast fijn, als ik midden in het gesprek roep: 'Moment! Even mijn Fok-hulplijn inzetten!'.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Indien twijfel: we blijken hier een adviseur in de SC-gelederen te hebben.
Wacht even hoor ze reageert niet, ik denk dat ze even werkt!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:55 schreef mjan het volgende:
[..]
Dat vindt de bank vast fijn, als ik midden in het gesprek roep: 'Moment! Even mijn Fok-hulplijn inzetten!'.
In Afrika hebben ze hongerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:51 schreef zeefje het volgende:
Ik eet thuis altijd uit verveling. Vrienden vinden t ook irritant worden dat ik de godganse dag roep ''ik heb honger''
Maar dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:10 schreef Myraela het volgende:
Denk dat allemaal niet zoveel uitmaakt bij een snackbar.Neem gewoon waar je het meest zin in hebt, dat werkt het best.
Ik ben een keer ontslagen. Een uur later kreeg ik een bos bloemen voor secretaressedag met een domme speech van de directeur over hoe de toko niet zonder ons on draaien. Heb de bloemen laten staan. Fuck dat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:16 schreef golfer het volgende:
Ik heb straks een 'functioneringsgesprek' en als ze me dan niet ontslagen hebben is daarna er een nieuwjaarsreceptie op mijn werk.
Da's grof! (directeur dus, jouw actie is heel begrijpelijk)quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben een keer ontslagen. Een uur later kreeg ik een bos bloemen voor secretaressedag met een domme speech van de directeur over hoe de toko niet zonder ons on draaien. Heb de bloemen laten staan. Fuck dat.
Dit klinkt awesome!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leftover Grieks van gisteren: pulled chicken met pittige groente en filodeeg gevuld met kip en rijst![]()
Maar dat is straks pas. Nu eerst pindakoekjes.
Het was een uitzendbaantje in mijn jaar tussen studies. Bij een bedrijf dat net gefuseerd was met een ander. Veel nieuwe mensen. Ze dachten dat ze een extra secretaresse nodig hadden maar dat bleek niet helemaal zo te zijn. Ik heb daar wat klussen geklaard en toen was het werk op. Maar ze brachten dat een stuk lulliger dan nodig. Alsof het mijn schuld was ofzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's grof! (directeur dus, jouw actie is heel begrijpelijk)
In het dorp waar mijn vriendin woont is sinds een paar maanden een Griek gevestigd. Niet het standaard broodje gyrosverhaal maar een cateraar waar je ook af kunt halen. Man, wat kan die man koken, echt geweldig. We bestellen wel eens met zijn vieren voor 40 euro. Dan mag die man kiezen wat hij ons geeft. Wat een geluk is zo'n momentquote:
Da's ook klasse zegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn eerste secretaresse baan ben ik ook ontslagen, op de laatste dag van de proeftijd. Wat bleek, ze hadden een andere kandidaat, maar die had 2 maanden opzegtermijn. Dus neem je natuurlijk een schoolverlater aan die je op het laatst mogelijke moment een klap in de nek geeft.
Nooit signalen gehad dat het maar tijdelijk was.
Mijn moeder kende de vrouw van de directeur, ze speelden altijd samen tennis, maar die vrouw is toen opeens naar een andere club overgegaan toen mijn moeder haar het verhaal vertelde.
Veel later hoorde ik van een kennis dat dat een normale gang van zaken was, uitzendkrachten waren namelijk duurder.
Dat zou ik echt wel willen! Hier 2 grieken, wel lekker maar beide gewoon de standaard griek.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In het dorp waar mijn vriendin woont is sinds een paar maanden een Griek gevestigd. Niet het standaard broodje gyrosverhaal maar een cateraar waar je ook af kunt halen. Man, wat kan die man koken, echt geweldig. We bestellen wel eens met zijn vieren voor 40 euro. Dan mag die man kiezen wat hij ons geeft. Wat een geluk is zo'n moment![]()
Hij heeft een klein standaardassortiment maar het is het leukst om hem te laten vertellen wat hij die dag heeft gemaakt.
We hadden gisteren:
Filo met rijst en kip
Pittige groente met pulled chicken
Varkensschouder met bleekselderij, tomaat en aardappel
Bakje gyros (zag er versgeregen uit, ik vond het zelfs lekker)
Bakje Viskuit
En we kregen beide een gehaktbal te proeven en een bakje rijsttoetje mee naar huis.
Ik vind standaard ook heerlijk maar deze man heeft echt een gave.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat zou ik echt wel willen! Hier 2 grieken, wel lekker maar beide gewoon de standaard griek.
Mijn buurman is grieks maar volgens mij kookt hij nooit, ruik nooit lekkere geuren
Ja ik vind het ook heel lekker! Eind mei naar Corfu, 10 dagen grieks!!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind standaard ook heerlijk maar deze man heeft echt een gave.
Sowieso is Grieks een van mijn favoriete keukens.
Jaloers!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heel lekker! Eind mei naar Corfu, 10 dagen grieks!!
Je hebt geen badpak?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:11 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik heb zo'n zin om te zwemmen door jullie maar dat gaat niet
eerder dan april zit je al snel op de Canarische eilanden ofzo. Dichterbij is toch vaak niet lekker genoeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:09 schreef Lot_1 het volgende:
Ik wil ook graag op vakantie. Het liefst naar een warm land/eiland om even bij te komen - lekker eten, luieren, zon, lezen, zwemmen.. zoiets. Ben al aan het kijken waar je vanaf Eelde allemaal heen kunt vliegen. Algarve lijkt me wel wat maar dat kan pas vanaf april
Vanochtend ben ik drie kwartier naar een buitenwijk van de stad gefietst om een cliënt te bezoeken. Onderweg begon het te sneeuwen/hagelen. Hij was niet thuisen nu heb ik het kkkkkoud!
Grieks is ook bij mij favorietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind standaard ook heerlijk maar deze man heeft echt een gave.
Sowieso is Grieks een van mijn favoriete keukens.
Ja, Hier aan de kust wordt ook later vandaag een stevig briesje verwacht.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:17 schreef FranticDJ het volgende:
Wind met orkaan kracht in de Duitse bocht volgens de NavTex. Blij dat wij nog even schuilen
Ik zat er al op te wachten Pietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grieks is ook bij mij favoriet
Oh dear, wa's loos?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Lonaa uit. Dekentje, bank, a series of unfortunate events.
Welnee. Dat omkleden in groezelige hokjes. Gegil van kinderen of oude permanentjes die niet door willen zwemmen en maar zitten te kleppen. Al die chloorlucht. Kans op voetschimmel. En bij weer omkleden ben je altijd beetje plakkerig als je je kleren weer aan moet. En dan met nat haar de vrieskou in. Is echt helemaal niksquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:11 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik heb zo'n zin om te zwemmen door jullie maar dat gaat niet
Veel plezier! Ben ook benieuwd naar de nieuwe met Neil Patrick Harrisquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Lonaa uit. Dekentje, bank, a series of unfortunate events.
Oh wanneer komt ie?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:48 schreef mjan het volgende:
[..]
Veel plezier! Ben ook benieuwd naar de nieuwe met Neil Patrick Harris
Dat kan ook gewoon thuis hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heel lekker! Eind mei naar Corfu, 10 dagen grieks!!
Ja maar dat is toch anders, ik kan de vinger er niet precies opleggen waaromquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon thuis hoor
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Onze poes moet straks naar de dokter. Sinds een week wat lusteloos, plast, poept en eet wel maar niet heel enthousiast van zijn eten. Lijkt wat afgevallen en een wat scruffy vacht.
Ai, hoe oud is hij?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Onze poes moet straks naar de dokter. Sinds een week wat lusteloos, plast, poept en eet wel maar niet heel enthousiast van zijn eten. Lijkt wat afgevallen en een wat scruffy vacht.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Arme poesquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Yay!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:11 schreef golfer het volgende:
Mijn 'functioneringsgesprek' ook weer gehad. Ik mag nog steeds blijven.
Dus later vanmiddag naar de nieuwjaarsreceptie.
Hmm, ja, we zijn weer iets verder. En ik weer iets wijzer (over eventuele mogelijkheden om zelf weer een huis te kopen).quote:
Ik zwom voordat ik ziek werd 3 keer per weekquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee. Dat omkleden in groezelige hokjes. Gegil van kinderen of oude permanentjes die niet door willen zwemmen en maar zitten te kleppen. Al die chloorlucht. Kans op voetschimmel. En bij weer omkleden ben je altijd beetje plakkerig als je je kleren weer aan moet. En dan met nat haar de vrieskou in. Is echt helemaal niks
Kan ook wel zonder saffraan toch? Dan onthoud ik 'm evenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Oeh, de kibbesoeb is erg lekker geworden
Vier kippenpoten
Twee preien aan stukjes
Vier penen aan stukjes
Drie tenen knoflook
Plukje saffraan
Bosje peterselie
Twee uien
Vier blaadjes (ja daar zijn ze weer) foelie
Zes peperkorrels
Half theelepeltje komijn
Theelepel venkelzaad
Twee liter water
Vier stengels bleekselder
Drie uur laten trekken
Zeven
Vlees van de botten halen, en in de bouillon doen
Liefhebbers kunnen er vermicelli ofzo in doen, ik hou het bij wat verse peterselie.
Kan primaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Kan ook wel zonder saffraan toch? Dan onthoud ik 'm even
Dat doen de meesten hem hier niet naquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief heeft 150 km geschaatst. Ze mochten niet verder wegens slecht zicht. Jammer
Ik vermoed zelf ook niets spannends, hij zal wel man-flu hebben of zo, maar voor de zekerheid maar even checken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Da's wel heel jong, veel te jong voor enge dingen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat doen de meesten hem hier niet na![]()
(kijk even op mijn fb, de eerste schaatspasjes van een syrische kennis van mij, vooral ook zijn commentaar)
Natuurlijk kan het zonder saffraan, maar met is echt lekkerder.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Kan ook wel zonder saffraan toch? Dan onthoud ik 'm even
Speak for yourself.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niemand zit 100% te werken, waar dan ook.
Ja, te dikke mensen krijgen best vaak commentaar op wat ze etenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik had hutspot en het was heerlijk na al het gevreet de laatste dagen..
Commentaar bij ontbijtbuffet vanochtend met zus: "Oooh wat kunnen jullie mager meiden veel eten, dat zie er er niet aan af"
zullen ze ook zeggen? wat eten jullie weinig , hoe komen jullie zo dik??
Echt... HUH?
Wow, nee, dat doen niet veel mensen hem naquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief heeft 150 km geschaatst. Ze mochten niet verder wegens slecht zicht. Jammer
Vanmiddag eerste uitslag gehad. D-dimeren en infectieparameters in orde. Volgende week uitslag virussen. En Tramadol verdubbeld. Oh, foto's ook goed, geen pneu, geen vocht tussen longbladen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:57 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Wanneer krijg je eigenlijk de uitslag Isa?
dr google vertelt mij dat je geen longembolie hebtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanmiddag eerste uitslag gehad. D-dimeren en infectieparameters in orde.
Ik zie nu pas je tagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:10 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
dr google vertelt mij dat je geen longembolie hebt![]()
![]()
Wel mooi dat klaplong ook goed hersteld is
En waarom heeft ze computergirl's icoontje gejatquote:
Hm, niet echt een verbetering. Ietsje beter.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:19 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
jaaaaaaa, ik werd wat te oud voor computermeisje
Ik had wel het idee dat je een bekende was maar dat kon ik mobiel niet zien. Daar zie ik ook niet goed de UI's tenzij heel opvallend.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:16 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Nav deze actie GC / Wijzig je username voor Lenthe - deel 2
Ik dacht, jullie herkennen me wel aan mijn poezenoog
ik moet zelf ook wennen, als ik deze usernaam in mijn AT lijst zie denk ik steeds dat iemand anders gereageert heeft. Maar vond het gewoon leuke actie van derLudolfquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het overigens altijd zwaar irritant al die naamswijzigingenIk onthou nooit wie wie nou is geweest. Maar van een paar weet ik het nog. Mylene bijv.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:27 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
ik moet zelf ook wennen, als ik deze usernaam in mijn AT lijst zie denk ik steeds dat iemand anders gereageert heeft. Maar vond het gewoon leuke actie van derLudolf
Oquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Poes heeft darmbreuk, ontlasting in holte. Zit er waarschijnlijk al even.
Ze gaan hem zo opereren, eerst om te kijken of er iets aan te doen valt en dan eventueel stuk darm er uit (dunne darm).
Ach je, wat een ellende zeg. Konden ze een prognose geven? Welke is het (kleur?)quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ze gaan hem zo opereren, eerst om te kijken of er iets aan te doen valt en dan eventueel stuk darm er uit (dunne darm).
Flor (wit). Nee, als het te helpen is is er altijd nog 30% kans dat het weer mis gaat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
O
[..]
Ach je, wat een ellende zeg. Konden ze een prognose geven? Welke is het (kleur?)
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ach gossie.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een oude account zonder posts mocht je toch gewoon claimen bij deze actie?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:13 schreef Kreator het volgende:
Ik wil mijn voornaam als account, maar iemand was me voor in '99 en die heeft nooit gepost..
nee volgens mij nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een oude account zonder posts mocht je toch gewoon claimen bij deze actie?
Wat kut! Arm poezebeestquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Awwwquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waar wacht je dan op? Ga naar bed! Naar je lichaam luisteren!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:16 schreef RobinOok het volgende:
Ik wacht tot ik naar bed mag/ga. Ben kutkapot, maar wil niet te vroeg, want dan word ik midden in de nacht weer wakker en ben ik morgenavond weer kutkapot.
Wel uitslapen morgen, of een drukke dag?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:26 schreef RobinOok het volgende:
Ik wacht tot het 22:00u is geweest. Minstens.
Uit eten geweest. Sneeuwwit geworden. Nu pedo's kijken op nl3. Typische vrijdagavond dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef mjan het volgende:
Laatste twee afleveringen van Sherlock gezien. Vond eigenlijk dat het niveau wat minder werd, maar de laatste vijf minuten maakten het toch weer goed. De visuele effecten in de eerste aflevering irriteerden me wel mateloos![]()
Tot zover mijn vrijdagavondZijn jullie wat leuks aan het doen?
Niks gepland, maar uitslapen lijk ik al jaren niet meer te kunnen. Vandaar dat ik dus wacht met naar bed gaan...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:28 schreef mjan het volgende:
[..]
Wel uitslapen morgen, of een drukke dag?
Noms wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uit eten geweest. Sneeuwwit geworden. Nu pedo's kijken op nl3. Typische vrijdagavond dus.
Ben je ook al constant zo moe of is dat wel iets tijdelijks?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:32 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Niks gepland, maar uitslapen lijk ik al jaren niet meer te kunnen. Vandaar dat ik dus wacht met naar bed gaan...
Daghapje in een tent met een hrlr goede chefkok. Mixed grill. Alles zelfgemaakt en heerlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:33 schreef mjan het volgende:
[..]
Noms wat heb je gegeten?
Dwergen mee naar huis genomen? Altijd handig om de afwas te doen.
Ik slaap structureel te weinig. Gemiddeld 6 uur schat ik zo.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:34 schreef mjan het volgende:
[..]
Ben je ook al constant zo moe of is dat wel iets tijdelijks?
Ik moet verder met Westworld, dat was een goede tipquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daghapje in een tent met een hrlr goede chefkok. Mixed grill. Alles zelfgemaakt en heerlijk.
Dwergen in de kelder gezet. Altijd handig.
Nu even een leuke serie kijken en hopen dat het morgen beter weer is dan vandaag..
Tai Chi is de oplossing voor allesquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:40 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik slaap structureel te weinig. Gemiddeld 6 uur schat ik zo.
En deze week nog minder. Vannacht 4. En dus kapotmoe.
Maar goed, er is hoop, ik ga op Tai Chi. Haha.
En ik was van plan om bij de huisarts om seresta of zo te vragen, voor de vrijdagavond, dat de kans groter is dat ik relaxter en langer slaap. En uitgeslapen het weekend inga.
Maar ja, dat duurt altijd even, voor ik zo'n plan in actie omzet....
Mooi hè! En hij wordt steeds beterquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik moet verder met Westworld, dat was een goede tip
Kreeg er wel zeer sterke Dollhouse-gevoelens bij, maar dat is niet negatiefquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mooi hè! En hij wordt steeds beter
..
heb je al eens melatonine geprobeert? Daarmee slaap ik beter en langerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:40 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik slaap structureel te weinig. Gemiddeld 6 uur schat ik zo.
En deze week nog minder. Vannacht 4. En dus kapotmoe.
Maar goed, er is hoop, ik ga op Tai Chi. Haha.
En ik was van plan om bij de huisarts om seresta of zo te vragen, voor de vrijdagavond, dat de kans groter is dat ik relaxter en langer slaap. En uitgeslapen het weekend inga.
Maar ja, dat duurt altijd even, voor ik zo'n plan in actie omzet....
Maar voel jij er er ook doodmoe onder? Ik weet dat mijn ouders ook heel weinig slapen en daar prima op functioneren, maar dat werkt bij mij (en zo te horen bij Robin) toch net iets anders.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:59 schreef Bluezz het volgende:
Hier ook een 4-5 uur slapert hoor al jaren. Als ik vrij ben pik ik nog wel een half uurtje hier of daar erbij. Maar aan 1 stuk doorslapen is de max 5 uur.
Jaaaaaaren terug. Deed helemaal niks voor me.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:03 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
heb je al eens melatonine geprobeert? Daarmee slaap ik beter en langer
Ik functioneer wel hoor. Tenminste, op mijn werk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:05 schreef mjan het volgende:
[..]
Maar voel jij er er ook doodmoe onder? Ik weet dat mijn ouders ook heel weinig slapen en daar prima op functioneren, maar dat werkt bij mij (en zo te horen bij Robin) toch net iets anders.
Ik functioneer ook primaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:05 schreef mjan het volgende:
[..]
Maar voel jij er er ook doodmoe onder? Ik weet dat mijn ouders ook heel weinig slapen en daar prima op functioneren, maar dat werkt bij mij (en zo te horen bij Robin) toch net iets anders.
[Supernichtentoon]quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:10 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik functioneer wel hoor. Tenminste, op mijn werk.
Alleen zou het fijner zijn als ik wat uitgeruster was.
Ik denk dat nog steeds. Mobiel geen tag.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ik ook. ik dacht eerst, wie is dat?
het is 22 uur geweestquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[Supernichtentoon]
Ach mens, ga toch naar bed, lekker slapen!
[/supernichtentoon]
Hoe is het ermee? Alles op z'n plekkiequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk dat nog steeds. Mobiel geen tag.
Minimaal 8,5.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef mjan het volgende:
Fijn dat iedereen hier functioneertDan ben ik de enige luiwammes die echt wel 7u slaap nodig heeft
Ik slaap de laatste paar nachten al zeker 10 uur per nacht.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef mjan het volgende:
Fijn dat iedereen hier functioneertDan ben ik de enige luiwammes die echt wel 7u slaap nodig heeft
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:53 schreef mjan het volgende:
Het is de oude generatie die met minder slaap toe kan moet
Komt o.a. door medicatie. Ik neem mijn slaap maar gewoon. Anders val ik overdag in slaap en dat schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
kan me niet herinneren dat ik sinds pubertijd zo lang geslapen heb
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:53 schreef mjan het volgende:
Het is de oudere generatie die met minder slaap toe kan
Nietus, Tonio nog gezien in de filmschuurquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:22 schreef golfer het volgende:
Zondagavond gaan we voor het eerst in 10 jaar weer eens naar de bioscoop. De ouwetjes gaan naar Pathé in Haarlem naar de film Brimstone.
Op de echo was een zwarte holte te zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:05 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]![]()
Waren er foto's gemaakt of kan DA dat voelen?
Dat kon bij de vorige actie welquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:33 schreef Myraela het volgende:
Een oude account zonder posts mocht je toch gewoon claimen bij deze actie?
Ja. Moet er niet aan denken dat er iets met Poes zou zijn. Je hecht je toch veel aan zo'n diertje, vooral als ze altijd binnen is.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Poes is niet meer![]()
Opengemaakt, bleek geen darmbreuk maar óf FIP of maligne lymfoom, beide niet reëel te behandelen. Organen nog in tact, maar er zat een lymfknoop ten grote van een tennisbal (wat er in november, toen hij een elastiekje had opgegeten, nog niet had).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterkte met het verlies...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 07:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hij bleek al vier. Of al...
Tijd vliegt.
Ja, poes was er altijd. Slapen, poes op bed. TV kijken, poes op armleuning bank. Koken, poes op keukenmachine snuffelen aan alles op de snijplank. Op toilet, poes luid en vals (doof...) Schreeuwend voor de deur. Douchen, poes wachten op de wasmachine. Etc etcquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja. Moet er niet aan denken dat er iets met Poes zou zijn. Je hecht je toch veel aan zo'n diertje, vooral als ze altijd binnen is.
ik heb ook kat verloren aan lymfoom, tot ze haar openmaakten dachten ze aan ingeslikte pinda of alvleesklierontsteking. Hele buikje zat vol.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Poes is niet meer![]()
Opengemaakt, bleek geen darmbreuk maar óf FIP of maligne lymfoom, beide niet reëel te behandelen. Organen nog in tact, maar er zat een lymfknoop ten grote van een tennisbal (wat er in november, toen hij een elastiekje had opgegeten, nog niet had).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond hem wel tof!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:16 schreef Kreator het volgende:
Ik vind het wel knap dat ze Kim Jong Un hebben weten te strikken voor 'the Interview'. Ik zit die film echt met stijgende verbazing te kijken. En het ergste is nog wel dat ik em al eerder heb gezien.
Wat naar!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 08:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dank voor alle steun
[..]
Ja, poes was er altijd. Slapen, poes op bed. TV kijken, poes op armleuning bank. Koken, poes op keukenmachine snuffelen aan alles op de snijplank. Op toilet, poes luid en vals (doof...) Schreeuwend voor de deur. Douchen, poes wachten op de wasmachine. Etc etc
Die beestjes zijn gemaakt voor buiten hoor. Kunnen ze prima tegen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo de hele dag weg en ik vind de gaskachel aanlaten eng dus ik stook nu als een mofo zodat beestjes het hopelijk de hele dag een beetje warm hebben.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo de hele dag weg en ik vind de gaskachel aanlaten eng dus ik stook nu als een mofo zodat beestjes het hopelijk de hele dag een beetje warm hebben.
dquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
Vannacht is er een schip afgeborreld op de Noordzee vanwege t weer. De stront woei van de dijken.
Blij dat wij zijn blijven schuilen.
De kapitein maakt de eindbeslissing.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
d
Pffft.
Beslis jij dat als stuurman in overleg met kapitein?
Of de rederij? Affijn, hierarchie.
Ja eh....ik lees borrel en denk aan heel veel flessen die overboord zijn geslagenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De kapitein maakt de eindbeslissing.
Maar ik geef ongevraagd wel mijn mening.
Oh, mooi. Wie gaat hem bergen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
Vannacht is er een schip afgeborreld op de Noordzee vanwege t weer. De stront woei van de dijken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja eh....ik lees borrel en denk aan heel veel flessen die overboord zijn geslagen![]()
Landrot hier
Gadver. Waren en slachtoffers?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
Blij dat wij zijn blijven schuilen.
quote:
Bloestreg TV vanavond in Andere Tijdentwitter:AndereTijden twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 12:45:00De Hel van Hoog Catharijne: eind jaren 90 verblijven hier grote aantallen drugsverslaafden in onmenselijke omstandi… https://t.co/T07KDqx7TK reageer retweet
Tx, ik zag het net in mijn fb groepie al voorbij komenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:48 schreef borisz het volgende:
[..]Bloestreg TV vanavond in Andere Tijdentwitter:AndereTijden twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 12:45:00De Hel van Hoog Catharijne: eind jaren 90 verblijven hier grote aantallen drugsverslaafden in onmenselijke omstandi… https://t.co/T07KDqx7TK reageer retweet
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:59 schreef mjan het volgende:
Afgeborreld klonk veel leuker dan het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan er alleen helemaal niets over vinden bij nieuwsberichten of google news oid. Niets. Een schip zinkt en dat duurt uren voor er iets online staat?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:59 schreef mjan het volgende:
Afgeborreld klonk veel leuker dan het is
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte LHO en Isegrim
Hebben jullie hem bij de dierenarts gelaten of gaan jullie m begraven/cremeren?Ik heb beide katten laten cremeren en uit laten strooien samen met andere kleine huisdieren. Geen tuin natuurlijk en om ze nou op het grasveld tegenover mijn huis te begraven vond ik eigenlijk niet kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff en het sneeuwt hier weer!We have far more in common than that which devides us..
wat voor 1?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:05 schreef RobinOok het volgende:
Mijn laptoptas is gearriveerd. Ik geloof dat ik er blij mee ben. Heel stylish en subtiel en licht. Niet zo lomp als die rugzak waar ik altijd mee rondliep. Ding geeft alleen vrijwel geen bescherming, dus niet meer in de bijrijdersstoel smijten.
http://koopvaardij.blogsp(...)eschip-gezonken.htmlquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gadver. Waren en slachtoffers?
Vind niets in goegel nieuws
plaatje!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:05 schreef RobinOok het volgende:
Mijn laptoptas is gearriveerd. Ik geloof dat ik er blij mee ben. Heel stylish en subtiel en licht. Niet zo lomp als die rugzak waar ik altijd mee rondliep. Ding geeft alleen vrijwel geen bescherming, dus niet meer in de bijrijdersstoel smijten.
Waarom is "oud vrouwtje vindt kat terug na 2 jaar" wel nieuws en "Een heel fcking schip zinkt" niet?!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:07 schreef FranticDJ het volgende:
http://koopvaardij.blogsp(...)eschip-gezonken.html
Ja, maf wel. Een heel schip!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom is "oud vrouwtje vindt kat terug na 2 jaar" wel nieuws en "Een heel fcking schip zinkt" niet?!
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte LHO en Isegrim
Hebben jullie hem bij de dierenarts gelaten of gaan jullie m begraven/cremeren?Achter gelaten. Poes wordt lijm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niets met restanten van overleden dieren/mensen/.. - had het vóór het inslapen het er ook moeilijker mee dan er na. Toen het bewustzijn weg was was poes weg. Daarna vind ik het, net als bij Jamie die met het zelfde middel omzeep is geholpen, vooral een apart proces. Poes had niet veel haar dus je zag hem achter zijn oortjes binnen een minuut van roze in geel veranderen.
Maar een zielloos lichaampje of as heeft voor mij geen enkele binding meer met wat het voor het overlijden was.La derecha oprime, la izquierda libera
oh was je erbij? Bij mij hebben ze haar op operatietafel gelijk spuitje gegeven na tel overleg over slechte uitkomstquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Achter gelaten. Poes wordt lijm.
Ik heb niets met restanten van overleden dieren/mensen/.. - had het vóór het inslapen het er ook moeilijker mee dan er na. Toen het bewustzijn weg was was poes weg. Daarna vind ik het, net als bij Jamie die met het zelfde middel omzeep is geholpen, vooral een apart proces. Poes had niet veel haar dus je zag hem achter zijn oortjes binnen een minuut van roze in geel veranderen.
Maar een zielloos lichaampje of as heeft voor mij geen enkele binding meer met wat het voor het overlijden was.
Kliniek zit 200 meter van ons huis, dus heen gefietst.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:25 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
oh was je erbij? Bij mij hebben ze haar op operatietafel gelijk spuitje gegeven na tel overleg over slechte uitkomst
Goh, wat een gek idee wel. De dierenarts die hetzelfde spul gebruikt voor huisbeestjes als wat ter dood veroordeelde mensen toegediend krijgen. Wist ik niet..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daarna vind ik het, net als bij Jamie die met het zelfde middel omzeep is geholpen, vooral een apart proces.
Hehe. Herkenbaar.quote:
Relaxt, ligt het tenminste allemaal op één plek.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Hehe. Herkenbaar.
Ik haalde net de eerste uilenbal eruit en -ploef!- alle naaldjes op de grond.
heb je nu hij bijna dood is dan geen last van de boom qua bloemkoolhandenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:33 schreef minilot het volgende:
Nou ja, bijna alle naalden.
[ afbeelding ]
Dus.
Wel een beetje, ik voel ze al zwellen. Maar uitgedroogde naaldjes, daar heb ik beduidend minder last van dan van 'verse'.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
heb je nu hij bijna dood is dan geen last van de boom qua bloemkoolhanden
*geeft mini een cursus terug lezen (t is computergirl muts) *quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Wel een beetje, ik voel ze al zwellen. Maar uitgedroogde naaldjes, daar heb ik beduidend minder last van dan 'verse'.
Trouwens, jij daar! Nieuw enzo! Ik heb de afgelopen dagen niet zo opgelet hier, maar ben jij al onderworpen aan de Random Vragenlijst Voor CULSC-Newbies?
Tevens, welkom!
Oh, haha! Ik vond de newbie al zo goed op de hoogte!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:44 schreef liedetector het volgende:
[..]
*geeft mini een cursus terug lezen (t is computergirl muts) *
*ziet nu mega bak voor zich*quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:47 schreef minilot het volgende:
Zo, in de compostbak ermee. #kerstboom
Oh, wacht, zei ik dat ik dacht dat ik blij was?quote:
Zeker gezien de plek.. Voor de monding van de Westerschelde.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom is "oud vrouwtje vindt kat terug na 2 jaar" wel nieuws en "Een heel fcking schip zinkt" niet?!
Ik ook hoor. Maar ja, je mot wat.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:44 schreef minilot het volgende:
Ik moet trouwens nog heel erg wennen aan de combinatie RobinOok en tai chi!![]()
[ afbeelding ]
De jouwe werd geleverd met een gratis infrarood afstandbediening die niet op de originele foto stond?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:50 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, wacht, zei ik dat ik dacht dat ik blij was?![]()
Heb ik weer: je weet wel, ik die nooit online koopt, omdat er altijd wel iets mis gaat...
Moet je opletten :
Links een plaatje van de tas die ik gekocht heb (foto van de site en is ook de foto die in de purchase order staat in mijn mailbox). Rechts de tas die ze me stuurden....
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen in deze tas van slechts $135,-
Ik ga er van uit dat als de kleuren in de tekst van de advertentie stonden ze bindend zijn, waren ze alleen te zien op een plaatje dan zou ik er nooit van uitgaan dat het plaatje zou kloppen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:16 schreef RobinOok het volgende:
Oh, jij vindt het ook maar een detail, grijs leer met mintlichtiggroen canvas bestellen en donkerbruin leer met donkergroen canvas ontvangen? Hier thuis nog zo een.
Ik zou me erover beklagen en/of terugsturen en geld terug eisen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:16 schreef RobinOok het volgende:
Oh, jij vindt het ook maar een detail, grijs leer met mintlichtiggroen canvas bestellen en donkerbruin leer met donkergroen canvas ontvangen? Hier thuis nog zo een.
En als eerste vaart voor de reder die hem net gekocht heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zeker gezien de plek.. Voor de monding van de Westerschelde.
[ afbeelding ]
Vast goed verzekerdquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En als eerste vaart voor de reder die hem net gekocht heeft.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:11 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Toen ik een kwartier van tevoren netjes op een houten bankje met een ieniemine kopje thee zat te wachten tussen de andere losers en door de spleten van het kamerscherm de vorige (getrainde) groep zwijgzaam met zijn allen hoorde en zag bewegen moest ik mijzelf heel heel heel erg inhouden om niet op te staan en weer weg te gaan.
Heh, jij wint.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:26 schreef fietsie het volgende:
Ik zit te luisteren naar het tikken van de nieuwe klok
quote:
Dat kan een functie zijn, maar voor mij niet zo'n belangrijke functie. De functie van mijn laptoptas is de laptop dagelijks van en naar de auto dragen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
wat voegt een laptoptas als als dit toe boven een linnen draagtasje.... 1x laten vallen en laptop is aan duigen.....1 van de functies van laptoptas is toch om die kans te verkleinen?![]()
Mwah wij hebben zo onze meningen en theorieën er over :x vermoed niet dat t mer verzekering te maken heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vast goed verzekerdOf impliceer ik nu dingen....
Als ik de foto's zo zie bekruipt me niet een gevoel van "whoa wat een goed onderhouden..."quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mwah wij hebben zo onze meningen en theorieën er over :x vermoed niet dat t mer verzekering te maken heeft
Al een paar keer voorbijgekomen, de gehele bemanning is gered en is veilig aan boord van de 'Norstream'.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Lees verder niets over de bemanning.
Lijkt me duidelijk iets wat een goede krant had moeten oppakken. Hoe is het de bemanning vergaan? Was het de bemanning die ook bij de vorige eigenaar op het schip voer? Etc Etc
en je hebt geen 10" tablet zeker *proestquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:50 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, wacht, zei ik dat ik dacht dat ik blij was?![]()
Heb ik weer: je weet wel, ik die nooit online koopt, omdat er altijd wel iets mis gaat...
Moet je opletten :
Links een plaatje van de tas die ik gekocht heb (foto van de site en is ook de foto die in de purchase order staat in mijn mailbox). Rechts de tas die ze me stuurden....
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen in deze tas van slechts $135,-
Norstream copy, find, alleen jouw postquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:34 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Al een paar keer voorbijgekomen, de gehele bemanning is gered en is veilig aan boord van de 'Norstream'.
Heb ze gemaild dat ik niet heb ontvangen wat ik besteld heb. Met foto erbij. En gevraagd hoe ze dat op gaan lossen. Maar dit is precies waarom ik online shoppen haat. Moet ik nu straks alles weer inpakken en tijd vrijmaken om en de rij van een postkantoor (of weet ik veel waar?) te gaan staan en dan nog meer geld uit te geven voor fucking verzenkosten? Dat ga ik dus niet doen. Dus gewoon weer de lul.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik zou me erover beklagen en/of terugsturen en geld terug eisen.
Heel andere kleur, en ziet er qua kwaliteit in afwerking ook lang zo strak niet uit als de voorbeeldfoto. Zou ik ook geen genoegen mee nemen, niet voor dat geld.
dacht eigenlijk vooral dat ie ook een stuk kleiner uitviel en je laptop niet pasttequote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:16 schreef RobinOok het volgende:
Robin heeft gewoon een joekel van een afstandsbediening. Dat, of het meisje op de voorbeeldfoto is freakishly klein.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:40 schreef liedetector het volgende:
[..]
dacht eigenlijk vooral dat ie ook een stuk kleiner uitviel en je laptop niet pastte
Maar hij had het ook al geschreven:quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
http://koopvaardij.blogsp(...)eschip-gezonken.html
Leer eens lezen, Piet!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit.
Gelukkig is de hele bemanning gered.
ik zag robin idd met geen mogelijkheid een laptop in een ieniemienie tas krijgenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Robin heeft gewoon een joekel van een afstandsbediening. Dat, of het meisje op de voorbeeldfoto is freakishly klein.
En spelende vrouw, wat heb je hiervan geleerdquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:40 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Heb ze gemaild dat ik niet heb ontvangen wat ik besteld heb. Met foto erbij. En gevraagd hoe ze dat op gaan lossen. Maar dit is precies waarom ik online shoppen haat. Moet ik nu straks alles weer inpakken en tijd vrijmaken om en de rij van een postkantoor (of weet ik veel waar?) te gaan staan en dan nog meer geld uit te geven voor fucking verzenkosten? Dat ga ik dus niet doen. Dus gewoon weer de lul.
Kutonlineklotewereld.
Nee, hij past prima. Laptop glijd er makkelijk in met net genoeg speelruimte. Niet proppen en toch een beetje stevig ingepakt dat ie niet gaat lopen klotsen. Afmetingen zijn precies als opgegeven. De afstandsbediening was het enige ding met priamire kleuren dat ik zo gauw kon vinden. Mocht iemand zeiken over lichtval en verkleuring. Rood, geel, blauw ernaast.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:40 schreef liedetector het volgende:
[..]
dacht eigenlijk vooral dat ie ook een stuk kleiner uitviel en je laptop niet pastte
Dat ik niks online moet kopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En spelende vrouw, wat heb je hiervan geleerd
Ik denk dat 75% van wat ik online kocht een miskoop was.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:42 schreef minilot het volgende:
Ik heb online echt nog nooit een miskoop gedaan en ik schaf bijna elke week wel iets online aan
Geluk gehad tot nu toe dus
och ik koop vrijwel alles in zwart of wit, gaat nooit mis daardoorquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb t vaak met kleding gehad. Mezelf dus beloofd, nooit meer online te bestellen, gewoon naar de winkel. Tenzij ik echt niet kan vinden wat ik wil.
quote:
okay ik geef toe ik ken mensen die zelf tassen maken )ook van leer en oude banners etc', dus ik zou werkelijk nooit 135 voor zo´n tas uitgeven als ik eerlijk benquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:52 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik denk dat 75% van wat ik online kocht een miskoop was.
Of in ieder geval dingen die ik niet gekocht zou hebben als ik ze van dichtbij gezien zou hebben.
Boeken uitgezonderd.
Oh, daar heb ik een tijd terug ook van alles besteld.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:59 schreef fietsie het volgende:
Ik ben best AliExpress verslaafd.... maar 90% daarvandaan ben ik echt uiterst tevreden over.
je heb duidelijk niet opgelet want oud computermeisje met nieuwe naamquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Wel een beetje, ik voel ze al zwellen. Maar uitgedroogde naaldjes, daar heb ik beduidend minder last van dan van 'verse'.
Trouwens, jij daar! Nieuw enzo! Ik heb de afgelopen dagen niet zo opgelet hier, maar ben jij al onderworpen aan de Random Vragenlijst Voor CULSC-Newbies?
Tevens, welkom!
Ik denk al 4 jaar, "ik zou eigenlijk eens een mooie laptoptas moeten/willen". Al 4 jaar kijk ik "enigzins" om me heen, maar ik hou niet van shoppen. Dan besluit ik vorige week dat het er toch echt moeten van komen, verspil ik een halve middag aan scrollen door 3 miljoen tassen die ik niet wil. Als ik er dan eentje vind die misschien 3 of 4 keer te duur is voor wat het aan materiaal waard is kan me dat geen ruk schelen, ik heb eindelijk een tas uitgekozen. En met mijn tempo van dingen kopen ga ik er 30 jaar mee doen. Dat is 4,5 dollar per jaar.....quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:57 schreef liedetector het volgende:
[..]
okay ik geef toe ik ken mensen die zelf tassen maken )ook van leer en oude banners etc', dus ik zou werkelijk nooit 135 voor zo´n tas uitgeven als ik eerlijk ben
zou ik serieus haar eeen opdracht geven± https://www.facebook.com/BooksandBags/
of pemba ofzo
Joure was beetje ziekmakend?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Aliexpress
Ziekjes. Spierpijn, hoofdpijn, koud! Nou ja moet toch een keer. Nou dan maar nu. Toch geen spannende dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |