Ja. Moet er niet aan denken dat er iets met Poes zou zijn. Je hecht je toch veel aan zo'n diertje, vooral als ze altijd binnen is.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Poes is niet meer![]()
Opengemaakt, bleek geen darmbreuk maar ķf FIP of maligne lymfoom, beide niet reëel te behandelen. Organen nog in tact, maar er zat een lymfknoop ten grote van een tennisbal (wat er in november, toen hij een elastiekje had opgegeten, nog niet had).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterkte met het verlies...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 07:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hij bleek al vier. Of al...
Tijd vliegt.
Ja, poes was er altijd. Slapen, poes op bed. TV kijken, poes op armleuning bank. Koken, poes op keukenmachine snuffelen aan alles op de snijplank. Op toilet, poes luid en vals (doof...) Schreeuwend voor de deur. Douchen, poes wachten op de wasmachine. Etc etcquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja. Moet er niet aan denken dat er iets met Poes zou zijn. Je hecht je toch veel aan zo'n diertje, vooral als ze altijd binnen is.
ik heb ook kat verloren aan lymfoom, tot ze haar openmaakten dachten ze aan ingeslikte pinda of alvleesklierontsteking. Hele buikje zat vol.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Poes is niet meer![]()
Opengemaakt, bleek geen darmbreuk maar ķf FIP of maligne lymfoom, beide niet reëel te behandelen. Organen nog in tact, maar er zat een lymfknoop ten grote van een tennisbal (wat er in november, toen hij een elastiekje had opgegeten, nog niet had).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond hem wel tof!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:16 schreef Kreator het volgende:
Ik vind het wel knap dat ze Kim Jong Un hebben weten te strikken voor 'the Interview'. Ik zit die film echt met stijgende verbazing te kijken. En het ergste is nog wel dat ik em al eerder heb gezien.
Wat naar!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 08:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dank voor alle steun
[..]
Ja, poes was er altijd. Slapen, poes op bed. TV kijken, poes op armleuning bank. Koken, poes op keukenmachine snuffelen aan alles op de snijplank. Op toilet, poes luid en vals (doof...) Schreeuwend voor de deur. Douchen, poes wachten op de wasmachine. Etc etc
Die beestjes zijn gemaakt voor buiten hoor. Kunnen ze prima tegen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo de hele dag weg en ik vind de gaskachel aanlaten eng dus ik stook nu als een mofo zodat beestjes het hopelijk de hele dag een beetje warm hebben.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo de hele dag weg en ik vind de gaskachel aanlaten eng dus ik stook nu als een mofo zodat beestjes het hopelijk de hele dag een beetje warm hebben.
dquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
Vannacht is er een schip afgeborreld op de Noordzee vanwege t weer. De stront woei van de dijken.
Blij dat wij zijn blijven schuilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |