Hier ook. Bijna weekend gelukkigquote:
Ligt er een beetje aan, als ik documenten moet schrijven of planningen moet uitwerken, beoordelingen schrijven etc, ja dan werk ik thuis effectiever. Als ik informatie nodig heb van collegas is er langs lopen veel effectiever.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef mjan het volgende:
Thuiswerken is hier vaak juist productiever dan op werkplek zitten: geen sociale praatjes en koffierondes met collega's scheelt héél veel tijd.
Volgende week komt er droog vriezend weer aan als het goed is. Dan knapt half Nederland snel weer op.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef borisz het volgende:
*plee is schoon
Dat hakt erin
*nog niet fit is
En een stukje verantwoordelijkheidsgevoel. Als ik op m'n werk zit, vind ik het aanwezig zijn al een prestatie.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef mjan het volgende:
Thuiswerken is hier vaak juist productiever dan op werkplek zitten: geen sociale praatjes en koffierondes met collega's scheelt héél veel tijd.
Klinkt wel bekend opzichquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]![]()
Als het rustig is wil ik juist steeds eten uit verveling
Hier ook ja. Of als ik een avondje alleen thuis op de bank lig, standaard een zak chips erbijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]![]()
Als het rustig is wil ik juist steeds eten uit verveling
Engelse ziektequote:
dan duurt de dag zo vreselijk lang vind ikquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:30 schreef zeefje het volgende:
het is rustig, ik doe al 4 uur niets en vergeet gewoon te eten/pauze te houden
Droge worst of schenkequote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:40 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Hier ook ja. Of als ik een avondje alleen thuis op de bank lig, standaard een zak chips erbij
Indien twijfel: we blijken hier een adviseur in de SC-gelederen te hebben.quote:
Dat vindt de bank vast fijn, als ik midden in het gesprek roep: 'Moment! Even mijn Fok-hulplijn inzetten!'.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Indien twijfel: we blijken hier een adviseur in de SC-gelederen te hebben.
Wacht even hoor ze reageert niet, ik denk dat ze even werkt!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:55 schreef mjan het volgende:
[..]
Dat vindt de bank vast fijn, als ik midden in het gesprek roep: 'Moment! Even mijn Fok-hulplijn inzetten!'.
In Afrika hebben ze hongerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:51 schreef zeefje het volgende:
Ik eet thuis altijd uit verveling. Vrienden vinden t ook irritant worden dat ik de godganse dag roep ''ik heb honger''
Maar dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:10 schreef Myraela het volgende:
Denk dat allemaal niet zoveel uitmaakt bij een snackbar.Neem gewoon waar je het meest zin in hebt, dat werkt het best.
Ik ben een keer ontslagen. Een uur later kreeg ik een bos bloemen voor secretaressedag met een domme speech van de directeur over hoe de toko niet zonder ons on draaien. Heb de bloemen laten staan. Fuck dat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:16 schreef golfer het volgende:
Ik heb straks een 'functioneringsgesprek' en als ze me dan niet ontslagen hebben is daarna er een nieuwjaarsreceptie op mijn werk.
Da's grof! (directeur dus, jouw actie is heel begrijpelijk)quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben een keer ontslagen. Een uur later kreeg ik een bos bloemen voor secretaressedag met een domme speech van de directeur over hoe de toko niet zonder ons on draaien. Heb de bloemen laten staan. Fuck dat.
Dit klinkt awesome!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leftover Grieks van gisteren: pulled chicken met pittige groente en filodeeg gevuld met kip en rijst![]()
Maar dat is straks pas. Nu eerst pindakoekjes.
Het was een uitzendbaantje in mijn jaar tussen studies. Bij een bedrijf dat net gefuseerd was met een ander. Veel nieuwe mensen. Ze dachten dat ze een extra secretaresse nodig hadden maar dat bleek niet helemaal zo te zijn. Ik heb daar wat klussen geklaard en toen was het werk op. Maar ze brachten dat een stuk lulliger dan nodig. Alsof het mijn schuld was ofzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's grof! (directeur dus, jouw actie is heel begrijpelijk)
In het dorp waar mijn vriendin woont is sinds een paar maanden een Griek gevestigd. Niet het standaard broodje gyrosverhaal maar een cateraar waar je ook af kunt halen. Man, wat kan die man koken, echt geweldig. We bestellen wel eens met zijn vieren voor 40 euro. Dan mag die man kiezen wat hij ons geeft. Wat een geluk is zo'n momentquote:
Da's ook klasse zegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn eerste secretaresse baan ben ik ook ontslagen, op de laatste dag van de proeftijd. Wat bleek, ze hadden een andere kandidaat, maar die had 2 maanden opzegtermijn. Dus neem je natuurlijk een schoolverlater aan die je op het laatst mogelijke moment een klap in de nek geeft.
Nooit signalen gehad dat het maar tijdelijk was.
Mijn moeder kende de vrouw van de directeur, ze speelden altijd samen tennis, maar die vrouw is toen opeens naar een andere club overgegaan toen mijn moeder haar het verhaal vertelde.
Veel later hoorde ik van een kennis dat dat een normale gang van zaken was, uitzendkrachten waren namelijk duurder.
Dat zou ik echt wel willen! Hier 2 grieken, wel lekker maar beide gewoon de standaard griek.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In het dorp waar mijn vriendin woont is sinds een paar maanden een Griek gevestigd. Niet het standaard broodje gyrosverhaal maar een cateraar waar je ook af kunt halen. Man, wat kan die man koken, echt geweldig. We bestellen wel eens met zijn vieren voor 40 euro. Dan mag die man kiezen wat hij ons geeft. Wat een geluk is zo'n moment![]()
Hij heeft een klein standaardassortiment maar het is het leukst om hem te laten vertellen wat hij die dag heeft gemaakt.
We hadden gisteren:
Filo met rijst en kip
Pittige groente met pulled chicken
Varkensschouder met bleekselderij, tomaat en aardappel
Bakje gyros (zag er versgeregen uit, ik vond het zelfs lekker)
Bakje Viskuit
En we kregen beide een gehaktbal te proeven en een bakje rijsttoetje mee naar huis.
Ik vind standaard ook heerlijk maar deze man heeft echt een gave.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat zou ik echt wel willen! Hier 2 grieken, wel lekker maar beide gewoon de standaard griek.
Mijn buurman is grieks maar volgens mij kookt hij nooit, ruik nooit lekkere geuren
Ja ik vind het ook heel lekker! Eind mei naar Corfu, 10 dagen grieks!!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind standaard ook heerlijk maar deze man heeft echt een gave.
Sowieso is Grieks een van mijn favoriete keukens.
Jaloers!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heel lekker! Eind mei naar Corfu, 10 dagen grieks!!
Je hebt geen badpak?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:11 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik heb zo'n zin om te zwemmen door jullie maar dat gaat niet
eerder dan april zit je al snel op de Canarische eilanden ofzo. Dichterbij is toch vaak niet lekker genoeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:09 schreef Lot_1 het volgende:
Ik wil ook graag op vakantie. Het liefst naar een warm land/eiland om even bij te komen - lekker eten, luieren, zon, lezen, zwemmen.. zoiets. Ben al aan het kijken waar je vanaf Eelde allemaal heen kunt vliegen. Algarve lijkt me wel wat maar dat kan pas vanaf april
Vanochtend ben ik drie kwartier naar een buitenwijk van de stad gefietst om een cliënt te bezoeken. Onderweg begon het te sneeuwen/hagelen. Hij was niet thuisen nu heb ik het kkkkkoud!
Grieks is ook bij mij favorietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind standaard ook heerlijk maar deze man heeft echt een gave.
Sowieso is Grieks een van mijn favoriete keukens.
Ja, Hier aan de kust wordt ook later vandaag een stevig briesje verwacht.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:17 schreef FranticDJ het volgende:
Wind met orkaan kracht in de Duitse bocht volgens de NavTex. Blij dat wij nog even schuilen
Ik zat er al op te wachten Pietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grieks is ook bij mij favoriet
Oh dear, wa's loos?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Lonaa uit. Dekentje, bank, a series of unfortunate events.
Welnee. Dat omkleden in groezelige hokjes. Gegil van kinderen of oude permanentjes die niet door willen zwemmen en maar zitten te kleppen. Al die chloorlucht. Kans op voetschimmel. En bij weer omkleden ben je altijd beetje plakkerig als je je kleren weer aan moet. En dan met nat haar de vrieskou in. Is echt helemaal niksquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:11 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik heb zo'n zin om te zwemmen door jullie maar dat gaat niet
Veel plezier! Ben ook benieuwd naar de nieuwe met Neil Patrick Harrisquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Lonaa uit. Dekentje, bank, a series of unfortunate events.
Oh wanneer komt ie?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:48 schreef mjan het volgende:
[..]
Veel plezier! Ben ook benieuwd naar de nieuwe met Neil Patrick Harris
Dat kan ook gewoon thuis hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heel lekker! Eind mei naar Corfu, 10 dagen grieks!!
Ja maar dat is toch anders, ik kan de vinger er niet precies opleggen waaromquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon thuis hoor
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Onze poes moet straks naar de dokter. Sinds een week wat lusteloos, plast, poept en eet wel maar niet heel enthousiast van zijn eten. Lijkt wat afgevallen en een wat scruffy vacht.
Ai, hoe oud is hij?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Onze poes moet straks naar de dokter. Sinds een week wat lusteloos, plast, poept en eet wel maar niet heel enthousiast van zijn eten. Lijkt wat afgevallen en een wat scruffy vacht.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Arme poesquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Yay!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:11 schreef golfer het volgende:
Mijn 'functioneringsgesprek' ook weer gehad. Ik mag nog steeds blijven.
Dus later vanmiddag naar de nieuwjaarsreceptie.
Hmm, ja, we zijn weer iets verder. En ik weer iets wijzer (over eventuele mogelijkheden om zelf weer een huis te kopen).quote:
Ik zwom voordat ik ziek werd 3 keer per weekquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee. Dat omkleden in groezelige hokjes. Gegil van kinderen of oude permanentjes die niet door willen zwemmen en maar zitten te kleppen. Al die chloorlucht. Kans op voetschimmel. En bij weer omkleden ben je altijd beetje plakkerig als je je kleren weer aan moet. En dan met nat haar de vrieskou in. Is echt helemaal niks
Kan ook wel zonder saffraan toch? Dan onthoud ik 'm evenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Oeh, de kibbesoeb is erg lekker geworden
Vier kippenpoten
Twee preien aan stukjes
Vier penen aan stukjes
Drie tenen knoflook
Plukje saffraan
Bosje peterselie
Twee uien
Vier blaadjes (ja daar zijn ze weer) foelie
Zes peperkorrels
Half theelepeltje komijn
Theelepel venkelzaad
Twee liter water
Vier stengels bleekselder
Drie uur laten trekken
Zeven
Vlees van de botten halen, en in de bouillon doen
Liefhebbers kunnen er vermicelli ofzo in doen, ik hou het bij wat verse peterselie.
Kan primaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Kan ook wel zonder saffraan toch? Dan onthoud ik 'm even
Dat doen de meesten hem hier niet naquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief heeft 150 km geschaatst. Ze mochten niet verder wegens slecht zicht. Jammer
Ik vermoed zelf ook niets spannends, hij zal wel man-flu hebben of zo, maar voor de zekerheid maar even checken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Da's wel heel jong, veel te jong voor enge dingen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat doen de meesten hem hier niet na![]()
(kijk even op mijn fb, de eerste schaatspasjes van een syrische kennis van mij, vooral ook zijn commentaar)
Natuurlijk kan het zonder saffraan, maar met is echt lekkerder.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Kan ook wel zonder saffraan toch? Dan onthoud ik 'm even
Speak for yourself.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niemand zit 100% te werken, waar dan ook.
Ja, te dikke mensen krijgen best vaak commentaar op wat ze etenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik had hutspot en het was heerlijk na al het gevreet de laatste dagen..
Commentaar bij ontbijtbuffet vanochtend met zus: "Oooh wat kunnen jullie mager meiden veel eten, dat zie er er niet aan af"
zullen ze ook zeggen? wat eten jullie weinig , hoe komen jullie zo dik??
Echt... HUH?
Wow, nee, dat doen niet veel mensen hem naquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief heeft 150 km geschaatst. Ze mochten niet verder wegens slecht zicht. Jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |