Jaloers!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heel lekker! Eind mei naar Corfu, 10 dagen grieks!!
Je hebt geen badpak?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:11 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik heb zo'n zin om te zwemmen door jullie maar dat gaat niet
eerder dan april zit je al snel op de Canarische eilanden ofzo. Dichterbij is toch vaak niet lekker genoeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:09 schreef Lot_1 het volgende:
Ik wil ook graag op vakantie. Het liefst naar een warm land/eiland om even bij te komen - lekker eten, luieren, zon, lezen, zwemmen.. zoiets. Ben al aan het kijken waar je vanaf Eelde allemaal heen kunt vliegen. Algarve lijkt me wel wat maar dat kan pas vanaf april
Vanochtend ben ik drie kwartier naar een buitenwijk van de stad gefietst om een cliënt te bezoeken. Onderweg begon het te sneeuwen/hagelen. Hij was niet thuisen nu heb ik het kkkkkoud!
Grieks is ook bij mij favorietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind standaard ook heerlijk maar deze man heeft echt een gave.
Sowieso is Grieks een van mijn favoriete keukens.
Ja, Hier aan de kust wordt ook later vandaag een stevig briesje verwacht.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:17 schreef FranticDJ het volgende:
Wind met orkaan kracht in de Duitse bocht volgens de NavTex. Blij dat wij nog even schuilen
Ik zat er al op te wachten Pietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grieks is ook bij mij favoriet
Oh dear, wa's loos?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Lonaa uit. Dekentje, bank, a series of unfortunate events.
Welnee. Dat omkleden in groezelige hokjes. Gegil van kinderen of oude permanentjes die niet door willen zwemmen en maar zitten te kleppen. Al die chloorlucht. Kans op voetschimmel. En bij weer omkleden ben je altijd beetje plakkerig als je je kleren weer aan moet. En dan met nat haar de vrieskou in. Is echt helemaal niksquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:11 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik heb zo'n zin om te zwemmen door jullie maar dat gaat niet
Veel plezier! Ben ook benieuwd naar de nieuwe met Neil Patrick Harrisquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Lonaa uit. Dekentje, bank, a series of unfortunate events.
Oh wanneer komt ie?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:48 schreef mjan het volgende:
[..]
Veel plezier! Ben ook benieuwd naar de nieuwe met Neil Patrick Harris
Dat kan ook gewoon thuis hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heel lekker! Eind mei naar Corfu, 10 dagen grieks!!
Ja maar dat is toch anders, ik kan de vinger er niet precies opleggen waaromquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon thuis hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |