Jij wel eens in de nieuwe Blokweer in ons dorp geweest? Is echt duizend keer fijner dan het oude zwembad!quote:
Dit herken ik, echt verschrikkelijk. Ben bijna altijd overal als eerste en moet dan altijd wachtenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:13 schreef Myraela het volgende:
Nee, ik ben daar echt erg in. Als ik een overstap heb, dan vertrek ik ook automatisch nog eens een half uur eerder voor het geval dat ik een overstap mis. En dat terwijl ik m'n reis altijd al zo inplan dat ik ruim op tijd ben.
Ik ben dus altijd op tijd en hoef nooit te rennen of stressen, maar ik ben vaak zo belachelijk vroeg ergens dat ik niet weet wat ik met m'n tijd moet doen.
Heb ik ook als ik een poosje niet naar school hoef.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:19 schreef minilot het volgende:
Ik heb het bijzonder![]()
![]()
en kusjekroel met al mijn collega's, maar thuis is toch echt nog wel prettiger. Al had ik ooit eens een project waarbij ik twee maanden lang alléén maar thuis moest werken en toen ging ik op den duur in huis wel tegen de spiegel praten enzo.
Klopt! Maar als ik dan degene ben die er al 15 minuten staat en jij ook nog eens 15 minuten te laat komt sta ik dus een half uur voor jan lul te wachtenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:21 schreef minilot het volgende:
Maar is toch op zich een goede eigenschap, gewoon netjes op tijd zijn? Ik ben een notoire telaatkomer en dat wordt door mensen (terecht!) als hartstikke storend ervaren..
nee nog nooit geweestquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Jij wel eens in de nieuwe Blokweer in ons dorp geweest? Is echt duizend keer fijner dan het oude zwembad!
Ja, dat doe ik ook. Maar mijn werk laat zich daar prima mee combineren.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:21 schreef gcjoel het volgende:
Zoals zoveel mensen trouwens! Ik vind echt vaak dat mensen die thuiswerken gewoon lekker hun huishouden aan het doen zijn enzo
Precies dit. Ik ga dan ook allerlei andere dingen doen ipv werken. Dat had ik vroeger al met huiswerk maken en dat zal wel nooit veranderenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:21 schreef gcjoel het volgende:
Mijn werk is op 5 minuten lopen, en thuiswerken zou ik denk ik niet echt kunnen.
Teveel afleiding. Zoals zoveel mensen trouwens! Ik vind echt vaak dat mensen die thuiswerken gewoon lekker hun huishouden aan het doen zijn enzo
Geen idee, ik heb nu alle opties gehad. Van alle rare meldingen foto's gemaakt en dan mag IT daar volgende week even naar kijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, da's lastig! Enig idee waaróm het inloggen niet lukt?
Het is hier overigens inmiddels strakblauw en zonnig.Helemaal zin in zwemmen!
Mja, op zich is de entree wel wat verhoogd, maar er zijn heel wat dagen in de week waarbij je dan wel desnoods van 09:00 tot 15:00 ongestoord baantjes kunt trekken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee nog nooit geweest. Heb ook gehoord dat hij best duur is.
Huiswerk. Mén dat woord heb ik sinds de basisschool niet meer gebruiktquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:22 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Precies dit. Ik ga dan ook allerlei andere dingen doen ipv werken. Dat had ik vroeger al met huiswerk maken en dat zal wel nooit veranderen
Maar voor mensen die uren onderweg zijn is het natuurlijk een prima uitkomst.
Werktijden voor mijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Mja, op zich is de entree wel wat verhoogd, maar er zijn heel wat dagen in de week waarbij je dan wel desnoods van 09:00 tot 15:00 ongestoord baantjes kunt trekken.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
Huiswerk. Mén dat woord heb ik sinds de basisschool niet meer gebruikt _o-
Wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:26 schreef gcjoel het volgende:
Ik doe ook wel andere dingen anders zat ik hier nu niet![]()
Sowieso is mijn werk niet geschikt voor thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |