Ja dat is waar!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Haha, eens! Maar dat geldt eigenlijk wel voor een boel eerste keren, vind ik.![]()
Ook jij beterschap!
Ugh! Ik hoop zó dat jullie binnenkort een geschikt ander huisje vinden!quote:
Zo doe ik dat ook altijd, en het is stiekem alvast voorpret want dan mag je bijna wegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ben begonnen met het inpakken van m'n koffer.Heb nog het hele weekend, maar dan weet ik in ieder geval zeker dat ik nu niet ga dragen wat ik eigenlijk mee wil nemen.
Je hebt je zwemdiploma?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:48 schreef Lonaa het volgende:
Ze zien een lekkend raam niet als spoedze komen woensdag.
Maandagochtend om 5 uur richting het vliegveld. We vliegen pas rond half 8, maar we moeten met de hele klas nog inchecken dus we hebben vroeg afgesproken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo doe ik dat ook altijd, en het is stiekem alvast voorpret want dan mag je bijna weg![]()
Wanneer vertrek je.?
Ik kan zwemmen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt je zwemdiploma?![]()
Zo kut altijd afhankelijk zijn van die woningbouw!
Leuk!!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:00 schreef minilot het volgende:
Wat hou ik toch van dit topic!Ik zit me op dit moment aan te melden bij de VoorleesExpress in Dordrecht en Rotterdam. Zeer dank voor de tip!
Net als Robin heb ik een sterke voorkeur voor voorlezen aan koters zonder ouders erbij, maar niettemin is dit een puik initiatief!
Ik ben ook altijd liever wat vroeg op schiphol hoor, je gaat op vakantie dus wil ik niet moeten stressen of ik het allemaal wel haal. Liever tijd over en nog ff wat drinken dan!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maandagochtend om 5 uur richting het vliegveld. We vliegen pas rond half 8, maar we moeten met de hele klas nog inchecken dus we hebben vroeg afgesproken.
En het is inderdaad ook een beetje voorpret.En ik heb alleen handbagage en m'n vriendinnen nog een extra koffer, dus als het nodig is kan ik ook nog een seintje geven of ze wat ruimte voor mij vrij willen houden.
Mwah, ik zou er ook geld voor over hebben om een boel eerste keren niet mee te maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Haha, eens! Maar dat geldt eigenlijk wel voor een boel eerste keren, vind ik.![]()
Ook jij beterschap!
Ik heb gewoon van die kleine navulbare flesjes, dat is wel handig.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd liever wat vroeg op schiphol hoor, je gaat op vakantie dus wil ik niet moeten stressen of ik het allemaal wel haal. Liever tijd over en nog ff wat drinken dan!
Vind bij handbagage vooral het vloeistof gedeelte lastig, moet je allemaal kleine verpakkingen kopen. Zo onhandig.
Oh ja dat is wel handig inderdaad! Ik doe het niet vaak dus daar denk ik niet eens aanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gewoon van die kleine navulbare flesjes, dat is wel handig.Wij doen natuurlijk altijd korte trips, dus ik ben niet anders gewend. En we vliegen vanaf Rotterdam, daar is natuurlijk helemaal niets meer te doen.
Maar ach, ik ben ook liever te vroeg.
Dat klinkt wel heel goed zeg!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het is niet alleen de bedoeling om kinderen voor te lezen, maar ook om ouders te laten zien dat het leuk is, en niet alleen een verhaaltje opzeggen. Dus het kan ook zijn dat je niet alleen voorleest, maar ook (evt. met de rest van het gezin) memory speelt of andere dingen om de woordenschat van kind (en rest gezin) te vergroten.
Dit is een project dat 20 weken duurt en dan zou het zo moeten zijn dat de ouders het zelf ook oppikken. En als je zelf enthousiast bent/blijft krijg je in het volgende seizoen een ander gezin.
Oh, jawel hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel handig inderdaad! Ik doe het niet vaak dus daar denk ik niet eens aan![]()
In Rotterdam is toch hopelijk nog wel iets van horeca achter de douane?
Oh, echt? Da's vast handig! Als ik aan reizen met het OV denk dan voelt mijn leven als een aaneenschakeling van buiten adem het perron/de bushalte op komen rennen en het net wel of net niet halen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:08 schreef Myraela het volgende:
Ach, ik ben zelfs voor de bus hier om de hoek altijd een kwartier te vroeg terwijl die om de 10 minuten gaat.
Oh, da's lastig! Enig idee waaróm het inloggen niet lukt?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuiswerken gaat trouwens niet zo lekker. Om de een of andere (niet te achterhalen) reden kom ik niet ingelogd. Nu via office 365 wel verbinding met mijn mail en agenda's dus ik zit me nog niet te vervelen, maar toch, had wat andere dingen rustig willen doen
Maar het sneeuwt buiten nog steeds af en aan dus ik ben nog niet in de verleiding gekomen om op de fiets te stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |