Hier lag vanochtend alleen nog wat sneeuw op de auto's, het is vanmorgen vroeg verder allemaal al weggesmolten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:03 schreef Vork het volgende:
Er lag best een flinke laag sneeuw hier toen ik vanochtend vertrok. Gelukkig was een deel van de route sneeuwvrij gemaakt, want anders was er geen beginnen aan zo op de fiets. Is het bij jullie ook zo wit?
Allemachtig, wat vervelend dat je zo weinig aan je adviseur hebt gehad! Zeker in jouw situatie is het toch wel prettig dat je zo iemand in de arm kunt nemen, en erop kunt vertrouwen dat je een boel geregel uit handen wordt genomen. Meh!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Snel? ben al 3 maanden weg![]()
Hypotheek is eindelijk rond.. Mn hypotheekadviseur snapte geen bal van m'n salaris opbouw, was er een beetje klaar mee. Dus maar akkoord gegaan met extra eigen inleg om er maar van het getouwtrek en de ontzettend lakse houding van mn adviseur af te zijn.
Hij kwam op de dag dat m'n ontbindende voorwaarden verliepen ermee dat ie er niks van snapteNa 6 weken radiostilte, dus hij vond het gek dat ik 'm even door de telefoon trok. Voor ik aan boord stapte de wereld beloven natuurlijk
en dat alles duidelijk was en op 2 weken geregeld zou zijn.
Volgende keer ga ik naar een ander.
Hier niet, er is 10 a 15 cm gevallen. Ze zijn er ditmaal wel vroeg bij geweest om de wegen sneeuwvrij te maken. Zelfs de meeste fietspaden al. Er liggen nog flinke sneeuwhellingen langs de wegen, die zijn niet zomaar gesmolten, maar ik vermoed dat het vanmiddag hier ook niet wit meer is , maar vooral nat en vies.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:04 schreef minilot het volgende:
Hier lag vanochtend alleen nog wat sneeuw op de auto's, het is vanmorgen vroeg verder allemaal al weggesmolten.
Ik stikte vannacht zowatquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:06 schreef minilot het volgende:
Da's inderdaad geen lekkere combinatie, Zeef!
Mooiquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:07 schreef zeefje het volgende:
Een dagje niets doen op 't werk. Ook wel eens lekker
SPOILER: Star Wars-spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Snel dat je er nu binnen een week ineens bent, bedoelde ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Snel? ben al 3 maanden weg![]()
Hypotheek is eindelijk rond.. Mn hypotheekadviseur snapte geen bal van m'n salaris opbouw, was er een beetje klaar mee. Dus maar akkoord gegaan met extra eigen inleg om er maar van het getouwtrek en de ontzettend lakse houding van mn adviseur af te zijn.
Hij kwam op de dag dat m'n ontbindende voorwaarden verliepen ermee dat ie er niks van snapteNa 6 weken radiostilte, dus hij vond het gek dat ik 'm even door de telefoon trok. Voor ik aan boord stapte de wereld beloven natuurlijk
en dat alles duidelijk was en op 2 weken geregeld zou zijn.
Volgende keer ga ik naar een ander.
Klinkt niet echt als veilig!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:21 schreef Kreator het volgende:
Pittig ritje! De a35 was compleet bevroren. Alsof je 4 lekke banden hebt,.
Nee, dat was het niet. Alle sneeuw was in de zoab gaan zitten en daardoor was het ontzettend hobbelig en glad.quote:
Oei! Nou ja, heelhuids aangekomen. Phew.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toen met alle 100.000 auto's netjes 30/40 reden werd ik nog wel ingehaald door een vrachtwagen die 90 ging.
Geen koffie meer nodig om wakker te wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:21 schreef Kreator het volgende:
Pittig ritje! De a35 was compleet bevroren. Alsof je 4 lekke banden hebt,.
Het was alleen glad tussen Enschede en Hengelo. Daarbuiten was het overal goed te doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:31 schreef mjan het volgende:
[..]
Geen koffie meer nodig om wakker te worden
Binnenwegen wel ok?
Beterschap Jagar! Ik LOLde net toen ik teruglas hoe je je afvroeg hoe je zonder je lief nou in 's hemelsnaam ónder je mini moest stofzuigen.quote:
is het niet te koud buiten dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:10 schreef minilot het volgende:
[..]
MooiHier ook rustig, vooralsnog.
Hoef ook maar tot 13:00, dan hier op kantoor vast badpak aan en meteen door naar het zwembad.
Ben benieuwd hoe Brimstone is. Wil er zelf ook heen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:17 schreef minilot het volgende:
Wat voor soort feestje Zeef?
Ik ga morgenmiddag eerst met J. The OA afkijken. Dan einde van de middag eerst naar Brimstone in de bios met J. en zijn broertje, echt enorm benieuwd naar!![]()
Mijn dorp heeft een puik binnenbad!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
is het niet te koud buiten dan?
ik denk dat HMK het beeld kreeg dat je in badpak (zonder andere kleren) van je werk naar het zwembad gaat...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn dorp heeft een puik binnenbad!
Oh, haha! Ja, nee. Vooral even op kantoor alvast ondergoed verruilen voor badpak en erover weer gewoon de dikke trui terug aan natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik denk dat HMK het beeld kreeg dat je in badpak (zonder andere kleren) van je werk naar het zwembad gaat...
Filmpje!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:47 schreef Lonaa het volgende:
En poes Ziva ligt echt thunderhard te snurken
ja, dat..maar dat was te flauw natuurlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik denk dat HMK het beeld kreeg dat je in badpak (zonder andere kleren) van je werk naar het zwembad gaat...
Vooralsnog niet - draait de hele tijd op onhandige tijden. Wellicht volgende week!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:20 schreef mjan het volgende:
Mini, ben jij al aan Nocturnal Animals toegekomen?
Haha, eens! Maar dat geldt eigenlijk wel voor een boel eerste keren, vind ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:35 schreef gcjoel het volgende:
Ik zou er echt geld voor over hebben om Star wars nog eens voor het eerst te zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |