abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168085980
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 19:51 schreef mjan het volgende:

[..]

Arme auto ;(
Ja ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168086260
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 17:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik wilde net bijna tegen de dokter zeggen dat de pijn hel op de fiets was. Ik verzin het niet :')
:D

Beterschap lieverd!

Ik kan geen pap meer zeggen na tien uur in de bakkerij werken en daarna van Rotterdam Noord naar de Kuip lopen in de stromende regen, dus dat ga ik ook niet doen. :7

Eten, slapen :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_168087384
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pret met staalwolsponsjes @ bakkerij :')

Zo. Erwtensoep en stokbroodje achter de kiezen. Zo maar naar bed, want morgen om 05:20 naar kantoor :O

Ik lees morgen wel terug. Dag luitjes! :W
pi_168087914
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef minilot het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pret met staalwolsponsjes @ bakkerij :')

Zo. Erwtensoep en stokbroodje achter de kiezen. Zo maar naar bed, want morgen om 05:20 naar kantoor :O

Ik lees morgen wel terug. Dag luitjes! :W
Zijn scheermesjes uit de mode geraakt? :+

Slaap lekker! :*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168088040
Jeuh, vanaf eind januari ga ik voorlezen aan een jochie van 4. Buitenlands gezin, hij wil graag voorgelezen worden en moeders is daar geen fan van. Nu heb ik 20 weken de tijd om het jochie blij te maken en moeders enthousiast te krijgen.
Kinderboeken....er gaat vast een wereld voor mij open (@annex, hellup ;) )
We have far more in common than that which devides us..
pi_168088182
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeuh, vanaf eind januari ga ik voorlezen aan een jochie van 4. Buitenlands gezin, hij wil graag voorgelezen worden en moeders is daar geen fan van. Nu heb ik 20 weken de tijd om het jochie blij te maken en moeders enthousiast te krijgen.
Heb ik ook gedaan! Bij een meisje van 7 en een jongetje van 4 :Y
pi_168088239
quote:
www.jaapleest.nl (vriend van me)
  donderdag 12 januari 2017 @ 21:31:10 #158
63722 z80
I fink you freaky
pi_168088287
Foto camera voor de vakantie is binnen. 35 Euro voor een 12MP met gps en IS.
Test foto ziet er goed uit.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 12 januari 2017 @ 21:38:40 #159
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168088606
quote:
Mijn (en hun) absolute favoriet destijds (en heb hem hier ook in de kast staan) is Grote Krook en Kleine Krook vanRoald Dahl. Ieder kind van 4 moet dat kennen. O+
pi_168088829
Ik weet vooral nog dat mijn smaak in kinderboeken niet overeen kwam met die van hen :')

Doe je het via een organisatie Kaatje, of via via?
pi_168089130
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 19:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nog wat lekker gekauft? :9
Niet zo veel als normaal. Heb nu niet veel opslagruimte. Het belangrijkste waren vandaag de drogisterijboodschappen en dat is goed geslaagd.

Ik was met mijn zieke vriendin en die trok het niet zo heel goed dus ik moest door de Kaufland racen. Witte worsten, buikspek, obazter, ovenkaas, Thomy mayo, Hela curry in tube, toastbrotchen, schupfnudel, lijnzaad, kaiserschmarrn, pretzel bites, Leibniz pindakoekjes. Same old, same old ;) Koop vrijwel nooit meer iets nieuws eigenlijk.
Spoilers!
pi_168089155
Raad eens hoeveel ik van je hou. O+ Dat was mijn favoriete kinderboek.
pi_168089156
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dus kwam je waarschijnlijk langs mij :D
Nee, wel bijna :Y
Spoilers!
pi_168089198
Oh ik heb wel iets nieuws gekocht. Minikaasjes van zure melk. Fascinerende smaak wel.
Spoilers!
pi_168089506
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:38 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Mijn (en hun) absolute favoriet destijds (en heb hem hier ook in de kast staan) is Grote Krook en Kleine Krook vanRoald Dahl. Ieder kind van 4 moet dat kennen. O+
Bedoel je 'de reuzenkrokodil'? Afgelopen zaterdag nog voorgelezen aan twee neefjes van 5 en 2, en een nichtje van 2. Het neefje van 5 kende 'm al maar riep elke keer als het spannend werd 'het komt wel weer goed, toch?' :D
Absolute aanrader ja, net als de andere boeken van hem.
freedom is just another word for nothing left to lose
  donderdag 12 januari 2017 @ 22:12:16 #166
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168089931
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 22:02 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Bedoel je 'de reuzenkrokodil'?
Vast! :)
Is serieus (even denken) minstens 32 jaar geleden dat ik het voorlas. Bij mijn oppaskindjes waar ik minstens 1 keer per week oppastte. En in de zomers 4 weken kindermeisje speelde. Ik begon er met babysitten toen de jongste 1 week oud was en ging er weg (studeren/verhuizen) toen de 3e net 2 of zo was. Zucht.... Wat een schatjes waren dat. Of nou ja, eigenlijk geen schatjes, een vriendin van me nam het over toen ik wegging en vertelde me het heel zwaar te hebben gehad, haha. Waren heeeeele stoere jochies. Huilden nooit, wel altijd een gevecht om ze in bed te krijgen, maar dat vond ik leuk. :)
Altijd gezegd, als ik kinderen neem wil ik "zukke". :)

Maar ja, ik ben nog niet toe aan kinderen.
  donderdag 12 januari 2017 @ 22:23:01 #167
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168090407
Wat nou sneeuw?
Pah!
A propos Roald Dahl, iemand ook de docu over zijn leven gezien?
Heb recent The Irregulars: Roald Dahl and the British Spy Ring in Wartime Washington gelezen, titel beschrijft het goed
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168090908
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat nou sneeuw?
Pah!
Heb recent The Irregulars: Roald Dahl and the British Spy Ring in Wartime Washington gelezen, titel beschrijft het goed
Hier is het net begonnen met nat sneeuwen.

Docu over Dahl, klinkt als iets dat ik wil zien.
Spoilers!
  donderdag 12 januari 2017 @ 22:36:14 #169
45206 Pietverdriet
pi_168091040
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hier is het net begonnen met nat sneeuwen.

Docu over Dahl, klinkt als iets dat ik wil zien.
Was rond de kerst op de BBC, was in de herfst ook al een keer geweest, wordt waarschijnlijk nog wel eens herhaald.
pi_168091186
De organisatie heet voorleesexpress. Ze bestaan al 10 jaar. Ik ben er via vluchtelingenwerk aan gekomen. Vorig jaar lukte het niet, ik had me te laat opgegeven en toen het weer opgestart werd was ik druk met de statushouders.
Je gaat hier 20x heen, haalt boeken uit de bieb, en soms vinden ouders voorlezen niet leuk, soms kunnen ze het niet. de familie/ouders moeten ook echt aanwezig zijn. Volgende week heb ik een training, week erna kennismaking en dan beginnen. Ben heel benieuwd.
pi_168092219
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:
De organisatie heet voorleesexpress. Ze bestaan al 10 jaar. Ik ben er via vluchtelingenwerk aan gekomen. Vorig jaar lukte het niet, ik had me te laat opgegeven en toen het weer opgestart werd was ik druk met de statushouders.
Je gaat hier 20x heen, haalt boeken uit de bieb, en soms vinden ouders voorlezen niet leuk, soms kunnen ze het niet. de familie/ouders moeten ook echt aanwezig zijn. Volgende week heb ik een training, week erna kennismaking en dan beginnen. Ben heel benieuwd.
Zelfde organisatie als waar ik het voor deed, ik deed het in Den Bosch :) Volgens mij studeerde ik toen nog, of net afgestudeerd, zo'n zes jaar geleden. Wel leuk hoor ^O^
pi_168092294
Wat ontzettend leuk Kaatje ^O^
Spoilers!
pi_168092318
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat nou sneeuw?
Pah!
Ff geduld het komt eraan. t is hier begonnen. Auto's zijn al wittig, gras ook, straten nog niet
  donderdag 12 januari 2017 @ 23:11:35 #174
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168092385
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:
de familie/ouders moeten ook echt aanwezig zijn.
Ieuw, niks voor mij. Vrijheid wil ik!
pi_168092420
Ja, ze zitten nu in 100 plaatsen in Nederland, de Den Bosch zal ook wel daarbij horen.
pi_168092612
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 23:11 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ieuw, niks voor mij. Vrijheid wil ik!
Hihi, maar het gaat hier niet allen om het kind voor te lezen, maar ook om de ouders te laten zien dat voorlezen leuk is en dat kinderen vooruit gaan op school. Het is niet zo dat ik een gratis voorleesoppas ga worden (en het is maar een uurtje per week)
  donderdag 12 januari 2017 @ 23:24:41 #177
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_168092825
Vanavond samen met een vriend in opdracht 16 whisky's geproefd incombinatie met een (nu helaas niet te noemen) produkt, waarvoor men de samenwerking met/aansluiting bij whisky zoekt.
Het was een bizarre avond met soms verschrikkelijke en soms mooie smaakcombinaties.

Nu de resultaten/ervaringen doorgeven aan de opdrachtgever en afwachten of het een vervolg krijgt.
Ik hoop van wel, dan krijgen we mogelijk een opdracht die vooral een grote eer zou zijn...
  donderdag 12 januari 2017 @ 23:27:04 #178
45206 Pietverdriet
pi_168092892
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2017 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond samen met een vriend in opdracht 16 whisky's geproefd incombinatie met een (nu helaas niet te noemen) produkt, waarvoor men de samenwerking met/aansluiting bij whisky zoekt.
Het was een bizarre avond met soms verschrikkelijke en soms mooie smaakcombinaties.

Nu de resultaten/ervaringen doorgeven aan de opdrachtgever en afwachten of het een vervolg krijgt.
Ik hoop van wel, dan krijgen we mogelijk een opdracht die vooral een grote eer zou zijn...
Blind ?
  donderdag 12 januari 2017 @ 23:28:01 #179
45206 Pietverdriet
pi_168092921
Ik heb het al zo vaak geroepen, en ik blijf het zeggen
TV is nepperij, fake en opgezet
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Succesfactor__.html
pi_168093219
Beterschap AnneX en voor je man ook :*

Isa; dacht dat ze het hadden gevonden en je verdorie bijna beter was }:| Wat het ook is, het moet zo snel mogelijk opzouten uit je lijf }:| Sterkte! :*

Ik was vanavond spontaan met ouders weer naar Proeflokaal Bregje (dinsdag met een vriendin geweest). Wel ander voor- en hoofdgerecht genomen. Inclusief frisdrank en warme choco toe 20 euro voor 3 gangen. Fantastisch.

En net Late Night gekeken met de vader van een dader van het bataclan en 2 jongens die het overleefd hebben. Behoorlijk interessant!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 12 januari 2017 @ 23:37:52 #181
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_168093225
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 23:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Blind ?
Nee, dit keer niet blind, allemaal whisky's uit eigen voorraad.

We zijn gevraagd om whisky's te selecteren bij het produkt die het best aansluiten qua smaakcombinatie.
We hadden 5 versies, speciaal voor ons op smaak gemaakt, van het produkt ontvangen.
In zekere zin waren die dus wel blind, allemaal anders qua receptuur...
  donderdag 12 januari 2017 @ 23:49:09 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168093618
Heel benieuwd naar het product. Hartig, neem ik aan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 12 januari 2017 @ 23:49:34 #183
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_168093633
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 23:49 schreef golfer het volgende:
Heel benieuwd naar het product. Hartig, neem ik aan?
Ja, maar extreem in combinatie met whisky...
  donderdag 12 januari 2017 @ 23:57:53 #184
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168093852
Ik gok snack nori!
Lekkerste snack ever bij whisky. :9
pi_168094089
Sneeuw! O+
  vrijdag 13 januari 2017 @ 00:09:03 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168094123
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 00:07 schreef mjan het volgende:
Sneeuw! O+
Regen! -O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_168094135
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 23:57 schreef RobinOok het volgende:
Ik gok snack nori!
We kregen bij Yama een open sushi met de lekkerste knapperige nori die ik tot nu toe geproeft heb.
Is dit net zoiets dan?
pi_168094141
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 00:07 schreef mjan het volgende:
Sneeuw! O+
Hier ligt al een flink pak (zo blij dat ik morgen niet op de fiets hoef).
  vrijdag 13 januari 2017 @ 00:17:12 #189
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168094276
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 00:09 schreef Bluezz het volgende:

[..]

We kregen bij Yama een open sushi met de lekkerste knapperige nori die ik tot nu toe geproeft heb.
Is dit net zoiets dan?
Ja, of een tussenvorm. Ik denk dat hij zijn eigen snacknori maakt van de beste kwaliteit nori. Daar is echt enorm veschil tussen, vellen van 5 cent of van 40 euro. Ik ben geen expert maar dat verschil proef je wel.
pi_168094426
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 23:57 schreef RobinOok het volgende:
Ik gok snack nori!
Dat lijkt me best een puike combinatie inderdaad :9
pi_168094470
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 23:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hihi, maar het gaat hier niet allen om het kind voor te lezen, maar ook om de ouders te laten zien dat voorlezen leuk is en dat kinderen vooruit gaan op school. Het is niet zo dat ik een gratis voorleesoppas ga worden (en het is maar een uurtje per week)
Die voorleescultuur heb ik trouwens niet zo goed over weten te dragen volgens mij :@ #faal
Moeder was wel altijd aanwezig, maar kon niet goed lezen en vader was nooit thuis.
pi_168094526
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 00:29 schreef mjan het volgende:

[..]

Die voorleescultuur heb ik trouwens niet zo goed over weten te dragen volgens mij :@ #faal
Moeder was wel altijd aanwezig, maar kon niet goed lezen en vader was nooit thuis.
Ik hoop wel dat dat lukt. Ik ben ook nooit voorgelezen thuis, wel op school. En heb daar nog steeds hele goede herinneringen aan. Maar ik zat ook al heel jong met mn neus in de boeken, lezen lezen lezen heerlijk
pi_168094532
Woensdag: Operatie Stofwolk! *O*
pi_168094587
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 00:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat dat lukt. Ik ben ook nooit voorgelezen thuis, wel op school. En heb daar nog steeds hele goede herinneringen aan. Maar ik zat ook al heel jong met mn neus in de boeken, lezen lezen lezen heerlijk
Als mijn beeld van jou een beetje klopt, dan zal je er vast beter in zijn ^O^

Frantic: Stofwolk? Dit is te vaag!
pi_168094719
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 20:25 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

dat duurt maar 2-6 dagen, jij bent al weken in pijn toch? -O-
Die enorme pijn helemaal rondom is nieuw :') Ik heb het idee dat ik van het één in het ander val.
Eerst was het alleen hoesten, toen was het pijn van een kleine klaplong (door het hoesten) en dit past weer niet daar bij. Volgens de dokter dan.

AnneX, toch geen noro-besmetting van de schouwechies hè! :o Dat zou zo naar zijn :X Allebei beterschap :*

En borisz, uitzieken is denk ik ook het beste :Y

Medisch Centrum CUL - waar het eten wèl lekker is *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168094743
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 23:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb het al zo vaak geroepen, en ik blijf het zeggen
TV is nepperij, fake en opgezet
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Succesfactor__.html
_O- wat weer een nepperij _O-

Het is toch triest dat je je als mens bij zoveel dingen moet afvragen of het wel 'echt' is :N
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168094805
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 00:36 schreef mjan het volgende:

[..]
Frantic: Stofwolk? Dit is te vaag!
Dan ga ik naar huis ;)
pi_168094828
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 00:52 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dan ga ik naar huis ;)
Snel al! :o Hoe is het met je huis en hypotheek ondertussen?
pi_168094894
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 00:53 schreef mjan het volgende:

[..]

Snel al! :o Hoe is het met je huis en hypotheek ondertussen?
Snel? ben al 3 maanden weg :P

Hypotheek is eindelijk rond.. Mn hypotheekadviseur snapte geen bal van m'n salaris opbouw, was er een beetje klaar mee. Dus maar akkoord gegaan met extra eigen inleg om er maar van het getouwtrek en de ontzettend lakse houding van mn adviseur af te zijn.

Hij kwam op de dag dat m'n ontbindende voorwaarden verliepen ermee dat ie er niks van snapte :') Na 6 weken radiostilte, dus hij vond het gek dat ik 'm even door de telefoon trok. Voor ik aan boord stapte de wereld beloven natuurlijk :') en dat alles duidelijk was en op 2 weken geregeld zou zijn.

Volgende keer ga ik naar een ander.
pi_168096306
Wat hou ik toch van dit topic! O+ Ik zit me op dit moment aan te melden bij de VoorleesExpress in Dordrecht en Rotterdam. Zeer dank voor de tip!

Net als Robin heb ik een sterke voorkeur voor voorlezen aan koters zonder ouders erbij, maar niettemin is dit een puik initiatief! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')