Gezellig!quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je mij oppikt opweg naar Piet, krijg jij de lasagne
Noro meegepikt?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:32 schreef AnneX het volgende:
Dus...mnX is te bedde, wilde niet eten en heeft een teiltje ernaast.
En ik ook, met een teiltje aan mijn kant.![]()
# wat heerst er?
Beterschap familie X.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:32 schreef AnneX het volgende:
# wat heerst er?
Noro mee naar huis genomen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:32 schreef AnneX het volgende:
# wat heerst er?
Nog wat lekker gekauft?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gezellig!
Ik was vandaag nog in de buurt van Piet en Z. Heb Duitse boodschappen gedaan.
Noro virus ?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:32 schreef AnneX het volgende:
# wat heerst er?
Dus kwam je waarschijnlijk langs mijquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gezellig!
Ik was vandaag nog in de buurt van Piet en Z. Heb Duitse boodschappen gedaan.
Ik vond alles leuk in Budapest. Mijn Hongaarse bloed gaat er nog steeds sneller van stromen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:17 schreef mjan het volgende:
Nu heb ik zin in vakantie![]()
Ik vond het Memento Park wel leuk in Budapest!
Van de rest herinner ik me vooral Szigetquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond alles leuk in Budapest. Mijn Hongaarse bloed gaat er nog steeds sneller van stromen.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:42 schreef Lonaa het volgende:
Ik had net beentraining en op de terugweg met de auto liet ik de auto afslaan voor het stoplicht omdat mijn benen het niet meer doen
Ja, dat wel.quote:
Arme autoquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat wel.![]()
Maar afslaande auto had ik al heel lang niet gehad.Alle overige stoplichten waren ook wel uitdaging. Of auto bijna uit, of DUIZENDMILJOEN toeren bij het van mn plek komen.
Beterschap.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken dus nog steeds niemand die dat geprobeerd heeft!Er zijn geen avonturiers meer in deze wereld!
AnneX, nu ook tramadol gekregen. Waarschijnlijk is de pijn 'gewoon' viraal. Hij test ook op Coxsackie B virus: http://bottomlineinc.com/(...)pain-mystery-solved/ en op kinkhoest. Alles hing wel samen met het hoesten, maar verschillende dingen. Dus waarschijnlijk alles samen veroorzaakt door een virusinfectie.
Beterschap.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:32 schreef AnneX het volgende:
# wat heerst er?
dat duurt maar 2-6 dagen, jij bent al weken in pijn toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken dus nog steeds niemand die dat geprobeerd heeft!Er zijn geen avonturiers meer in deze wereld!
AnneX, nu ook tramadol gekregen. Waarschijnlijk is de pijn 'gewoon' viraal. Hij test ook op Coxsackie B virus: http://bottomlineinc.com/(...)pain-mystery-solved/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |