abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168080466
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:

Men heeft bij mij ook nooit de oorzaak gevonden van mijn "hoesten" waar ik zes jaar terug mee op de intensive care in isolatie belande
Ja, de kans is er ook gewoon dat ze helemaal niets vinden en het hoesten en de pijn weg gaan en niemand meer interesse heeft in het opsporen van een oorzaak. Maar man wat kan je ziek worden van iets waarvan niemand weet wat er precies aan de hand is, weet jij alles van!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 12 januari 2017 @ 17:06:30 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168080470
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 16:34 schreef Isabeau het volgende:

Mijn eerstvolgende werkdag is 2 februari :7 Voor de rest ziek gemeld.
Goedzo. Uitzieken!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_168080475
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 17:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Doe het niet! je bent nog ziek :P
juist het goede moment dan
pi_168080605
Sterkte Isa hopelijk doet de Tramadol zijn werk!
Duizend (©Lonaa) rust om je afweer de tijd te geven het op te ruimen!
pi_168080656
Sally's bult is weg. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168080730
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 16:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vervelende shizzle!

5 minuten is ook niks natuurlijk :+
Maar 25 minuten ook niet :P
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168080787
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 17:19 schreef mjan het volgende:

Maar 25 minuten ook niet :P
Blijkbaar _O- (ik moest even snel rekenen, maar idd >25 min geleden iets gezegd)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168080808
Precies genoeg tijd om Fok bij te lezen in die pauzetijden :')
pi_168080818
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte Isa hopelijk doet de Tramadol zijn werk!
Duizend (©Lonaa) rust om je afweer de tijd te geven het op te ruimen!
Ons incrowd taalgebruik kan nog wel eens raar overkomen. Ik wilde net bijna tegen de dokter zeggen dat de pijn hel op de fiets was. Ik verzin het niet :')
  donderdag 12 januari 2017 @ 17:24:14 #110
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_168080830
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 17:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ons incrowd taalgebruik kan nog wel eens raar overkomen. Ik wilde net bijna tegen de dokter zeggen dat de pijn hel op de fiets was. Ik verzin het niet :')
_O-
Siesta & Fiesta!
pi_168080832
quote:
2s.gif Op donderdag 12 januari 2017 17:15 schreef Lonaa het volgende:
Sally's bult is weg. :')
Erm, hoe laat moest je bij de dierenarts zijn? Afbellen na grondige inspectie?
pi_168081097

Zag ik vandaag bij toeval toen ik een drankenwinkel even binnenliep.

Ik ben verbaast omdat ik dacht dat breezers niet meer bestonden. Of zijn ze toch nooit weggeweest in de verkoop en heb ik er gewoon overheen gekeken?
pi_168081190
quote:

[..]

Die had het vast wel begrepen ;)
pi_168081286
quote:
3s.gif Op donderdag 12 januari 2017 17:34 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]

Zag ik vandaag bij toeval toen ik een drankenwinkel even binnenliep.

Ik ben verbaast omdat ik dacht dat breezers niet meer bestonden. Of zijn ze toch nooit weggeweest in de verkoop en heb ik er gewoon overheen gekeken?
Volgens mij zijn ze nooit weg geweest, maar van super populair met duizend smaken naar niet populair met maar een paar smaken gegaan.
pi_168081485
quote:

[..]

_O_

Ik eet vanavond eerst bij Golfer en daarna bij Piet. Op de terugweg neem ik wat lasagne mee bij Kaatje voor de lunch van morgen.
Spoilers!
pi_168081487
Die tijd dat Breezer nog een scheldwoord was. _O_
  donderdag 12 januari 2017 @ 17:49:54 #117
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168081494
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 17:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, de kans is er ook gewoon dat ze helemaal niets vinden en het hoesten en de pijn weg gaan en niemand meer interesse heeft in het opsporen van een oorzaak. Maar man wat kan je ziek worden van iets waarvan niemand weet wat er precies aan de hand is, weet jij alles van!
Meeste bacterien laten zich niet kweken, en een onbekend virus is lastig te herkennen.
Vaak hebben we een fout beeld door House Md en CSI. Er is nog genoeg onbekend.
Heb destijds de longarts erop gewezen dat ik, mijn schoonzus en haar zoon het hadden, hij was besmet door een klasgenoot, het was zeer besmettelijk. Mijn man en mijn broer kregen het niet, die hadden beide als kind kinkhoest gehad. Mijn buikgevoel zei me, variant kinkhoest.
Hij was het daar niet mee eens, maar intussen is het duidelijk dat er een nieuwe kinkhoest variant is.
Anyway, dankzij veel chemie ben ik weer beter geworden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168081567
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2017 17:49 schreef Myraela het volgende:
Die tijd dat Breezer nog een scheldwoord was. _O_
Mijn leidinggevende zei laatst, tijdens een groepslunch, tegen een collega van mij 'Oh, dus jij bent vroeger zo'n breezersletje geweest?' :')
pi_168081649
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:

Meeste bacterien laten zich niet kweken, en een onbekend virus is lastig te herkennen.
Vaak hebben we een fout beeld door House Md en CSI. Er is nog genoeg onbekend.
Heb destijds de longarts erop gewezen dat ik, mijn schoonzus en haar zoon het hadden, hij was besmet door een klasgenoot, het was zeer besmettelijk. Mijn man en mijn broer kregen het niet, die hadden beide als kind kinkhoest gehad. Mijn buikgevoel zei me, variant kinkhoest.
Hij was het daar niet mee eens, maar intussen is het duidelijk dat er een nieuwe kinkhoest variant is.
Anyway, dankzij veel chemie ben ik weer beter geworden.
Heeft hij wel getest op kinkhoest? Want bij kinkhoest kan je ook braken van het hoesten. En niet alle kinkhoest klinkt ook als kinkhoest (typerend inspiratoir geluid). En het is in het begin heel besmettelijk, na geloof 2 weken al niet meer. Verder valt er weinig te behandelen overigens, je lichaam moet dat vooral zelf oplossen met wat ondersteuning :{
pi_168081739
Mijn huisarts herkende kinkhoest destijds ook niet, terwijl een vriendin van me kinkhoest had. Maar ik hoestte niet in de wachtkamer (naast een baby) dus kon het nooit kinkhoest zijn.
pi_168081871
Ik krijg een beetje vakantiekriebels voor Budapest. :D Zin in!
  donderdag 12 januari 2017 @ 18:15:28 #122
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168082121
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 17:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heeft hij wel getest op kinkhoest? Want bij kinkhoest kan je ook braken van het hoesten. En niet alle kinkhoest klinkt ook als kinkhoest (typerend inspiratoir geluid). En het is in het begin heel besmettelijk, na geloof 2 weken al niet meer. Verder valt er weinig te behandelen overigens, je lichaam moet dat vooral zelf oplossen met wat ondersteuning :{
Ja, test was negatief.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 12 januari 2017 @ 18:19:03 #123
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_168082228
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 18:05 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg een beetje vakantiekriebels voor Budapest. :D Zin in!
Ik wil mee! :(.
pi_168082611
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

_O_

Ik eet vanavond eerst bij Golfer en daarna bij Piet. Op de terugweg neem ik wat lasagne mee bij Kaatje voor de lunch van morgen.
Ik heb liever dat je mij oppikt opweg naar Piet, krijg jij de lasagne ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_168082613
Dus...mnX is te bedde, wilde niet eten en heeft een teiltje ernaast.
En ik ook, met een teiltje aan mijn kant. -O-

# wat heerst er?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')