Ja, de kans is er ook gewoon dat ze helemaal niets vinden en het hoesten en de pijn weg gaan en niemand meer interesse heeft in het opsporen van een oorzaak. Maar man wat kan je ziek worden van iets waarvan niemand weet wat er precies aan de hand is, weet jij alles van!quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Men heeft bij mij ook nooit de oorzaak gevonden van mijn "hoesten" waar ik zes jaar terug mee op de intensive care in isolatie belande
Goedzo. Uitzieken!quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:34 schreef Isabeau het volgende:
Mijn eerstvolgende werkdag is 2 februariVoor de rest ziek gemeld.
Maar 25 minuten ook nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vervelende shizzle!
5 minuten is ook niks natuurlijk
Blijkbaarquote:
Ons incrowd taalgebruik kan nog wel eens raar overkomen. Ik wilde net bijna tegen de dokter zeggen dat de pijn hel op de fiets was. Ik verzin het nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte Isa hopelijk doet de Tramadol zijn werk!
Duizend (©Lonaa) rust om je afweer de tijd te geven het op te ruimen!
quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ons incrowd taalgebruik kan nog wel eens raar overkomen. Ik wilde net bijna tegen de dokter zeggen dat de pijn hel op de fiets was. Ik verzin het niet
Erm, hoe laat moest je bij de dierenarts zijn? Afbellen na grondige inspectie?quote:
Die had het vast wel begrepenquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ons incrowd taalgebruik kan nog wel eens raar overkomen. Ik wilde net bijna tegen de dokter zeggen dat de pijn hel op de fiets was. Ik verzin het niet
Volgens mij zijn ze nooit weg geweest, maar van super populair met duizend smaken naar niet populair met maar een paar smaken gegaan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:34 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Zag ik vandaag bij toeval toen ik een drankenwinkel even binnenliep.
Ik ben verbaast omdat ik dacht dat breezers niet meer bestonden. Of zijn ze toch nooit weggeweest in de verkoop en heb ik er gewoon overheen gekeken?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste bacterien laten zich niet kweken, en een onbekend virus is lastig te herkennen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, de kans is er ook gewoon dat ze helemaal niets vinden en het hoesten en de pijn weg gaan en niemand meer interesse heeft in het opsporen van een oorzaak. Maar man wat kan je ziek worden van iets waarvan niemand weet wat er precies aan de hand is, weet jij alles van!
Mijn leidinggevende zei laatst, tijdens een groepslunch, tegen een collega van mij 'Oh, dus jij bent vroeger zo'n breezersletje geweest?'quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:49 schreef Myraela het volgende:
Die tijd dat Breezer nog een scheldwoord was.![]()
Heeft hij wel getest op kinkhoest? Want bij kinkhoest kan je ook braken van het hoesten. En niet alle kinkhoest klinkt ook als kinkhoest (typerend inspiratoir geluid). En het is in het begin heel besmettelijk, na geloof 2 weken al niet meer. Verder valt er weinig te behandelen overigens, je lichaam moet dat vooral zelf oplossen met wat ondersteuningquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Meeste bacterien laten zich niet kweken, en een onbekend virus is lastig te herkennen.
Vaak hebben we een fout beeld door House Md en CSI. Er is nog genoeg onbekend.
Heb destijds de longarts erop gewezen dat ik, mijn schoonzus en haar zoon het hadden, hij was besmet door een klasgenoot, het was zeer besmettelijk. Mijn man en mijn broer kregen het niet, die hadden beide als kind kinkhoest gehad. Mijn buikgevoel zei me, variant kinkhoest.
Hij was het daar niet mee eens, maar intussen is het duidelijk dat er een nieuwe kinkhoest variant is.
Anyway, dankzij veel chemie ben ik weer beter geworden.
Ja, test was negatief.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heeft hij wel getest op kinkhoest? Want bij kinkhoest kan je ook braken van het hoesten. En niet alle kinkhoest klinkt ook als kinkhoest (typerend inspiratoir geluid). En het is in het begin heel besmettelijk, na geloof 2 weken al niet meer. Verder valt er weinig te behandelen overigens, je lichaam moet dat vooral zelf oplossen met wat ondersteuning
Ik wil mee!quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:05 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg een beetje vakantiekriebels voor Budapest.Zin in!
Ik heb liever dat je mij oppikt opweg naar Piet, krijg jij de lasagnequote:Op donderdag 12 januari 2017 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik eet vanavond eerst bij Golfer en daarna bij Piet. Op de terugweg neem ik wat lasagne mee bij Kaatje voor de lunch van morgen.
Gezellig!quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je mij oppikt opweg naar Piet, krijg jij de lasagne
Noro meegepikt?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:32 schreef AnneX het volgende:
Dus...mnX is te bedde, wilde niet eten en heeft een teiltje ernaast.
En ik ook, met een teiltje aan mijn kant.![]()
# wat heerst er?
Beterschap familie X.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:32 schreef AnneX het volgende:
# wat heerst er?
Noro mee naar huis genomen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:32 schreef AnneX het volgende:
# wat heerst er?
Nog wat lekker gekauft?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gezellig!
Ik was vandaag nog in de buurt van Piet en Z. Heb Duitse boodschappen gedaan.
Noro virus ?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:32 schreef AnneX het volgende:
# wat heerst er?
Dus kwam je waarschijnlijk langs mijquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gezellig!
Ik was vandaag nog in de buurt van Piet en Z. Heb Duitse boodschappen gedaan.
Ik vond alles leuk in Budapest. Mijn Hongaarse bloed gaat er nog steeds sneller van stromen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:17 schreef mjan het volgende:
Nu heb ik zin in vakantie![]()
Ik vond het Memento Park wel leuk in Budapest!
Van de rest herinner ik me vooral Szigetquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond alles leuk in Budapest. Mijn Hongaarse bloed gaat er nog steeds sneller van stromen.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:42 schreef Lonaa het volgende:
Ik had net beentraining en op de terugweg met de auto liet ik de auto afslaan voor het stoplicht omdat mijn benen het niet meer doen
Ja, dat wel.quote:
Arme autoquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat wel.![]()
Maar afslaande auto had ik al heel lang niet gehad.Alle overige stoplichten waren ook wel uitdaging. Of auto bijna uit, of DUIZENDMILJOEN toeren bij het van mn plek komen.
Beterschap.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken dus nog steeds niemand die dat geprobeerd heeft!Er zijn geen avonturiers meer in deze wereld!
AnneX, nu ook tramadol gekregen. Waarschijnlijk is de pijn 'gewoon' viraal. Hij test ook op Coxsackie B virus: http://bottomlineinc.com/(...)pain-mystery-solved/ en op kinkhoest. Alles hing wel samen met het hoesten, maar verschillende dingen. Dus waarschijnlijk alles samen veroorzaakt door een virusinfectie.
Beterschap.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:32 schreef AnneX het volgende:
# wat heerst er?
dat duurt maar 2-6 dagen, jij bent al weken in pijn toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken dus nog steeds niemand die dat geprobeerd heeft!Er zijn geen avonturiers meer in deze wereld!
AnneX, nu ook tramadol gekregen. Waarschijnlijk is de pijn 'gewoon' viraal. Hij test ook op Coxsackie B virus: http://bottomlineinc.com/(...)pain-mystery-solved/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |