Was dat hetzelfde voorval waarbij jij bovenop de andere hont bent gedoken?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Een zwarte herder die z'n bal verdedigde en per ongeluk met z'n hoektand bleef haken.
Nee, dat kringspiervoorval (quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Was dat hetzelfde voorval waarbij jij bovenop de andere hont bent gedoken?
Toen werd ook iets gezegd van, dat een hond losliet als je op de kringspier drukte geloof ik.
Zijn jullie de schrik alweer een beetje te boven?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:48 schreef AnneX het volgende:
@Myra ga je hierheen ? http://www.godshuis.be
Hoorde ik slechte recensies over, via groupon...
Jij had last van je schouder toch? Wat zei de HA? En wat heb je er voor gekregen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:51 schreef Kreator het volgende:
Pijnstillers gehad. Ze helpen niet..
Niet bij de HA geweest. Ibuprofen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij had last van je schouder toch? Wat zei de HA? En wat heb je er voor gekregen?
Waar heb je last van met je schouder?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet bij de HA geweest. Ibuprofen.
Jawel...en ik leef me nu uit op wassen draaien van sch.ouwechies en vanwege norovirus dubbel draaienquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zijn jullie de schrik alweer een beetje te boven?
Onsteking denk ik. Veel pijn, ellende.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar heb je last van met je schouder?
Mwah. Veel begripen stampen vandaag aangaande privaatrecht. Woordjes stampen was ik vroeger ook al niet geod inquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jawel...en ik leef me nu uit op wassen draaien van sch.ouwechies en vanwege norovirus dubbel draaien![]()
De was zit in rode zakken als besmet ( met pooh en braaksel) .
En ik gebruik huishoudschoenen.
Lang leve 25 jaar O.K. ervaring met septische ok's schoonmaken.![]()
Schiet jij een beetje op met tentamen voorbereiden.
@krea...toch maar langs de huisarts?
wassen ze in het verzorginshuis niet? Poh, wat een werk weer Anne...quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jawel...en ik leef me nu uit op wassen draaien van sch.ouwechies en vanwege norovirus dubbel draaien![]()
De was zit in rode zakken als besmet ( met pooh en braaksel) .
En ik gebruik huishoudschoenen.
Lang leve 25 jaar O.K. ervaring met septische ok's schoonmaken.![]()
Schiet jij een beetje op met tentamen voorbereiden.
@krea...toch maar langs de huisarts?
Niet altijd nee. Je kunt het "inkopen" en dan moeten alle wasonderdelen (incl washandjes etc) een labeltje ingenaaid hebben en er zijn flinke hoeveelheden van alles nodig. Het gaat vaak 1x per week weg. En als er dan iemand ziek is en veel bevuild heb je op een gegeven moment geen voorraad meer (been there done that)quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wassen ze in het verzorginshuis niet? Poh, wat een werk weer Anne...
Jawel, alleen sch.ma zegt dat zij allergisch dus neutral gebruikt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wassen ze in het verzorginshuis niet? Poh, wat een werk weer Anne...
In het huis waar mijn vader zat moesten ze ingenaaid worden. Gelukkig konden we dat laten doen. Pa was zuunig en wilde daar eigenlijk niet voor betalen en dan konden wij wel doen duh!!! We hebben hem aangeboden om naald en draad te kopen en dan kon hij het zelf doen, hij kon toch nauwelijks lopenquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:09 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, die bui van keiharde ingesmolten naamlabels zag ik ook hangen.
Want sch.ma is overgevoelig en draagt hemdjes en broekjes binnenstebuiten, want anders heeft zij last van de schurende (?) labels.![]()
Godenzijdank was mijn moeder ( en vader) minder kritisch hierop.
Wat een jubileum: 20 jaar mantelzorg.
Herkenbaarquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:03 schreef AnneX het volgende:
Herhalen.
Jaren geleden moest ik van ALLE spiergroepen de origo en insertie weten en functie etc.
Ingesproken op een bandje en op de lange ritten naar mijn ouders het bandje afdraaien.
Na twee herren gehaald met een acht.
Nou, die labeltjes lijken mij eerlijk gezegd ook jeuken!! Ik heb nog handdoeken van mijn oma, die dus ook in het verzorgingshuis heeft gewoond. Met labeltjes. Zijn geen fijne labeltjesquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:09 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, die bui van keiharde ingesmolten naamlabels zag ik ook hangen.
Want sch.ma is overgevoelig en draagt hemdjes en broekjes binnenstebuiten, want anders heeft zij last van de schurende (?) labels.![]()
Godenzijdank was mijn moeder ( en vader) minder kritisch hierop.
Wat een jubileum: 20 jaar mantelzorg.
Je doet ook genoeg (heel veel) voor hen, dus laat maar eens voor je zorgenquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:34 schreef Isabeau het volgende:
Vanwege het weer komt mijn papa zo om me naar de dokter te brengenWel een nadeel als je zelf geen auto hebt hoor.
Stoppen met vleeseten was de oplossing, toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel een nadeel als je zelf geen auto hebt hoor.
Dan heb ik liever vleesquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:49 schreef mjan het volgende:
Stoppen met vleeseten was de oplossing, toch?
Succes zo bij de arts, dat je maar goed gedrogeerd weer huiswaarts mag gaan
Nee, het rustpunt. Karmelietenklooster in het hartje van Gent: https://www.airbnb.nl/rooms/5166099quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:48 schreef AnneX het volgende:
@Myra ga je hierheen ? http://www.godshuis.be
Hoorde ik slechte recensies over, via groupon...
en nog steeds lekker he?quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:01 schreef mjan het volgende:
Ik voel me voorgelogen door iedereen die heeft gezegd dat koetjesrepen niet zo zouden smaken als in je herinnering. Ze smaken exáct hetzelfde!
Gelukkig...dit ziet en klinkt veel beterquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het rustpunt. Karmelietenklooster in het hartje van Gent: https://www.airbnb.nl/rooms/5166099
Ik houd het maar op een nostalgische smaakquote:
Gent!quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het rustpunt. Karmelietenklooster in het hartje van Gent: https://www.airbnb.nl/rooms/5166099
quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:42 schreef Isabeau het volgende:
En weer in het ziekenhuis. Oh joy. Bloedprikken, foto's, gelukkig geen spoedhulp.
Meer kans op lekker weerquote:
Ben benieuwd wat er uitkomt, behalve het waarschijnlijke advies om voorlopig toch maar niet weer te gaan werken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:42 schreef Isabeau het volgende:
En weer in het ziekenhuis. Oh joy. Bloedprikken, foto's, gelukkig geen spoedhulp.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:41 schreef AnneX het volgende:
Wie van jullie kent het nummer of de artiest?
Chocolademelk maken en dan nog even twee uur bikkelen? Doe ik met je mee.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:26 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag is een niet-zo-productieve dag. En ik heb zin in warme chocolademelk.
Heb thee.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:49 schreef mjan het volgende:
[..]
Chocolademelk maken en dan nog even twee uur bikkelen? Doe ik met je mee.
Eén keer per week 1 1/2 uur met pauze weer voorlopig sinds het laatste project van kerstvoorstellingen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:48 schreef mjan het volgende:
[..]Wel redelijk bekend liedje; radio-materiaal. Hoe vaak repeteren jullie?
*mompelt iets onverstaanbaars*quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:02 schreef Lonaa het volgende:
Mjan, k heb nog niks productiefs gedaan, jij?
dat! woonde een buurvrouw om de hoek met een poedeltje wat nog wel eens wegliep, brachten we dat beest terug kreeg je zo'n reepje....bleghquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:01 schreef Kreator het volgende:
Ik vond koetjesrepen als kind ook al niet lekker.
Oh, ik zou het poedeltje opgewacht hebben voor koetjesrepenquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:14 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat! woonde een buurvrouw om de hoek met een poedeltje wat nog wel eens wegliep, brachten we dat beest terug kreeg je zo'n reepje....blegh
Ik heb iets gedaan! 10 minuten. Klaar nouquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:10 schreef mjan het volgende:
[..]
*mompelt iets onverstaanbaars*
Ik ga NU weer verder. Volgens de pomdoro-methode (25 minuten werken aan één taak zonder afleiding, dan 5 minuten pauze, enz..).
Edit. En jij gaat ook nu beginnen![]()
Dit.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:01 schreef Kreator het volgende:
Ik vond koetjesrepen als kind ook al niet lekker.
Geen flauw idee. Ga zo even boodschappen doen. Ik heb nog wat lasagne over van gisteren, dus als ik geen inspiratie heb, kan dat ook altijd nog.quote:
Lasagne is altijd een goede optie.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ga zo even boodschappen doen. Ik heb nog wat lasagne over van gisteren, dus als ik geen inspiratie heb, kan dat ook altijd nog.
Zeeduivelfilets met gamba's en geroosterde wortels.quote:
Pasta met kip, champignons, halfgedroogdde tomaatjes en saus van ricotta en spinazie.quote:
Mijn eerstvolgende werkdag is 2 februariquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:47 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd wat er uitkomt, behalve het waarschijnlijke advies om voorlopig toch maar niet weer te gaan werken.
En deze was ook heel goed gelukt. Een van de twee knullen (syriers) moet binnenkort voor zijn vriendinnetje koken en zij wil lasagne hebben en geen syrisch eten.. Dus gaan we samen inkopen doen en de lasagne maken. Dan weet hij dat ook voor de volgende keer.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lasagne is altijd een goede optie.Ik denk dat ik echt te vaak zou eten als ik alleen zou wonen.
Goedzo! Even het lijf op adem laten komen. En dan nu je wel rustig houden en niet gaan trainen voor de 4-daagse of zo.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn eerstvolgende werkdag is 2 februariVoor de rest ziek gemeld.
Ja, briljante opmerkingquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:
En deze was ook heel goed gelukt. Een van de twee knullen (syriers) moet binnenkort voor zijn vriendinnetje koken en zij wil lasagne hebben en geen syrisch eten.. Dus gaan we samen inkopen doen en de lasagne maken. Dan weet hij dat ook voor de volgende keer.
Maar hij doet momenteel een dieet (wil 8 kg afvallen) en na 2 happen zei hij "Kaatje, wat doe jij met mijn dieet, met dit eten lukt dat niet, dit is te lekker". Ik hou wel van zulke opmerkingen
verstandigquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt goed!quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:31 schreef golfer het volgende:
Zeeduivelfilets met gamba's en geroosterde wortels.
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:32 schreef Lonaa het volgende:
Pasta met kip, champignons, halfgedroogdde tomaatjes en saus van ricotta en spinazie.
Nu eerst tostitijd want straks sporten en pas laat eten.
Klinkt, euh, gezond.quote:
Er zitten toch wel smaakmakers bij? Dit zijn toch de hoofdingrediënten? Toch? Toch!quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:39 schreef gcjoel het volgende:
Dat dus!Heb er bijzonder veel trek in
Ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk overigens dat ik bij golfer aanschuif
Nja ik maak de rijst als Turkse rijst dus die is gewoon lekker zo.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zitten toch wel smaakmakers bij? Dit zijn toch de hoofdingrediënten? Toch? Toch!
Maar je kan als #fitgrl ook lekker koken hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:42 schreef gcjoel het volgende:
Nja ik maak de rijst als Turkse rijst dus die is gewoon lekker zo.
De kip zal ik wel kruiden maar verder is dat het
Doe kerrie! Of sate. :Ó)quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja ik maak de rijst als Turkse rijst dus die is gewoon lekker zo.
De kip zal ik wel kruiden maar verder is dat het
Satéquote:
Ja maar ik eet dit ook niet uit fitgirl overwegingquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je kan als #fitgrl ook lekker koken hoor
Lonaaquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb iets gedaan! 10 minuten. Klaar nou
Ik voel je! Satesaus maakt alles lekkerderquote:
In ieder geval alle groentes.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voel je! Satesaus maakt alles lekkerder
Morgen hypotheekshit regelen om te zorgen dat ik geen mede-eigenaar meer ben van het huis waar ex in leeftquote:
Tosti is ook lekker met satesausquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:47 schreef Lonaa het volgende:
In ieder geval alle groentes.
Ik heb tosti met rauwe ham, geitenkaas en ketchup
Vervelende shizzle!quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:51 schreef mjan het volgende:
Morgen hypotheekshit regelen om te zorgen dat ik geen mede-eigenaar meer ben van het huis waar ex in leeft![]()
Ik moet weer verder, mijn vijf minuten zijn alweer om!
Oh ik gaf een beetje over in mn mond.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tosti is ook lekker met satesausMisschien niet de geitenkaasvariant.
IEEEWWW! dat klinkt echt smerig!quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ik gaf een beetje over in mn mond.
net als die fout die john west gemaakt heeft om tonijn in blik met satesaus te verkopen
Sooo...en de as. wintervakantie? in ijle koude lucht is goed voor je?quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Spareribs met salalades en vers brood met knoflookolijfoliequote:
Hier word ik spontaan misselijk vanquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)nces-tonijn-met-sate
ze verkopen het nog.
Ik ken dus nog steeds niemand die dat geprobeerd heeft!quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:54 schreef Lonaa het volgende:
Oh ik gaf een beetje over in mn mond.
net als die fout die john west gemaakt heeft om tonijn in blik met satesaus te verkopen
Maar ik zag het bij de Xenos liggen! Dat is toch eens soort laatste station voor producten die uit de handel gaan?!quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:55 schreef Lonaa het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)nces-tonijn-met-sate
ze verkopen het nog.
Ik ook.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier word ik spontaan misselijk van#fitgirl
Ja, maar AH verkoopt het nog en Jumbo ook zag ik net. Iig in de webwinkels. Bij de Xenos ligt het al heel lang, daar heb ik het voor het eerst gezien, een jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik zag het bij de Xenos liggen! Dat is toch eens soort laatste station voor procukten die uit de handel gaan?!
Zullen we dat samen doenquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik ook.![]()
en Isa, ik ook niet. ergens wil ik het wel proberen maar HELL NO
Men heeft bij mij ook nooit de oorzaak gevonden van mijn "hoesten" waar ik zes jaar terug mee op de intensive care in isolatie belandequote:Op donderdag 12 januari 2017 17:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken dus nog steeds niemand die dat geprobeerd heeft!Er zijn geen avonturiers meer in deze wereld!
AnneX, nu ook tramadol gekregen. Waarschijnlijk is de pijn 'gewoon' viraal. Hij test ook op Coxsackie B virus: http://bottomlineinc.com/(...)pain-mystery-solved/ en op kinkhoest. Alles hing wel samen met het hoesten, maar verschillende dingen. Dus waarschijnlijk alles samen veroorzaakt door een virusinfectie.
quote:
Ja, de kans is er ook gewoon dat ze helemaal niets vinden en het hoesten en de pijn weg gaan en niemand meer interesse heeft in het opsporen van een oorzaak. Maar man wat kan je ziek worden van iets waarvan niemand weet wat er precies aan de hand is, weet jij alles van!quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Men heeft bij mij ook nooit de oorzaak gevonden van mijn "hoesten" waar ik zes jaar terug mee op de intensive care in isolatie belande
Goedzo. Uitzieken!quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:34 schreef Isabeau het volgende:
Maar 25 minuten ook nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vervelende shizzle!
5 minuten is ook niks natuurlijk
Blijkbaarquote:
Ons incrowd taalgebruik kan nog wel eens raar overkomen. Ik wilde net bijna tegen de dokter zeggen dat de pijn hel op de fiets was. Ik verzin het nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte Isa hopelijk doet de Tramadol zijn werk!
Duizend (©Lonaa) rust om je afweer de tijd te geven het op te ruimen!
quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ons incrowd taalgebruik kan nog wel eens raar overkomen. Ik wilde net bijna tegen de dokter zeggen dat de pijn hel op de fiets was. Ik verzin het niet
Erm, hoe laat moest je bij de dierenarts zijn? Afbellen na grondige inspectie?quote:
Die had het vast wel begrepenquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ons incrowd taalgebruik kan nog wel eens raar overkomen. Ik wilde net bijna tegen de dokter zeggen dat de pijn hel op de fiets was. Ik verzin het niet
Volgens mij zijn ze nooit weg geweest, maar van super populair met duizend smaken naar niet populair met maar een paar smaken gegaan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:34 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Zag ik vandaag bij toeval toen ik een drankenwinkel even binnenliep.
Ik ben verbaast omdat ik dacht dat breezers niet meer bestonden. Of zijn ze toch nooit weggeweest in de verkoop en heb ik er gewoon overheen gekeken?
[..]
Meeste bacterien laten zich niet kweken, en een onbekend virus is lastig te herkennen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, de kans is er ook gewoon dat ze helemaal niets vinden en het hoesten en de pijn weg gaan en niemand meer interesse heeft in het opsporen van een oorzaak. Maar man wat kan je ziek worden van iets waarvan niemand weet wat er precies aan de hand is, weet jij alles van!
Mijn leidinggevende zei laatst, tijdens een groepslunch, tegen een collega van mij 'Oh, dus jij bent vroeger zo'n breezersletje geweest?'quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:49 schreef Myraela het volgende:
Die tijd dat Breezer nog een scheldwoord was.![]()
Heeft hij wel getest op kinkhoest? Want bij kinkhoest kan je ook braken van het hoesten. En niet alle kinkhoest klinkt ook als kinkhoest (typerend inspiratoir geluid). En het is in het begin heel besmettelijk, na geloof 2 weken al niet meer. Verder valt er weinig te behandelen overigens, je lichaam moet dat vooral zelf oplossen met wat ondersteuningquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Meeste bacterien laten zich niet kweken, en een onbekend virus is lastig te herkennen.
Vaak hebben we een fout beeld door House Md en CSI. Er is nog genoeg onbekend.
Heb destijds de longarts erop gewezen dat ik, mijn schoonzus en haar zoon het hadden, hij was besmet door een klasgenoot, het was zeer besmettelijk. Mijn man en mijn broer kregen het niet, die hadden beide als kind kinkhoest gehad. Mijn buikgevoel zei me, variant kinkhoest.
Hij was het daar niet mee eens, maar intussen is het duidelijk dat er een nieuwe kinkhoest variant is.
Anyway, dankzij veel chemie ben ik weer beter geworden.
Ja, test was negatief.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heeft hij wel getest op kinkhoest? Want bij kinkhoest kan je ook braken van het hoesten. En niet alle kinkhoest klinkt ook als kinkhoest (typerend inspiratoir geluid). En het is in het begin heel besmettelijk, na geloof 2 weken al niet meer. Verder valt er weinig te behandelen overigens, je lichaam moet dat vooral zelf oplossen met wat ondersteuning
Ik wil mee!quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:05 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg een beetje vakantiekriebels voor Budapest.Zin in!
Ik heb liever dat je mij oppikt opweg naar Piet, krijg jij de lasagnequote:Op donderdag 12 januari 2017 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik eet vanavond eerst bij Golfer en daarna bij Piet. Op de terugweg neem ik wat lasagne mee bij Kaatje voor de lunch van morgen.
Gezellig!quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je mij oppikt opweg naar Piet, krijg jij de lasagne
Noro meegepikt?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:32 schreef AnneX het volgende:
Dus...mnX is te bedde, wilde niet eten en heeft een teiltje ernaast.
En ik ook, met een teiltje aan mijn kant.![]()
# wat heerst er?
Beterschap familie X.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:32 schreef AnneX het volgende:
# wat heerst er?
Noro mee naar huis genomen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:32 schreef AnneX het volgende:
# wat heerst er?
Nog wat lekker gekauft?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gezellig!
Ik was vandaag nog in de buurt van Piet en Z. Heb Duitse boodschappen gedaan.
Noro virus ?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:32 schreef AnneX het volgende:
# wat heerst er?
Dus kwam je waarschijnlijk langs mijquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gezellig!
Ik was vandaag nog in de buurt van Piet en Z. Heb Duitse boodschappen gedaan.
Ik vond alles leuk in Budapest. Mijn Hongaarse bloed gaat er nog steeds sneller van stromen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:17 schreef mjan het volgende:
Nu heb ik zin in vakantie![]()
Ik vond het Memento Park wel leuk in Budapest!
Van de rest herinner ik me vooral Szigetquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond alles leuk in Budapest. Mijn Hongaarse bloed gaat er nog steeds sneller van stromen.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:42 schreef Lonaa het volgende:
Ik had net beentraining en op de terugweg met de auto liet ik de auto afslaan voor het stoplicht omdat mijn benen het niet meer doen
Ja, dat wel.quote:
Arme autoquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat wel.![]()
Maar afslaande auto had ik al heel lang niet gehad.Alle overige stoplichten waren ook wel uitdaging. Of auto bijna uit, of DUIZENDMILJOEN toeren bij het van mn plek komen.
Beterschap.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken dus nog steeds niemand die dat geprobeerd heeft!Er zijn geen avonturiers meer in deze wereld!
AnneX, nu ook tramadol gekregen. Waarschijnlijk is de pijn 'gewoon' viraal. Hij test ook op Coxsackie B virus: http://bottomlineinc.com/(...)pain-mystery-solved/ en op kinkhoest. Alles hing wel samen met het hoesten, maar verschillende dingen. Dus waarschijnlijk alles samen veroorzaakt door een virusinfectie.
Beterschap.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:32 schreef AnneX het volgende:
# wat heerst er?
dat duurt maar 2-6 dagen, jij bent al weken in pijn toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
AnneX, nu ook tramadol gekregen. Waarschijnlijk is de pijn 'gewoon' viraal. Hij test ook op Coxsackie B virus: http://bottomlineinc.com/(...)pain-mystery-solved/
[..]
Ik wilde net bijna tegen de dokter zeggen dat de pijn hel op de fiets was. Ik verzin het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pret met staalwolsponsjes @ bakkerij
Zo. Erwtensoep en stokbroodje achter de kiezen. Zo maar naar bed, want morgen om 05:20 naar kantoor![]()
Ik lees morgen wel terug. Dag luitjes!
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef minilot het volgende:
Zijn scheermesjes uit de mode geraakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pret met staalwolsponsjes @ bakkerij
Zo. Erwtensoep en stokbroodje achter de kiezen. Zo maar naar bed, want morgen om 05:20 naar kantoor![]()
Ik lees morgen wel terug. Dag luitjes!![]()
Slaap lekker!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
Heb ik ook gedaan! Bij een meisje van 7 en een jongetje van 4quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeuh, vanaf eind januari ga ik voorlezen aan een jochie van 4. Buitenlands gezin, hij wil graag voorgelezen worden en moeders is daar geen fan van. Nu heb ik 20 weken de tijd om het jochie blij te maken en moeders enthousiast te krijgen.
Kinderboeken....er gaat vast een wereld voor mij open (@annex, hellup)
www.jaapleest.nl (vriend van me)quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeuh, vanaf eind januari ga ik voorlezen aan een jochie van 4. Buitenlands gezin, hij wil graag voorgelezen worden en moeders is daar geen fan van. Nu heb ik 20 weken de tijd om het jochie blij te maken en moeders enthousiast te krijgen.
Mijn (en hun) absolute favoriet destijds (en heb hem hier ook in de kast staan) is Grote Krook en Kleine Krook vanRoald Dahl. Ieder kind van 4 moet dat kennen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Niet zo veel als normaal. Heb nu niet veel opslagruimte. Het belangrijkste waren vandaag de drogisterijboodschappen en dat is goed geslaagd.quote:
Nee, wel bijnaquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dus kwam je waarschijnlijk langs mij
Bedoel je 'de reuzenkrokodil'? Afgelopen zaterdag nog voorgelezen aan twee neefjes van 5 en 2, en een nichtje van 2. Het neefje van 5 kende 'm al maar riep elke keer als het spannend werd 'het komt wel weer goed, toch?'quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:38 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Mijn (en hun) absolute favoriet destijds (en heb hem hier ook in de kast staan) is Grote Krook en Kleine Krook vanRoald Dahl. Ieder kind van 4 moet dat kennen.
Vast!quote:
Hier is het net begonnen met nat sneeuwen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat nou sneeuw?
Pah!
A propos Roald Dahl, iemand ook de docu over zijn leven gezien?
Heb recent The Irregulars: Roald Dahl and the British Spy Ring in Wartime Washington gelezen, titel beschrijft het goed
Was rond de kerst op de BBC, was in de herfst ook al een keer geweest, wordt waarschijnlijk nog wel eens herhaald.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier is het net begonnen met nat sneeuwen.
Docu over Dahl, klinkt als iets dat ik wil zien.
Zelfde organisatie als waar ik het voor deed, ik deed het in Den Boschquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:
De organisatie heet voorleesexpress. Ze bestaan al 10 jaar. Ik ben er via vluchtelingenwerk aan gekomen. Vorig jaar lukte het niet, ik had me te laat opgegeven en toen het weer opgestart werd was ik druk met de statushouders.
Je gaat hier 20x heen, haalt boeken uit de bieb, en soms vinden ouders voorlezen niet leuk, soms kunnen ze het niet. de familie/ouders moeten ook echt aanwezig zijn. Volgende week heb ik een training, week erna kennismaking en dan beginnen. Ben heel benieuwd.
Ff geduld het komt eraan. t is hier begonnen. Auto's zijn al wittig, gras ook, straten nog nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat nou sneeuw?
Pah!
A propos Roald Dahl, iemand ook de docu over zijn leven gezien?
Heb recent The Irregulars: Roald Dahl and the British Spy Ring in Wartime Washington gelezen, titel beschrijft het goed
Ieuw, niks voor mij. Vrijheid wil ik!quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:
de familie/ouders moeten ook echt aanwezig zijn.
Hihi, maar het gaat hier niet allen om het kind voor te lezen, maar ook om de ouders te laten zien dat voorlezen leuk is en dat kinderen vooruit gaan op school. Het is niet zo dat ik een gratis voorleesoppas ga worden (en het is maar een uurtje per week)quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:11 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ieuw, niks voor mij. Vrijheid wil ik!
Blind ?quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond samen met een vriend in opdracht 16 whisky's geproefd incombinatie met een (nu helaas niet te noemen) produkt, waarvoor men de samenwerking met/aansluiting bij whisky zoekt.
Het was een bizarre avond met soms verschrikkelijke en soms mooie smaakcombinaties.
Nu de resultaten/ervaringen doorgeven aan de opdrachtgever en afwachten of het een vervolg krijgt.
Ik hoop van wel, dan krijgen we mogelijk een opdracht die vooral een grote eer zou zijn...
Nee, dit keer niet blind, allemaal whisky's uit eigen voorraad.quote:
Ja, maar extreem in combinatie met whisky...quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:49 schreef golfer het volgende:
Heel benieuwd naar het product. Hartig, neem ik aan?
Regen!quote:
We kregen bij Yama een open sushi met de lekkerste knapperige nori die ik tot nu toe geproeft heb.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:57 schreef RobinOok het volgende:
Ik gok snack nori!
Lekkerste snack ever bij whisky.
Hier ligt al een flink pak (zo blij dat ik morgen niet op de fiets hoef).quote:
Ja, of een tussenvorm. Ik denk dat hij zijn eigen snacknori maakt van de beste kwaliteit nori. Daar is echt enorm veschil tussen, vellen van 5 cent of van 40 euro. Ik ben geen expert maar dat verschil proef je wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We kregen bij Yama een open sushi met de lekkerste knapperige nori die ik tot nu toe geproeft heb.
Is dit net zoiets dan?
Dat lijkt me best een puike combinatie inderdaadquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:57 schreef RobinOok het volgende:
Ik gok snack nori!
Lekkerste snack ever bij whisky.
Die voorleescultuur heb ik trouwens niet zo goed over weten te dragen volgens mijquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hihi, maar het gaat hier niet allen om het kind voor te lezen, maar ook om de ouders te laten zien dat voorlezen leuk is en dat kinderen vooruit gaan op school. Het is niet zo dat ik een gratis voorleesoppas ga worden (en het is maar een uurtje per week)
Ik hoop wel dat dat lukt. Ik ben ook nooit voorgelezen thuis, wel op school. En heb daar nog steeds hele goede herinneringen aan. Maar ik zat ook al heel jong met mn neus in de boeken, lezen lezen lezen heerlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:29 schreef mjan het volgende:
[..]
Die voorleescultuur heb ik trouwens niet zo goed over weten te dragen volgens mij#faal
Moeder was wel altijd aanwezig, maar kon niet goed lezen en vader was nooit thuis.
Als mijn beeld van jou een beetje klopt, dan zal je er vast beter in zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat dat lukt. Ik ben ook nooit voorgelezen thuis, wel op school. En heb daar nog steeds hele goede herinneringen aan. Maar ik zat ook al heel jong met mn neus in de boeken, lezen lezen lezen heerlijk
Die enorme pijn helemaal rondom is nieuwquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:25 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
dat duurt maar 2-6 dagen, jij bent al weken in pijn toch?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb het al zo vaak geroepen, en ik blijf het zeggen
TV is nepperij, fake en opgezet
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Succesfactor__.html
Snel al!quote:
Snel? ben al 3 maanden wegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:53 schreef mjan het volgende:
[..]
Snel al!Hoe is het met je huis en hypotheek ondertussen?
Hier lag vanochtend alleen nog wat sneeuw op de auto's, het is vanmorgen vroeg verder allemaal al weggesmolten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:03 schreef Vork het volgende:
Er lag best een flinke laag sneeuw hier toen ik vanochtend vertrok. Gelukkig was een deel van de route sneeuwvrij gemaakt, want anders was er geen beginnen aan zo op de fiets. Is het bij jullie ook zo wit?
Allemachtig, wat vervelend dat je zo weinig aan je adviseur hebt gehad! Zeker in jouw situatie is het toch wel prettig dat je zo iemand in de arm kunt nemen, en erop kunt vertrouwen dat je een boel geregel uit handen wordt genomen. Meh!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Snel? ben al 3 maanden weg![]()
Hypotheek is eindelijk rond.. Mn hypotheekadviseur snapte geen bal van m'n salaris opbouw, was er een beetje klaar mee. Dus maar akkoord gegaan met extra eigen inleg om er maar van het getouwtrek en de ontzettend lakse houding van mn adviseur af te zijn.
Hij kwam op de dag dat m'n ontbindende voorwaarden verliepen ermee dat ie er niks van snapteNa 6 weken radiostilte, dus hij vond het gek dat ik 'm even door de telefoon trok. Voor ik aan boord stapte de wereld beloven natuurlijk
en dat alles duidelijk was en op 2 weken geregeld zou zijn.
Volgende keer ga ik naar een ander.
Hier niet, er is 10 a 15 cm gevallen. Ze zijn er ditmaal wel vroeg bij geweest om de wegen sneeuwvrij te maken. Zelfs de meeste fietspaden al. Er liggen nog flinke sneeuwhellingen langs de wegen, die zijn niet zomaar gesmolten, maar ik vermoed dat het vanmiddag hier ook niet wit meer is , maar vooral nat en vies.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:04 schreef minilot het volgende:
Hier lag vanochtend alleen nog wat sneeuw op de auto's, het is vanmorgen vroeg verder allemaal al weggesmolten.
Ik stikte vannacht zowatquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:06 schreef minilot het volgende:
Da's inderdaad geen lekkere combinatie, Zeef!
Mooiquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:07 schreef zeefje het volgende:
Een dagje niets doen op 't werk. Ook wel eens lekker
SPOILER: Star Wars-spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Snel dat je er nu binnen een week ineens bent, bedoelde ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Snel? ben al 3 maanden weg![]()
Hypotheek is eindelijk rond.. Mn hypotheekadviseur snapte geen bal van m'n salaris opbouw, was er een beetje klaar mee. Dus maar akkoord gegaan met extra eigen inleg om er maar van het getouwtrek en de ontzettend lakse houding van mn adviseur af te zijn.
Hij kwam op de dag dat m'n ontbindende voorwaarden verliepen ermee dat ie er niks van snapteNa 6 weken radiostilte, dus hij vond het gek dat ik 'm even door de telefoon trok. Voor ik aan boord stapte de wereld beloven natuurlijk
en dat alles duidelijk was en op 2 weken geregeld zou zijn.
Volgende keer ga ik naar een ander.
Klinkt niet echt als veilig!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:21 schreef Kreator het volgende:
Pittig ritje! De a35 was compleet bevroren. Alsof je 4 lekke banden hebt,.
Nee, dat was het niet. Alle sneeuw was in de zoab gaan zitten en daardoor was het ontzettend hobbelig en glad.quote:
Oei! Nou ja, heelhuids aangekomen. Phew.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toen met alle 100.000 auto's netjes 30/40 reden werd ik nog wel ingehaald door een vrachtwagen die 90 ging.
Geen koffie meer nodig om wakker te wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:21 schreef Kreator het volgende:
Pittig ritje! De a35 was compleet bevroren. Alsof je 4 lekke banden hebt,.
Het was alleen glad tussen Enschede en Hengelo. Daarbuiten was het overal goed te doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:31 schreef mjan het volgende:
[..]
Geen koffie meer nodig om wakker te worden
Binnenwegen wel ok?
Beterschap Jagar! Ik LOLde net toen ik teruglas hoe je je afvroeg hoe je zonder je lief nou in 's hemelsnaam ónder je mini moest stofzuigen.quote:
is het niet te koud buiten dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:10 schreef minilot het volgende:
[..]
MooiHier ook rustig, vooralsnog.
Hoef ook maar tot 13:00, dan hier op kantoor vast badpak aan en meteen door naar het zwembad.
Ben benieuwd hoe Brimstone is. Wil er zelf ook heen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:17 schreef minilot het volgende:
Wat voor soort feestje Zeef?
Ik ga morgenmiddag eerst met J. The OA afkijken. Dan einde van de middag eerst naar Brimstone in de bios met J. en zijn broertje, echt enorm benieuwd naar!![]()
Mijn dorp heeft een puik binnenbad!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
is het niet te koud buiten dan?
ik denk dat HMK het beeld kreeg dat je in badpak (zonder andere kleren) van je werk naar het zwembad gaat...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn dorp heeft een puik binnenbad!
Oh, haha! Ja, nee. Vooral even op kantoor alvast ondergoed verruilen voor badpak en erover weer gewoon de dikke trui terug aan natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik denk dat HMK het beeld kreeg dat je in badpak (zonder andere kleren) van je werk naar het zwembad gaat...
Filmpje!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:47 schreef Lonaa het volgende:
En poes Ziva ligt echt thunderhard te snurken
ja, dat..maar dat was te flauw natuurlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik denk dat HMK het beeld kreeg dat je in badpak (zonder andere kleren) van je werk naar het zwembad gaat...
Vooralsnog niet - draait de hele tijd op onhandige tijden. Wellicht volgende week!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:20 schreef mjan het volgende:
Mini, ben jij al aan Nocturnal Animals toegekomen?
Haha, eens! Maar dat geldt eigenlijk wel voor een boel eerste keren, vind ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:35 schreef gcjoel het volgende:
Ik zou er echt geld voor over hebben om Star wars nog eens voor het eerst te zien!
Ja dat is waar!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Haha, eens! Maar dat geldt eigenlijk wel voor een boel eerste keren, vind ik.![]()
Ook jij beterschap!
Ugh! Ik hoop zó dat jullie binnenkort een geschikt ander huisje vinden!quote:
Zo doe ik dat ook altijd, en het is stiekem alvast voorpret want dan mag je bijna wegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ben begonnen met het inpakken van m'n koffer.Heb nog het hele weekend, maar dan weet ik in ieder geval zeker dat ik nu niet ga dragen wat ik eigenlijk mee wil nemen.
Je hebt je zwemdiploma?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:48 schreef Lonaa het volgende:
Ze zien een lekkend raam niet als spoedze komen woensdag.
Maandagochtend om 5 uur richting het vliegveld. We vliegen pas rond half 8, maar we moeten met de hele klas nog inchecken dus we hebben vroeg afgesproken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo doe ik dat ook altijd, en het is stiekem alvast voorpret want dan mag je bijna weg![]()
Wanneer vertrek je.?
Ik kan zwemmen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt je zwemdiploma?![]()
Zo kut altijd afhankelijk zijn van die woningbouw!
Leuk!!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:00 schreef minilot het volgende:
Wat hou ik toch van dit topic!Ik zit me op dit moment aan te melden bij de VoorleesExpress in Dordrecht en Rotterdam. Zeer dank voor de tip!
Net als Robin heb ik een sterke voorkeur voor voorlezen aan koters zonder ouders erbij, maar niettemin is dit een puik initiatief!
Ik ben ook altijd liever wat vroeg op schiphol hoor, je gaat op vakantie dus wil ik niet moeten stressen of ik het allemaal wel haal. Liever tijd over en nog ff wat drinken dan!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maandagochtend om 5 uur richting het vliegveld. We vliegen pas rond half 8, maar we moeten met de hele klas nog inchecken dus we hebben vroeg afgesproken.
En het is inderdaad ook een beetje voorpret.En ik heb alleen handbagage en m'n vriendinnen nog een extra koffer, dus als het nodig is kan ik ook nog een seintje geven of ze wat ruimte voor mij vrij willen houden.
Mwah, ik zou er ook geld voor over hebben om een boel eerste keren niet mee te maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Haha, eens! Maar dat geldt eigenlijk wel voor een boel eerste keren, vind ik.![]()
Ook jij beterschap!
Ik heb gewoon van die kleine navulbare flesjes, dat is wel handig.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd liever wat vroeg op schiphol hoor, je gaat op vakantie dus wil ik niet moeten stressen of ik het allemaal wel haal. Liever tijd over en nog ff wat drinken dan!
Vind bij handbagage vooral het vloeistof gedeelte lastig, moet je allemaal kleine verpakkingen kopen. Zo onhandig.
Oh ja dat is wel handig inderdaad! Ik doe het niet vaak dus daar denk ik niet eens aanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gewoon van die kleine navulbare flesjes, dat is wel handig.Wij doen natuurlijk altijd korte trips, dus ik ben niet anders gewend. En we vliegen vanaf Rotterdam, daar is natuurlijk helemaal niets meer te doen.
Maar ach, ik ben ook liever te vroeg.
Dat klinkt wel heel goed zeg!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het is niet alleen de bedoeling om kinderen voor te lezen, maar ook om ouders te laten zien dat het leuk is, en niet alleen een verhaaltje opzeggen. Dus het kan ook zijn dat je niet alleen voorleest, maar ook (evt. met de rest van het gezin) memory speelt of andere dingen om de woordenschat van kind (en rest gezin) te vergroten.
Dit is een project dat 20 weken duurt en dan zou het zo moeten zijn dat de ouders het zelf ook oppikken. En als je zelf enthousiast bent/blijft krijg je in het volgende seizoen een ander gezin.
Oh, jawel hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel handig inderdaad! Ik doe het niet vaak dus daar denk ik niet eens aan![]()
In Rotterdam is toch hopelijk nog wel iets van horeca achter de douane?
Oh, echt? Da's vast handig! Als ik aan reizen met het OV denk dan voelt mijn leven als een aaneenschakeling van buiten adem het perron/de bushalte op komen rennen en het net wel of net niet halen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:08 schreef Myraela het volgende:
Ach, ik ben zelfs voor de bus hier om de hoek altijd een kwartier te vroeg terwijl die om de 10 minuten gaat.
Oh, da's lastig! Enig idee waaróm het inloggen niet lukt?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuiswerken gaat trouwens niet zo lekker. Om de een of andere (niet te achterhalen) reden kom ik niet ingelogd. Nu via office 365 wel verbinding met mijn mail en agenda's dus ik zit me nog niet te vervelen, maar toch, had wat andere dingen rustig willen doen
Maar het sneeuwt buiten nog steeds af en aan dus ik ben nog niet in de verleiding gekomen om op de fiets te stappen.
Jij wel eens in de nieuwe Blokweer in ons dorp geweest? Is echt duizend keer fijner dan het oude zwembad!quote:
Dit herken ik, echt verschrikkelijk. Ben bijna altijd overal als eerste en moet dan altijd wachtenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:13 schreef Myraela het volgende:
Nee, ik ben daar echt erg in. Als ik een overstap heb, dan vertrek ik ook automatisch nog eens een half uur eerder voor het geval dat ik een overstap mis. En dat terwijl ik m'n reis altijd al zo inplan dat ik ruim op tijd ben.
Ik ben dus altijd op tijd en hoef nooit te rennen of stressen, maar ik ben vaak zo belachelijk vroeg ergens dat ik niet weet wat ik met m'n tijd moet doen.
Heb ik ook als ik een poosje niet naar school hoef.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:19 schreef minilot het volgende:
Ik heb het bijzonder![]()
![]()
en kusjekroel met al mijn collega's, maar thuis is toch echt nog wel prettiger. Al had ik ooit eens een project waarbij ik twee maanden lang alléén maar thuis moest werken en toen ging ik op den duur in huis wel tegen de spiegel praten enzo.
Klopt! Maar als ik dan degene ben die er al 15 minuten staat en jij ook nog eens 15 minuten te laat komt sta ik dus een half uur voor jan lul te wachtenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:21 schreef minilot het volgende:
Maar is toch op zich een goede eigenschap, gewoon netjes op tijd zijn? Ik ben een notoire telaatkomer en dat wordt door mensen (terecht!) als hartstikke storend ervaren..
nee nog nooit geweestquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Jij wel eens in de nieuwe Blokweer in ons dorp geweest? Is echt duizend keer fijner dan het oude zwembad!
Ja, dat doe ik ook. Maar mijn werk laat zich daar prima mee combineren.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:21 schreef gcjoel het volgende:
Zoals zoveel mensen trouwens! Ik vind echt vaak dat mensen die thuiswerken gewoon lekker hun huishouden aan het doen zijn enzo
Precies dit. Ik ga dan ook allerlei andere dingen doen ipv werken. Dat had ik vroeger al met huiswerk maken en dat zal wel nooit veranderenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:21 schreef gcjoel het volgende:
Mijn werk is op 5 minuten lopen, en thuiswerken zou ik denk ik niet echt kunnen.
Teveel afleiding. Zoals zoveel mensen trouwens! Ik vind echt vaak dat mensen die thuiswerken gewoon lekker hun huishouden aan het doen zijn enzo
Geen idee, ik heb nu alle opties gehad. Van alle rare meldingen foto's gemaakt en dan mag IT daar volgende week even naar kijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, da's lastig! Enig idee waaróm het inloggen niet lukt?
Het is hier overigens inmiddels strakblauw en zonnig.Helemaal zin in zwemmen!
Mja, op zich is de entree wel wat verhoogd, maar er zijn heel wat dagen in de week waarbij je dan wel desnoods van 09:00 tot 15:00 ongestoord baantjes kunt trekken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee nog nooit geweest. Heb ook gehoord dat hij best duur is.
Huiswerk. Mén dat woord heb ik sinds de basisschool niet meer gebruiktquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:22 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Precies dit. Ik ga dan ook allerlei andere dingen doen ipv werken. Dat had ik vroeger al met huiswerk maken en dat zal wel nooit veranderen
Maar voor mensen die uren onderweg zijn is het natuurlijk een prima uitkomst.
Werktijden voor mijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Mja, op zich is de entree wel wat verhoogd, maar er zijn heel wat dagen in de week waarbij je dan wel desnoods van 09:00 tot 15:00 ongestoord baantjes kunt trekken.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
Huiswerk. Mén dat woord heb ik sinds de basisschool niet meer gebruikt _o-
Wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:26 schreef gcjoel het volgende:
Ik doe ook wel andere dingen anders zat ik hier nu niet![]()
Sowieso is mijn werk niet geschikt voor thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |